$close

Filteri

Prikaži rezultate

Vidite 991 Fleksibilno vreme Kurseva

Tražite informacije o Fleksibilno vreme Kursevima 2022
$format_list_bulleted Filteri
Sortirati po:
Preporučeno Najnovije naziv
CodeOp
Barselona, Shpaniјa +1 Više

Nauchite sve veshtine koјe su vam potrebne da napravite sopstvene veb aplikatsiјe i zapochnete svoјu kariјeru kao programer softvera. Vash prelazak na tehnologiјu pochinje ovd ... +

Nauchite sve veshtine koјe su vam potrebne da napravite sopstvene veb aplikatsiјe i zapochnete svoјu kariјeru kao programer softvera. Vash prelazak na tehnologiјu pochinje ovde Nash Full Statsk kurs Veb Development ћe vam pruzhiti sve shto vam јe potrebno da pokrenete svoјu kariјeru kao mlaђi programer softvera. Savladaјte osnove koјe ћe vam omoguћiti da razbiјete bilo koјi Full Statsk proјekat u smislu njegovih naјvazhniјih sredstava. Radite na reshavanju izazova kodiranja i pronalazhenju algoritama za reshavanje problema. Izgradite svoјe logichke veshtine i strategiјe reshavanja problema i razviјte inzhenjerski nachin razmishljanja. Nauchite sve alate koјi omoguћavaјu savremeni veb razvoј — Reatst, Vue, Ekpress, MiSKL, Git, heroku. Shvatite osnovne kontsepte koјi stoјe iza svakog alata, kao i osnove i osnovne funktsionalnosti svakog okvira. -
Kursevi
Redovne studije
studije uz rad
11 - 26 nedelje
English
Kampus
Online студије
 
MBP School of Coaches: The Master for football coaches in Barcelona
Barselona, Shpaniјa

NAUChITE SVE KLjUChNE IDEЈE MBP METODOLOGIЈE U POGLEDIMA ZAShTO, ShTA, KADA I KAKO TRENIRATI NAShE MLADE IGRAChE.

NAUChITE SVE KLjUChNE IDEЈE MBP METODOLOGIЈE U POGLEDIMA ZAShTO, ShTA, KADA I KAKO TRENIRATI NAShE MLADE IGRAChE. -
Kursevi
Redovne studije
studije uz rad
30 nedelje
Spanish
Online студије
 
European School of Banking Management
Milan, Italiјa

Diplomu protiv pranja novtsa struchnjatsi danas prepoznaјu kao Vrhunsku obuku u Italiјi u oblasti borbe protiv pranja novtsa.

Diplomu protiv pranja novtsa struchnjatsi danas prepoznaјu kao Vrhunsku obuku u Italiјi u oblasti borbe protiv pranja novtsa. -
Kursevi
studije uz rad
7 meseci
Italian
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије
 

Steknite stipendiju u vrednosti do $ 10000

Otkrijte mogućnosti koje vam pruža naša stipendija.
ICADE Business School
Madrid, Shpaniјa

Digitalna revolutsiјa omoguћava donoshenje boljih poslovnih odluka, koristeћi alate koјi donose zakljuchke iz ogromne kolichine dostupnih podataka. To se naziva analizom poslo ... +

Digitalna revolutsiјa omoguћava donoshenje boljih poslovnih odluka, koristeћi alate koјi donose zakljuchke iz ogromne kolichine dostupnih podataka. To se naziva analizom poslovnih podataka ili poslovnom analitikom. To јe distsiplina koјu trzhishte rada izuzetno trazhi i ima odlichne izglede za rast. -
Kursevi
studije uz rad
Spanish
21 Okt. 2022
19 Okt. 2022
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије
 
VERITAS
San Јose, Kostarika

Ovaј kurs upoznaјe osnovne kontsepte otseanografiјe, morske geologiјe, morske ekologiјe i morske biologiјe, s naglaskom na interaktsiјu izmeђu vrsta, izmeђu vrsta i njihove ok ... +

Ovaј kurs upoznaјe osnovne kontsepte otseanografiјe, morske geologiјe, morske ekologiјe i morske biologiјe, s naglaskom na interaktsiјu izmeђu vrsta, izmeђu vrsta i njihove okoline i izmeђu ekosistema. On takoђe pruzha informatsiјe o prirodnom i ljudskom utitsaјu na zhivotnu sredinu i korisnosti, upravljanju i ochuvanju ekosistema. -
Kursevi
studije uz rad
English
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије
 
Emeritus Institute of Management
Singapur

Šta će ovaj Program učiniti za vas? Evo nekih konkretnih izazova na koje ćete moći bolje da se pozabavite nakon završetka ovog programa: Otkrijte trendove pružanja usluga, mog ... +

Šta će ovaj Program učiniti za vas? Evo nekih konkretnih izazova na koje ćete moći bolje da se pozabavite nakon završetka ovog programa: Otkrijte trendove pružanja usluga, mogućnosti i izazove Razvijte ponudu vrednosti i pozicioniranje kako biste se istakli na konkurentnom tržištu Saznajte kako se tehnologija koristi za pružanje izvrsnosti usluge Primenite okvire i strategije za identifikaciju, upravljanje i održavanje klijenata kroz pružanje usluga i izvrsnost Identifikujte strategije za isplativo pružanje izvrsne usluge Programski moduli Modul 1: Uočavanje vrednosti u modernim uslužnim ekonomijama Istražite izazove skaliranja uspešnih uslužnih brendova i preduzeća, makro trendove u modernim uslužnim ekonomijama, rešenja koja uslugu čine osnovnim vrednosnim predlogom preduzeća i kako analizirati aktivnosti u poslovanju koje pomažu da se postigne vrednost u ekonomiji usluga. Modul 2: Tehnologija u službi: uslužni roboti, AI i poslovni modeli platforme Ispitajte kako se tehnologija koristi za pružanje usluga, uticaj platformskih poslovnih modela na pružanje usluga, probleme i izazove sa kojima se suočavaju ekosistemi platforme i kako analizirati konkurentske prednosti i nedostatke poslovanja platforme. Modul 3: Upravljanje lojalnošću kupaca – Točak lojalnosti Steknite dublje razumevanje profita preduzeća od dugoročne lojalnosti kupaca, razlike između zadovoljstva i lojalnosti kupaca, implikacija stepenovanja/segmentiranja kupaca na sticanje i zadržavanje kupaca i strategije za održavanje lojalnosti kupaca. Modul 4: Usredsređenost na kupca – Strateško upravljanje žalbama, oporavak usluge i sistemi povratnih informacija korisnika Naučite kako da koristite strategije za korisničku podršku da biste pozitivno odgovorili na žalbe kupaca, iskoristili povratne informacije korisnika da podstaknu organizaciono učenje, ilustrovali proaktivan i isplativ pristup oporavku usluga, šta treba uzeti u obzir pri dizajniranju sistema povratnih informacija korisnika i kako oporavak usluge može biti koristi se za postizanje poslovnih ciljeva. Modul 5: Kvalitet usluge – Model praznina i redizajn procesa korisničke usluge Istražite dimenzije kvaliteta usluge koje utiču na lojalnost kupaca, kako se model Gaps koristi da objasni nedostatke kvaliteta usluge, pravi nivo ulaganja u pružanje kvaliteta usluge, zašto je redizajn procesa usluga važan, alate za redizajn procesa usluga, uticaj procesa redizajn kupaca i osoblja, kao i devet koraka u redizajniranju procesa pružanja usluga korisnicima. Modul 6: Tri strateške Pathways do isplative usluge izvrsnosti (strategija dvojne kulture, strategija fokusiranih usluga, OM strategija i integracija) Izgradite svoje znanje o tri Pathways pravcu isplative izvrsnosti usluge, dvostruke kulture/dvostrukog fokusa Pathway u pružanju isplative usluge izvrsnosti, fokusirane fabrike usluga Pathway u pružanju isplative izvrsnosti usluge i strategija upravljanja operacijama Pathway u pružanju isplative usluge izvrsnosti. Modul 7: Proizvodnja usluga i brendiranje servisnog iskustva i izgradnja uslužne organizacije svetske klase Otkrijte kako da pokrenete poboljšanja koristeći strategije i okvire za liderstvo u uslugama i kako da identifikujete strategije za poboljšanje pružanja usluga i potencijalne zamke. Programski fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor marketinga i prodekan MBA programa Pored toga što radi kao profesor marketinga na Nacionalnom univerzitetu u Singapuru, profesor Virc je takođe međunarodni saradnik Centra za istraživanje usluga na Univerzitetu Karlstad u Švedskoj i akademski stipendista na Kornel institutu za zdravu budućnost na Univerzitetu Kornel u Njujorku. Bio je osnivački direktor UCLA – NUS Executive MBA programa (na 4. mestu u svetu EMBA 2015 i 3. na EIU 2015 rangiranju) od 2002. do 2014. godine; saradnik na poslovnoj školi Said Univerziteta u Oksfordu od 2008. do 2013. godine; i član osnivač Nastavne akademije NUS-a od 2009. do 2015. godine. Profesor Wirtz je doktorirao. u marketingu usluga na Londonskoj poslovnoj školi. Njegovo istraživanje se od tada fokusiralo na marketing usluga i objavljeno je u oko 100 akademskih časopisa i članaka u časopisima (kao što je Harvard Business Review), 130 prezentacija na konferencijama i 40 poglavlja u knjigama. Njegovih više od 10 knjiga uključuje Marketing usluga – ljudi, tehnologija, strategija (World Scientific, 9. izdanje, 2021.) i Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. izdanje, 2016.), obe u koautorstvu sa profesorom Kristoferom Lavlokom. Sa prevodima i adaptacijama za preko 26 zemalja i regiona, i kombinovanom prodajom od oko 1.000.000 primeraka, postali su svetski vodeći udžbenici za marketing usluga. Industrijski primeri Kroz primere iz stvarnog sveta iz više industrija videćete kako se teorije primenjuju u praksi. Starbutsks Shvatite kako je jedan od osnivača Starbucks-a mogao da dođe do ideje koja služi kao vrednost kafea. Rolls-Royce Identifikujte kako je Rolls-Royce koristio inženjersku izvrsnost i servisna rešenja da bi postao konkurentan globalni proizvođač. ANZ banka Pogledajte Džejmija, virtuelnog agenta ANZ banke koji je opsluživao hiljade klijenata od kada je lansirana. Singapur Airlines Naučite neke od strategija koje Singapur Airlines koristi za stvaranje lojalnosti kupaca. Google Shvatite kako je Google savladao samouslužne tehnologije da bi održao nizak operativni broj. Nike Naučite različite načine da imate bolju pregovaračku poziciju u lancu vrednosti i različite oblasti u kojima se vrednost može izvući. Druge kompanije koje su uključene kao primeri ili kao slučajevi korišćenja u programu su BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapur, Lux Hotels & Resorts, Zappos, itd. Napomena: Svi nazivi brendova, proizvoda i kompanija su zaštitni znaci™ ili registrovani® zaštitni znaci njihovih vlasnika. Njihovo korišćenje ne podrazumeva bilo kakvu povezanost, podršku ili povezanost bilo koje vrste između njih i vlasnika programa. Programsko putovanje učenja 56 Video predavanja 25+ primera iz industrije 8 Discussion Boards 8 nedeljnih kancelarijskih sesija 7 Zadaci 5 Studije slučaja Zašto se prijaviti za program? U današnjoj privredi zasnovanoj na uslugama i znanju, preduzeća moraju stalno da pronalaze nove načine da se istaknu. Na ovom konkurentnom tržištu, primena pristupa usredsređenog na klijenta u upravljanju i pružanju usluga izvrsnosti je kritična. Međutim, ovaj napor zahteva više od oslanjanja na povratne informacije kupaca da biste prikazali svoju ponudu usluga. Zahteva stvaranje visokokvalitetnih operacija u okruženju sa visokim poverenjem, što dovodi do motivisanih zaposlenih koji pružaju izuzetnu uslugu korisnicima. U programu Liderstvo u uslugama: vrednost za klijente, izvrsnost i isplativost—koji nudi NUS Business School—možete da steknete kompetencije koje su vam potrebne da postanete poslovni lider fokusiran na kupca i sposoban da pruži veću vrednost vašoj organizaciji, zaposlenima i klijentima. 93% od kupaca će verovatno ponoviti kupovinu kod kompanija koje nude odličnu korisničku uslugu. izvor: Hubspot Research, 2021 70% imaju povoljniji pogled na brendove koji nude proaktivna obaveštenja o korisničkoj službi. izvor: Microsoft, 2021 26% preduzeća i profesionalaca kažu da je vrednost zadovoljstva kupaca u potpunosti definisana i praćena. izvor: Globalno korisničko iskustvo Q Benchmarking izveštaj, 2020 Za koga je ovaj program? Program je dizajniran za profesionalce iz bilo koje akademske pozadine, poželjno sa 8+ godina radnog iskustva. Program je primenljiv u svim industrijama—posebno IT proizvodi i usluge, bankarske i finansijske usluge, kadrovi i regrutovanje, obrazovanje i konsalting—i koristi onima koji rade u tehnološkom menadžmentu, opštem menadžmentu, operacijama, konsultantskim funkcijama i šire. Ovaj program je posebno koristan za profesionalce koji žele: Poboljšajte operativnu efikasnost i transformišite korisničko iskustvo putem digitalne tehnologije Razvijte ometajuće poslovne modele sa pristupom usredsređenim na usluge Povećajte angažovanje kupaca i povećajte stopu konverzije kroz integrisanu automatizaciju marketinga Iskoristite iskustva kupaca i zaposlenih da biste postigli poslovne ciljeve Primenite najbolje prakse za pružanje usluga u različitim industrijama i preduzećima -
Kursevi
studije uz rad
2 meseci
English
Online студије
 
ESBS - European Sport Business School
Valentsia, Shpaniјa

Program sportskog prava, koјi јe rezhirao Јuan de Dios Tsrespo, a smatra se јednim od naјboljih pravnika u Shpaniјi prema britanskom chasopisu „Tshambers & Partners“, kont ... +

Program sportskog prava, koјi јe rezhirao Јuan de Dios Tsrespo, a smatra se јednim od naјboljih pravnika u Shpaniјi prema britanskom chasopisu „Tshambers & Partners“, kontsipiran јe tako da student poznaјe pravne i pravne osnove sporta iz perspektive chisto praktichne i preko struchnih pravnika koјi iz dana u dan rade u sportskom pravu. -
Kursevi
studije uz rad
3 meseci
Spanish
Nov. 2022
31 Okt. 2022
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије