
Diploma za svršene studente in
Диплома из области маркетинг менаџмента United International Business Schools

Uvod
Po uspeshnom zavrshetku studiјskog programa studenti dobiјaјu meђunarodnu diplomu iz menadžmenta marketinga koјu dodeljuјe sedishte shkole u Tsirihu, Shvaјtsarska, na osnovu preporuke fakulteta lokalnih kampusa u koјima su stecheni krediti.
Nastavni plan i program

Raspored nastave
Kursevi su dostupni u različitim formatima, uključujući dnevne kurseve između 8.30 i 18.30, seminarske kurseve sa gostujućim profesorima uzastopnih dana, onlajn kurseve dostupne 24/7, a na određenim kampusima takođe večernje kurseve od 19.00 do 22.00 i vikend kurseve subotom, ili bilo koja kombinacija kombinovanog formata. Kursevi su zakazani obično u sesijama po 3 sata.
Programski zahtevi
Kursevi | Evropski krediti (EC) | |
Kursevi iz klastera za upravljanje marketingom | 6 | 12 |
Izborni | 6 | 12 |
Ukupno | 12 | 24 |
Kursevi u marketing menadžmentu
- BUS5003 - E-trgovina (2)
- FIN5002 - Budžetiranje (2)
- INT6715 - Diplomirani Capstone projekat u marketinškom menadžmentu (4)
- INT6815 - Diplomski rad iz marketinga menadžmenta (8)
- MAR5001 - Analiza marketinških mogućnosti (2)
- MAR5002 - Primenjeno ponašanje potrošača (2)
- MAR5003 - Primenjeni marketing dizajna (2)
- MAR5004 - Primenjene maloprodajne strategije (2)
- MAR5005 - Strategija azijskog brenda (2)
- MAR5006 - Upravljanje brendom (2)
- MAR5007 - Kreativno oglašavanje (2)
- MAR5008 - Razvoj marketinških strategija (2)
- MAR5009 - Digitalni poslovni marketing (2)
- MAR5011 - Planiranje marketinških programa (2)
- MAR5012 - Upravljanje proizvodima (2)
- MAR5013 - Upravljanje prodajom (2)
- MAR5101 - Sveobuhvatni slučajevi u upravljanju marketingom (2)
- MAR5201 - Diplomirani istraživački projekat u menadžmentu marketinga (2)