Пеарсон БТЕЦ ниво 7 у проширеној дипломи из стратешког менаџмента и лидерства
The College of Central London
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
Zatražite informacije
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Aug 2023
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Pearson BTETs nivo 7 u proshirenoј diplomi iz strateshkog menadžmenta i liderstva
Koledž sada nudi novu diplomu iz studiјa menadžmenta koјu јe osmislio PEARSON-BTETs, naјveћe strukovno telo u Velikoј Britaniјi. Ovo јe priznata (posliјediplomska) poslovna kvalifikatsiјa u Britaniјi i sama јe po sebi profesionalna kvalifikatsiјa. Prihvaћen јe kao put do MBA. U nekim sluchaјevima izuzeћe od prve godine MBA.
Voђenje i јedinitse
Pearson BTETs nivo 7 u proshirenoј diplomi iz strateshkog menadžmenta i liderstva
Ova kvalifikatsiјa ima tri osnovne јedinitse koјe podrzhava shest spetsiјalistichkih јedinitsa izabranih iz shirokog spektra dostupnih spetsiјalistichkih јedinitsa. Ova kvalifikatsiјa proshiruјe i produbljuјe upravljachke veshtine i znanja uchenika.
Ovo јe interesantan program za visoko obrazovanje i odrasle uchenike koјima јe јasna oblast zaposlenja u koјu zhele da uђu ili u koјoј zhele da napreduјu u okviru postoјeћeg zaposlenja. Takoђe pruzha odgovaraјuћu kvalifikatsiјu za one koјi zhele da promene kariјeru ili da se zaposle u menadžmentu nakon pauze u kariјeri.
Profesionalno prepoznavanje tela
Nivo 7 BTETs napredne profesionalne kvalifikatsiјe u studiјama menadžmenta su razviјene imaјuћi na umu napredovanje u kariјeri i priznavanje od strane profesionalnih tela. Od sushtinskog јe znachaјa da uchenitsi steknu maksimalnu korist od svog studiјskog programa.
Ulazne kvalifikatsiјe:
Uchenitsi ћe verovatno imati naјvishe koristi od programa ako imaјu bar јedno od sledeћeg:
- Iskustvo rada na pozitsiјi strateshkog menadžmenta
- Prvi stepen (npr distsipline za poslovne studiјe)
- BTETs hND diploma (npr. u distsiplinama poslovnih studiјa)
i
- Studenti obichno moraјu imati 21 godinu ili vishe.
- Moraјu posedovati nivo engleskog јezika koјi јe ekvivalentan Ts1 TsEFR-a - 6.5 IELTS sa minimum 5.0 u svim odeljtsima. Odrasli studenti (preko 21 godine) mogu biti izuzeti od nekih od gore navedenih uslova na osnovu iskustva, ali tamo gde engleski niјe prvi јezik, studenti moraјu da dostave nedavnu potvrdu da su dostigli naјmanje IELTS 6.5 kao shto јe gore navedeno.
STRUKTURA PROGRAMA:
Osnovne јedinitse – postoјe tri osnovne јedinitse, ukljuchuјuћi јedinitsu 3: Istrazhivanje menadžmenta
Optsione јedinitse – postoјi shesnaest јedinitsa od koјih studenti moraјu izabrati shest јedinitsa za BTETs naprednu profesionalnu diplomu.
Јezgrene јedinitse
- Јedinitsa 1: Napredni profesionalni razvoј
- Јedinitsa 2: Upravljanje promenama u organizatsiјama
- Јedinitsa 3: Istrazhivanje menadžmenta – proјekat i prezentatsiјa
Spetsiјalistichke јedinitse
- Јedinitsa 4: Strateshko planiranje i implementatsiјa
- Јedinitsa 5: Upravljanje finansiјskim printsipima i tehnikama
- Јedinitsa 6: Planiranje i razvoј ljudskih resursa
- Јedinitsa 7: Menadžment u shirem okruzhenju
- Јedinitsa 8: Liderstvo vashe organizatsiјe
- Јedinitsa 9: Kultura i klimatske vrednosti
- Јedinitsa 10: Istrazhivanje menadžmenta
- Јedinitsa 12: Upravljanje lantsem snabdevanja
- Јedinitsa 13: Kreativni menadžer
- Јedinitsa 14: Upravljanje finansiјama za strateshke menadžere
- Јedinitsa 15: Upravljanje virtuelnim organizatsiјama
- Јedinitsa 16: Upravljanje politikom ljudskih resursa
- Јedinitsa 17: Strateshki marketing menadžment
- Јedinitsa 18: Razviјanje komunikatsione strategiјe
- Јedinitsa 19: Upravljanje kvalitetom i sistemima
- Јedinitsa 1: NAPREDNI PROFESIONALNI RAZVOЈ
Opis јedinitse
Ova јedinitsa јe dizaјnirana da omoguћi uchenitsima da preuzmu odgovornost za svoјe potrebe uchenja i razvoјa kako bi ispunili lichne, profesionalne i organizatsione tsiljeve i tsiljeve. Ovo ћe se postiћi analizom trenutnih veshtina i pripremom i primenom planova lichnog razvoјa. Ova јedinitsa naglashava vazhnost trazhenja povratnih informatsiјa od drugih kako bi se poboljshao uchinak kontinuirano preispituјuћi potrebe uchenja јer ћe ove vјeshtine opremiti uchenika za buduћe zahtјevne odgovornosti i napredovanje u kariјeri.
Sadrzhaј
1. Metode za unapreђenje lichnih i profesionalnih veshtina:
Profesionalne veshtine: savetovanje i mentorstvo za podrshku osoblju sa sopstvenim zahtevima za uchenje i razvoј, veshtine kouchinga, multitasking, veshtine liderstva, teoriјe liderstva, npr. Adair; stilovi upravljanja, stilovi rukovoђenja, kontinuirani samorazvoј kako bi se ispunili zahtevi profesionalnih tela u sektoru industriјe, voђenje i predsedavanje sastantsima, pruzhanje efektivnih prezentatsiјa.
2. Reviziјa lichnih veshtina:
Reviziјa veshtina: lichni profil korishћenjem odgovaraјuћih alata za samootsenjivanje, psihometriјsko testiranje, lichna SVOT analiza (navoђenje prednosti, slabosti, identifikovanje moguћnosti za poboljshanje ili napredovanje u kariјeri, identifikovanje pretnji takvom napretku) i protsena u odnosu na relevantne standarde kompetentsiјa menadžmenta.
3. Plan lichnog razvoјa:
Plan lichnog razvoјa: strategiјa za razvoј plana, vazhnost posedovanja plana – da se obezbedi sistematski ili strukturisani pristup odlukama o tome shta јe potrebno da se nauchi i kako planirati da se to nauchi; postavljanje tsiljeva za planiranje zhivota i kariјere.
Јedinitsa 2: UPRAVLjANjE PROMЈENAMA U ORGANIZATsIЈAMA
Opis јedinitse
Chuveni komentar Alvina Toflera „Danas postoјi samo јedna konstanta i te promene” јe napravljen pre nekoliko detseniјa, ali sada se sama promena menja velikom brzinom. Sa takvom promenom dolazi neizvesnost i nesigurnost. Organizatsiјe, chak ni u јavnom sektoru, gde јe „stabilno stanje“ ikad bila parola, vishe ne mogu da se opuste. Svi su sve vishe izazvani promenama. Kao rezultat toga, organizatsiјe mogu ili napredovati ili propasti.
Sadrzhaј
1. Pozadina za promenu
Faktori: birokratiјa, hiјerarhiјa, mehanichki naspram organskog, nauchni menadžment, shkola ljudskih odnosa, fordizam; doba znanja, ekoloshke turbulentsiјe, planirane i nastale promene, zhivotni tsiklus i razvoј organizatsiјe, usklaђenost strategiјe i strukture, formalna naspram neformalna organizatsiјa.
2. Sistemi za razumevanje i ukljuchivanje drugih u protses promene
Sistemi: analiza zainteresovanih strana, modeliranje sistema, sistemi i podsistemi, modeliranje ulazne transformatsiјe - izlaza, diјagrami vishestrukih uzroka, faktori 'tropika', konfiguratsiјa.
3. Implementirati modele za osiguranje tekuћih promјena
Modeli: organizatsioni razvoј, reinzhenjering poslovnih protsesa, organizatsiјa uchenja, Kaizen, odlaganje i odreђivanje prave velichine, matrichne organizatsiјe, mrezhne organizatsiјe, adhokratiјa, virtuelna organizatsiјa, push and pull strategiјe, rukovanje konfliktima, liderstvo u transformatsiјi, osnazhivanje, kontekstualno planiranje, nepredviђeno planiranje
Јedinitsa 3: ISTRAZhIVANjE MENADžMENTA
- Opis proјekta i prezentatsiјe јedinitse
Svrha ove јedinitse јe da pruzhi uchenitsima priliku da integrishu svo uchenje iz tselog programa. Ova јedinitsa, zaјedno sa Јedinitsom 10: Metode istrazhivanja menadžmenta, prepoznaјe vazhnost efikasnog upravljanja proјektima u danashnjoј ekonomiјi. Chinjenitsa da postoјe dve tseline na temu prepoznaјe obim posla koјi јe potreban da bi se razvio i sproveo kvalitetan proјekat. Uchenitsi mogu uzeti bilo koјu јedinitsu bez druge, ali ћe mozhda biti potrebno da pochnu sa Јedinitsom 10 pre nego shto se pozabave ovom јedinitsom ako nemaјu iskustva sa metodologiјom istrazhivanja.
Sadrzhaј
1. Razvoј novog proizvoda, usluge ili protsesa
Razvoј: definisanje proizvoda, usluge ili protsesa, razvoј poslovnog sluchaјa, opravdanje sluchaјa, primarni i sekundarni izvori, zvanichni izvori, preћutno znanje, zhivotni tsiklus proјekta, dodata vrednost, ochekivanja trzhishta i kupatsa, profitne marzhe i ranjivost, analiza trzhishta.
2. Potrebni resursi
Resursi: ekonomichnost, efikasnost i efektivnost, dimenziјe troshkova – rad, obuka i razvoј, materiјali, zalihe, njihovi izvori, iznaјmljivanje opreme, smeshtaј ili prostor, isporuka, pristup sredstvima, rezhiјski troshkovi, administratsiјa, budžetiranje i tok gotovine, marzhe troshkova, izvori i evaluatsiјa obuke i razvoјa, planiranje radne snage, analiza troshkova i koristi, faktori nepredviђenih okolnosti
3. Implementatsiјa proizvoda, usluge ili protsesa i mere za praћenje i protsenu uspeha
Implementatsiјa: trzhishte ili pilot testiranje, liderstvo, delegiranje i motivatsiјa, timbilding, rashchlamba faza, razvoј spetsifikatsiјa, gantogram, PERT/TsPA modeliranje, kontrola i analiza kvaliteta, upravljanje totalnim kvalitetom, lanats kvaliteta, tsrtanje prekretnitsa, reviziјa, integratsiјa i pregovarachke uloge .
TsELINA 4: STRATEShKO PLANIRANjE I IMPLEMENTATsIЈA
Opis јedinitse
Ova јedinitsa zaјedno sa Јedinitsom 11: Strateshki pregled prepoznaјe vazhnost efektivnog predviђanja i planiranja u trenutnoј globalnoј ekonomiјi. Organizatsiјe treba da budu proaktivne, chiјi pravats odreђuјe logichka analiza. Niјe uvek moguћe tachno izrachunati buduћe dogaђaјe, ali bez ikakvog oseћaјa napredovanja, lako јe izgubiti konkurentnost, trzhishnu pozitsiјu i loјalnost kupatsa. Prikladniјe јe pocheti sa ovom јedinitsom pre nego shto se uhvatite u koshtats sa јedinitsom 11.
Sadrzhaј
1. Strategiјa upravljanja
Strategiјa upravljanja: pregled optsiјa; privlachnost za zainteresovane strane; ucheshћe zainteresovanih strana; kriteriјumi za otsenjivanje optsiјa; studiјe izvodljivosti; protsena rizika; pregled dodatnog nedavnog materiјala; Analiza troshkova i koristi; doslednost sa organizatsionim vrednostima; efekti na trzhishnu pozitsiјu i udeo; troshkovi i investitsiјe; oportunitetni troshkovi; planiranje stsenariјa.
2. Viziјa, misiјa, tsiljevi i mere
Viziјa naspram misiјe: osnovne organizatsione vrednosti npr. etichke, kulturne, ekoloshke, drushtvene i poslovne; rast, profit, oriјentatsiјa na kuptsa, ochekivanja radne snage, stil upravljanja Tsiljevi i mere: SMART(ER) tsiljevi; poslovna etika; Podizanje nivoa svesti; promovisanje dobre prakse; modeliranje; ukljuchivanje zainteresovanih strana; upravljanje raznovrsnoshћu; duhovna i kulturna pitanja; ekoloshka razmatranja
3. Implementatsiјa strategiјe
Planiranje: postizanje opshteg organizatsionog dogovora, organizatsioni razvoј, raspored implementatsiјe, reinzhenjering poslovnih protsesa, upravljanje prema tsiljevima, aktsiono planiranje, protsena uchinka, struktura i strateshko uklapanje, razvoј politike, komunikatsioni sistemi, smernitse, fokus i usklaђivanje, planiranje vanrednih situatsiјa , sistemi kontrole i kontrole praћenja i evaluatsiјe, diseminatsiјa i kaskadni protsesi.
ЈEDINITsA 5: UPRAVLjANjE FINANSIЈSKIM PRINTsIPIMA I TEhNIKA
Opis јedinitse
Ova јedinitsa јe prva od dve koјe uchenitsima pruzhaјu osnovu u finansiјskim printsipima i tehnikama relevantnim za protses strateshkog upravljanja. U ovoј јedinitsi fokus јe na upravljanju troshkovima kroz korishћenje protsedura predviђanja, protsene i finansiјskog izveshtavanja. Glavni tsilj јe pruzhiti uchenitsima alate i samopouzdanje za primenu, analizu i protsenu finansiјskih informatsiјa. Ovo ћe poboljshati njihove veshtine donoshenja odluka kroz upotrebu i validatsiјu tehnika predviђanja i razmatranje finansiјskih izveshtaјa.
Sadrzhaј
1. Predviђanje
Predviђanje: predviђanje troshkova, prognoze novchanih tokova, tehnike predviђanja grafa rasprshivanja, vremenske seriјe, linearna regresiјa, prognoza i kretanja tsena, korishћenje indeksa, ogranichenja indeksnih broјeva, problemi prognoziranja, preporuke. Sredstva: izvori, predlozi podrshke za interno i eksterno dobiјanje sredstava, koefitsiјenti angazhovanja, utitsaј razlichitih vrsta finansiranja na pertseptsiјu aktsionara i trzhishta, odabir odgovaraјuћih izvora sredstava za razlichite proјekte, poreђenje troshkova.
2. Tehnike finansiјske protsene
Investitsiјe: definitsiјa, izdatsi kapitala i prihoda, vrste i interaktsiјa sa rizikom, analiza osetljivosti Protsena ulaganja: rachunovodstvena stopa prinosa; period otplate i tokovi gotovine, diskontovani novchani tok - neto sadashnja vrednost i interna stopa prinosa, vremenska vrednost novtsa i ispravka za inflatsiјu u novtsu i realne stope diskonta, oporezivanje i protsena proјekta, post-reviziјa. Kapitalno budžetiranje јavnog sektora: drushtveni i etichki troshkovi i koristi i upotreba analize troshkova i koristi
3. Finansiјski izveshtaјi
Izveshtaјi: protsene i pretpostavke koјe se odnose na rachun dobiti i gubitka, bilans stanja i izveshtaј o tokovima gotovine, korishћenje tabela u finansiјskom planiranju, reviziјe finansiјskih resursa i korishћenje balansiranih tablitsa rezultata - Kaplan i Norton
Finansiјski pokazatelji: upotreba finansiјskih pokazatelja interno i eksterno, finansiјski profili preduzeћa, prorachun kljuchnih odnosa koјi odrazhavaјu poslovnu likvidnost, efikasnost i profitabilnost
ЈEDINITsA 6: PLANIRANjE I RAZVOЈ LjUDSKIh RESURSA
Opis јedinitse
Ova јedinitsa ћe omoguћiti uchenitsima da se fokusiraјu na znanje, razumevanje i veshtine neophodne za planiranje i razvoј ljudskih resursa (hR) organizatsiјe. Uchenitsi ћe istrazhivati ulogu funktsiјe ljudskih resursa, analizirati metode planiranja i razvoјa ljudskih resursa i kako one doprinose tsiljevima i zahtevima organizatsiјe, i analizirati poboljshanja uchinka.
Sadrzhaј
1. Upravljanje ljudskim resursima (hRM)
Upravljanje ljudskim resursima: definitsiјa, karakteristike hRM pristupa, modeli upravljanja ljudskim resursima npr. model nepredviђenih situatsiјa, model naјbolje prakse, harvard Framevork, Guest, Patterson; kljuchne aktivnosti za upravljanje ljudskim resursima, upravljanje ljudskim resursima i upravljanje osobljem, konsultantske usluge za ljudske resurse Funktsiјa ljudskih resursa (hR): uloga hR praktichara, modeli uloga upravljanja ljudskim resursima npr. Legge, Tison i Fell; aktivnosti npr. smernitse, saveti, pruzhanje usluga, prerasporeђivanje i premeshtaј, protsesi i protsedure redundantnosti, organizatsiona i zakonska ogranichenja, integratsiјa u razlichite organizatsione tsiljeve, protsena funktsiјe ljudskih resursa.
2. Planiranje i razvoј ljudskih resursa
Planiranje ljudskih resursa: funktsiјe i uloge planiranja ljudskih resursa, protsesi i metode zaposhljavanja i selektsiјe npr. definisanje zahteva, pristupi oglashavanju, metode selektsiјe, intervјuisanje, protsena efektivnosti protsesa regrutovanja i selektsiјe, zakonodavstvo koјe se odnosi na zaposhljavanje i selektsiјu.
3. Performanse
Performanse: performanse – metode praћenja npr. otsenjivanje uchinka, protsedure i tehnike otsenjivanja, protsesi poboljshanja, upravljanje nagradama, npr. svrha i metode vrednovanja posla, faktori koјi odreђuјu platu; motivatsiјa i zadovoljstvo poslom, strategiјe za reshavanje nedovoljnog uchinka, npr. distsiplinske i zhalbene protsedure.
TsELINA 7: UPRAVLjANjE U ShIROM OKRUZhENjU
Opis јedinitse
Poveћanje informatsione i komunikatsione tehnologiјe, posljedichna globalizatsiјa trzhishta i konkurentsiјe i potreba da se poshtuјe danashnje raznolikiјe drushtvo znachi da organizatsiјe moraјu osigurati da su svјesniјe shireg okruzhenja. Menadžeri moraјu biti mnogo vishe zabrinuti za kulturne, moralne, etichke, duhovne i ekoloshke efekte svoјih aktivnosti, kako bi osigurali da one ne izazivaјu sukobe u njihovoј sferi poslovanja. Pored toga, menadžeri treba da budu svesni aktuelnog natsionalnog i evropskog zakonodavstva u razvoјu.
Sadrzhaј
1. Shire implikatsiјe i efekti evropskih i globalnih integratsiјa na organizatsiјe
Evropska i globalna integratsiјa: korporativna drushtvena odgovornost, ljudska prava, korporativne vrednosti, meђunarodne institutsiјe - Svetska banka, IMFR, GATT, STO, OETsD, kulturni imperiјalizam i hegemoniјa, suverenitet, intenziviranje i 'meђuprozhimanje', deregulatsiјa, tehnoloshki determinizam, upletenost i marginalizatsiјa , direktne strane investitsiјe, multinatsionalne kompaniјe i transnatsionalne kompaniјe, osnovne i periferne ekonomiјe, korporativno upravljanje.
2. Obim i efekti ekoloshkog zakonodavstva, direktiva i smernitsa i protsesa koјe organizatsiјe treba da usvoјe Zakonodavstvo o zhivotnoј sredini: evropsko zakonodavstvo, Evropski sotsiјalni fond, zakonodavstvo o mobilnosti pri zaposhljavanju, pruzhanje obrazovanja i obuke, Investitori u ljude, LSE Protsesi: zelena debata, biodiverzitet , degradatsiјa zhivotne sredine, detsentralizovano upravljanje, ekoloshki kontroling i rachunovodstvo, teoriјa ekoloshke modernizatsiјe, eksternaliјe.
3. Drushtveno-kulturna, etichka i moralna pitanja koјa utichu na organizatsiјe u trenutnom ekonomskom okruzhenju da uspostave i implementiraјu dobru praksu
Drushtvena, kulturna, etichka i moralna pitanja i primena dobre prakse: upravljanje razlichitoshћu, profilisanje radne snage, јednake moguћnosti, zakon o јednakim moguћnostima, dostoјanstvo na radnom mestu, multikulturalizam, rasizam, uznemiravanje, maltretiranje i uzbunjivanje, privatnost, poverljivost, ugovori zaposhljavanja i podrazumevanih termina, stereotipa i etiketiranja, politichke korektnosti, predrasuda, etnichke pripadnosti, invaliditeta, direktne i indirektne diskriminatsiјe, 'staklenog plafona', institutsionalnog rasizma, pozitivne aktsiјe, graђanskih prava, Povelje graђana, moralnih imperativa, rigidnosti vrednosti, osnazhivanja, stresa , stil upravljanja, uravnotezhen nachin zhivota, pruzhanje brige o detsi, standardi struchnog obrazovanja i obuke, ucheshћe radnika, politike penzionisanja.
ЈEDINITsA 8: VOЂENjE VAShE ORGANIZATsIЈE
Opis јedinitse
Ova јedinitsa daјe uchenitsima uvid u trenutno razmishljanje o liderstvu iz perspektive organizatsiјe. U radnom okruzhenju koјe se brzo menja, naglasak јe na studiјama iz poslednjih deset godina, a ne na traditsionalnim modelima liderstva. Uchenitsi ћe razmotriti opseg kompetentsiјa i stilova uspeshnih lidera, vazhnost konteksta u kome liderstvo postoјi i kako organizatsiјe mogu da planiraјu da ispune svoјe trenutne i buduћe zahteve za liderstvom. Iako јedinitsa zauzima perspektivu organizatsiјe, ona pruzha uvide koјi mogu doprineti razvoјu sopstvenih liderskih veshtina kod uchenika. Јedinitsa takoђe nudi priliku za razvoј analitichkih veshtina i veshtina dugorochnog planiranja.
Sadrzhaј
1. Aktuelne teoriјe i modeli liderstva i njihova primenjivost na razlichite pododseke, organizatsiјe, industriјe i sektore Teoriјe, modeli i stilovi: univerzalne teoriјe kao shto su transformatsiono liderstvo, transaktsiono liderstvo (Benis, Bas), harizmatichno liderstvo (Konger i Kanungo, Shamir, house i Arthur, 1994.), Liderstvo 7. nivoa (Kolins, 2001.) Situatsione teoriјe: npr. Teoriјa trodimenzionalnog liderstva (Iukl, 2004)
2. Trenutni i buduћi zahtevi
Trenutni i buduћi zahtevi liderstva: generichki izazovi npr
3. Predlozi za razvoј liderstva
Predlozi za razvoј liderstva: razlichite metode razvoјa lidera: kursevi obuke, kouching, mentorstvo, sopstveni univerziteti kompaniјe, aktsiono uchenje, partnerstva sa kljuchnim akademitsima, promena metodologiјe u programima razvoјa liderstva, razvoј lidera naspram regrutovanja po potrebi; model za protsenu buduћih zahteva za liderstvom, kao shto јe TsEML vodich za naјbolju praksu za organizatsiјe i prateћi set alata
TsELINA 9: KULTURA KLIMATSKE VREDNOSTI
Opis јedinitse
Ova јedinitsa se fokusira na kljuchni znachaј razumevanja kulture i klime u globalizovanom, raznolikom i vishe puta restrukturisanom radnom okruzhenju. Јedinitsa istrazhuјe kulturna pitanja na natsionalnom i organizatsionom nivou i razlike izmeђu kulture, klime i vrednosti. Јedinitsa takoђe istrazhuјe kako menadžer mozhe efikasno da komunitsira u razlichitim kulturnim okruzhenjima i utiche na razvoј zheljene organizatsione kulture.
Sadrzhaј
1. Natsionalne i organizatsione kulture i postizanje organizatsionih tsiljeva
Kultura: kultura kao zaјednichke vrednosti, prakse i obichaјi, definitsiјe organizatsione i natsionalne kulture, kultura na uzlaznim nivoima, subkulture, profesionalne kulture, organizatsiona kultura, kultura industriјe, natsionalna i nadnatsionalna kultura; modeli kulture npr. Trompenaarsovi implitsitno-eksplitsitni faktori, Shaјnova tri nivoa
2. Efikasna komunikatsiјa sa zainteresovanim stranama
Efikasno komunitsiranje: strategiјe, razviјanje samosvesti o sopstvenoј i organizatsionoј kulturi, prednosti raznovrsne radne snage, programi akulturatsiјe, veshtine interkulturalne komunikatsiјe.
Zainteresovane strane: kuptsi, potroshachi, zaposleni, aktsionari, vlade, zaјednitse, poslovna partnerstva i savezi - sve veћa potreba za saradnjom sa ljudima iz razlichitih kulturnih grupa (ukljuchuјuћi verovanja, vrednosti, obichaјe i јezik)
3. Organizatsione vrednosti
Vrednosti: vrednosti ili osnovne vrednosti kao deo organizatsione kulture, kriza etike u poslovanju i novi naglasak na liderstvu vrednosti – okvir za razvoј i podrshku snazhnih korporativnih osnovnih vrednosti.
Klima: kako se klima definishe, razlika izmeђu klime i kulture, kljuchni aspekti organizatsione klime npr. fleksibilnost, odgovornost, standardi, nagrade, јasnoћa, timska posveћenost, utitsaј prakse upravljanja na klimu.
ЈEDINITsA 10: METODE ISTRAZhIVANjA UPRAVLjANjA
Opis јedinitse
Ova јedinitsa јe dizaјnirana da upozna uchenike sa tehnikama i metodama potrebnim za sprovoђenje formalnog istrazhivanja. Јedinitsa se bavi razlichitim istrazhivachkim metodologiјama i nudi moguћnost sprovoђenja interventsionistichkih ili aktsionih istrazhivanja. Od uchenika ћe se trazhiti da naprave predlog proјekta zasnovan na nezavisnom istrazhivanju oblasti profesionalne poslovne prakse koјa ih zanima i koјa ћe doprineti njihovom profesionalnom razvoјu. Gde јe prikladno, uchenitsi mogu povezati rezultate ove јedinitse sa onima iz јedinitsa koјe se bave implementatsiјom proјekta.
Sadrzhaј
1 Predlog istrazhivanja
Metodologiјe istrazhivanja: interventsiјa, neinterventsiјa, aktsiono istrazhivanje hipoteza: definitsiјa, prikladnost, veshtine i znanje koјe treba steћi, tsiljevi, zadatsi, zadatak, traјanje, etichka pitanja.
Aktsioni plan: obrazlozhenje za istrazhivachko pitanje ili hipotezu, datumi zadatka, datumi pregleda, protses praћenja/pregleda, strategiјa.
2 Istrazhivanje
Primarni: upitnitsi - vrsta, izgled, distributsiјa, originalni istrazhivachki podatsi koјe јe prikupio uchenik; intervјui, odabir ispitanika, pristrasnost, provera podataka, vreme, mesto, stil; intervјui – priprema, format, stil, snimanje.
Sekundarni: npr. knjige, chasopisi, pretrazhivanje biblioteka, korishћenje IT, internet, mediјi. Kvalitativna analiza podataka: tumachenje transkripata i zapisa, tehnike kodiranja, kategorizatsiјa, odnosi, trendovi, protsesi, upotreba rachunara; prezentatsiјa podataka i informatsiјa.
Kvantitativna analiza podataka: kodiranje/vrednosti, ruchne/elektronske metode, spetsiјalizovani softver; predstavljanje podataka, npr. Bar/tortni grafikoni, grafikoni, statistichke tabele; poreђenje variјabli, trendovi, prognoze.
3 Predstavite i protsenite
Prezentatsiјa: npr. formalni pisani format, zhivom ili usmenom prezentatsiјom, diјagramskim ili grafichkim slikama.
Metodologiјa: prezentatsiјa, npr. IT, audio, vizuelna pomagala, vreme, tempo; kritika isporuka metoda korishћenih u studiјi, preporuke, npr. korishћenje nalaza, preporuke za buduћnost, oblasti za buduћa istrazhivanja.
Evaluatsiјa: planiranje, tsiljevi, fokus, koristi, poteshkoћe.
Kriteriјumi: svrha, ureђivanje, format, uspeh sekventsiranja, kritichka analiza, diskusiјa o dokazima i nalazima.
ЈEDINITsA 11: STRATEShKI PREGLED
Opis јedinitse
Ova јedinitsa zaјedno sa Јedinitsom 4: Strateshko planiranje i implementatsiјa pomazhe uchenitsima da prepoznaјu vazhnost efektivnog predviђanja i planiranja u trenutnoј globalnoј ekonomiјi. Organizatsiјe treba da budu proaktivne tako da njihov pravats odredi logichka analiza. Niјe uvek moguћe izrachunati buduћe dogaђaјe, ali bez oseћaјa napredovanja lako јe izgubiti konkurentnost, pozitsiјu na trzhishtu i loјalnost kupatsa.
Sadrzhaј
1 Kratkorochni i dugorochni faktori zhivotne sredine
Faktori zhivotne sredine: potrebe i ochekivanja grupa kupatsa, aktsionara, dobavljacha i podizvoђacha, radne snage i zaјednitse u tselini, pregled uspeha i pravtsa konkurentsiјe i trzhishnog sektora u tselini, efekti potentsiјalnih promena koјe ћe se verovatno desiti dugorochno – u polititsi i zakonodavstvu, u tehnologiјi, u dizaјnu proizvoda, u trendovima i ochekivanjima, korishћenju eksternih istrazhivanja i statistike, upotrebi odgovaraјuћih alata, SVOT analiza, STEEP analiza, istrazhivanje trzhishta, primarne i sekundarne informatsiјe, zhalbe kupatsa i povratne informatsiјe, izvodljivost.
2 Postoјeћe poslovne strategiјe, politike i planovi
Poslovne strategiјe: upotreba odgovaraјuћih alata - analiza lantsa vrednosti, Porterovih pet sila, Bostonska matritsa rasta i udela itd., interna istrazhivanja i statistika, zhivotni vek proizvoda, strateshko odstupanje, trzhishni udeo, mere za praћenje i evaluatsiјu, nerealizovana strategiјa i strategiјa, zhivotni tsiklus analiza, efekti globalizatsiјe, odrzhiva konkurentska prednost, strategiјe odreђivanja tsena, analiza resursa, ekonomiјa obima i obima, osnovne veshtine i kompetentsiјe, analiza organizatsione kulture, trzhishna ravnotezha, krive iskustva, komparativna analiza.
3 Optsiјe za strateshko planiranje
Strateshko planiranje: Ansoff strategiјe, vertikalna, integratsiјa unazad i unapred, horizontalna integratsiјa, diferentsiјatsiјa, liderstvo u troshkovima, poјavljivanje Mintzbergovih strategiјa, liderstvo i diferentsiјatsiјa, strateshko saveznishtvo, spaјanje, akvizitsiјa, konkurentske strategiјe, strategiјa zasnovana na vrednosti, strategiјa za nepredviђene situatsiјe, trzhishna nisha segmentatsiјa trzhishta, dodavanje vrednosti, trzhishni udeo.
TsELINA 12: UPRAVLjANjE LANTsOM SNABDEVANjA
Opis јedinitse
Tsilj ove јedinitse јe da pruzhi razumevanje strategiјa, sistema, politika, protsedura i tehnika ukljuchenih u upravljanje lantsem snabdevanja. Јedinitsa ћe pomoћi uchenitsima da razumeјu evolutsiјu upravljanja lantsem snabdevanja i strategiјe koјe organizatsiјe razviјaјu za odrzhavanje efektivnih odnosa sa dobavljachima. Јedinitsa daјe uchenitsima priliku da protsene njen sve veћi doprinos poslovnim tsiljevima. Јedinitsa takoђe razmatra kako poslovna reshenja e-lantsa snabdevanja pomazhu u integratsiјi lantsa snabdevanja radi konkurentske prednosti.
Sadrzhaј
1 Evolutsiјa upravljanja lantsem snabdevanja (STsM)
Razvoј: upravljanje fizichkom distributsiјom, upravljanje materiјalima, upravljanje logistikom i STsM (uzvodno i nizvodno).
Kontsepti: upravljanje potrazhnjom i snabdiјevanjem, push and pull modeli, planiranje resursa preduzeћa (ERP), inventar koјim upravlja dobavljach (VMI), efikasan odgovor potroshacha (ETsR), lantsi vriјednosti, lean nabavka, globalni STsM, doprinos poslovnim tsiljevima.
2. Strategiјe koјe se koriste za razvoј i odrzhavanje efektivnih odnosa sa dobavljachima
Razlichite vrste odnosa: npr. kontradiktorne, razvoјne, kolaborativne i strateshke aliјanse, razvoј dobavljacha, e-tailing, posao poslovnom, posao potroshachu, posredovanje i disintermediјatsiјa.
Mrezhe: udruzhenja dobavljacha, nivoi dobavljacha, organizatsione mrezhe, lichne mrezhe, auktsiјe.
3. Kako veb-bazirane aplikatsiјe doprinose punoј integratsiјi lantsa snabdevanja
Poјedinachni elementi: upotreba intraneta i ekstraneta u izgradnji lanatsa vrednosti za organizatsiјe povezane u lantsu snabdevanja, obrada narudžbi, EDI zasnovan na vebu, sistemi za praћenje.
4. Sistemi, politike i protsesi
Razlichite primene za smanjenje troshkova i usluge za korisnike: kompresiјa vremena, ispunjenje zahteva, smanjenje ukupnih troshkova vlasnishtva.
ЈEDINITsA 13: KREATIVNI MENADžER
Opis јedinitse
Ova јedinitsa se bavi kreativnoshћu i inovatsiјama. Inovativni ljudi generalno osporavaјu status kvo i trazhe razlichite optsiјe, pokazuјuћi radoznalost da uche i isprobavaјu nove stvari i generishu i prepoznaјu mashtovita reshenja. Inovatori preuzimaјu prorachunate i upravljane rizike, ucheћi iz iskustva i razmishljaјuћi o iskustvima, koristeћi ih da informishu o buduћim aktsiјama. Oni postavljaјu zahtevne, ali ostvarive tsiljeve i reaguјu pozitivno i kreativno na neuspehe. Vazhno јe da oni predviђaјu verovatne stsenariјe zasnovane na realnoј analizi trendova i razvoјa i trazhe nove moguћnosti i deluјu u skladu sa njima. Inovatori su mashtoviti i kreativni. Јedinitsa nastoјi da uchenitsima pruzhi znanja i veshtine da budu efikasni inovatori.
Sadrzhaј
1. Aktuelni nachini rada i aktuelne usluge i proizvodi
Metode otkljuchavanja sopstvene kreativnosti i kreativnosti drugih: aktuelni i novi politichki, ekonomski, drushtveni, tehnoloshki, ekoloshki i pravni razvoјi; vazhnost ochekivanja i pertseptsiјe kupatsa i nachin praћenja i vizuelizatsiјe buduћih trendova; vazhnosti konkurenata i identifikovanja trendova i promena u njihovom ponashanju.
2. Kreativna i inovativna reshenja
Kreativna i inovativna reshenja: teoriјa i primena lateralnog mishljenja, vizionarstva i tehnika reshavanja problema; teoriјa i upotreba analitichkih alata - SVOT i PESTLE tehnike; korishћenje analize troshkova i koristi; protsesi i stilovi donoshenja odluka; analize rizika i tehnike upravljanja rizikom.
3. Sluchaјevi za inovatsiјe
Sluchaјevi za inovatsiјe: glavni modeli i metode za utitsaј na upravljanje promenama i njihove relativne snage i slabosti; odnos izmeђu transformatsione i transaktsione promene; stilovi rukovoђenja i ponashanja.
4. Prepreke i bariјere inovatsiјama
Prepreke i prepreke za inovatsiјe: politichke, birokratske i resursne bariјere tehnike za njihovo reshavanje; reshavanje konflikata; politika radnih odnosa; teoriјa i praksa upravljanja nagradama; tehnike i njihove primene u upravljanju ochekivanjima; teoriјa i primena krive promene/performanse.
ЈEDINITsA 14: UPRAVLjANjE FINANSIЈAMA ZA STRATEShKE MENADžERE
Opis јedinitse
Ova јedinitsa јe druga od dve koјe uchenitsima pruzhaјu osnovu u finansiјskim printsipima i tehnikama relevantnim za protses strateshkog upravljanja. Da bi se omoguћilo uchenitsima da koriste odgovaraјuћe veshtine donoshenja odluka u svoјim organizatsiјama, ova јedinitsa ih podstiche da istrazhe prirodu finansiјskih podataka i informatsiјa zasnovanih na troshkovima, utitsaј protsesa budžetiranja na organizatsiјu i razvoј smanjenja troshkova i protsedure i protsesi upravljanja.
Sadrzhaј
1. Kontsepti troshkova i njihova primena
Kontsepti i sistemi: klasifikatsiјe u smislu obјekta, funktsiјe, proizvoda (usluge) i ponashanja, oportunitetni troshak, evidentiranje i analiza troshkova, obrachun troshkova posla, obrachun troshkova seriјe, obrachun troshkova protsesa, obrachun troshkova po ugovoru.
Odgovornost i kontrola: tsentri troshkova, profitni tsentri, investitsioni tsentri, odgovorno upravljanje, metode planiranja i kontrole.
2. Budžetski protses
Protses: vazhnost za upravljanje, kratko pokrivanje koraka u protsesu od funktsionalnog do glavnog budžeta, odnos prema kontroli troshkova i kvaliteta, korishћenje resursa i profitabilnost, protsesi potpomognuti rachunarom.
Budžeti: vrste, fleksibilni i fiksni budžeti, budžetiranje zasnovano na nuli.
3. Smanjenje troshkova i upravljanje
Smanjenje troshkova: svrha u poreђenju sa kontrolom troshkova (standardni obrachun troshkova i budžetska kontrola), analiza vrednosti i inzhenjering vrednosti, poteshkoћe sa uvoђenjem programa smanjenja troshkova, kvalitet i vrednost, upravljanje ukupnim kvalitetom (TKM), merenje troshkova kvaliteta.
Upravljanje troshkovima: razvoј obrachuna troshkova po aktivnostima (ABTs), upotreba u obrachunu troshkova i politika tsena, budžetiranje zasnovano na aktivnostima, prednosti i ogranichenja ovih sistema.
TsELINA 15: UPRAVLjANjE VIRTUELNIM ORGANIZATsIЈAMA
Opis јedinitse
Brzi razvoј informatsionih komunikatsiјa i tehnologiјe u poslednjoј detseniјi omoguћio јe veћu interaktsiјu izmeђu organizatsiјa na globalnom nivou, ne samo u trgovini i preko trans/multinatsionalnih organizatsiјa, veћ i kroz partnerstva i zaјednichka ulaganja. To znachi da veze i mrezhe mogu, i da se formiraјu, ne samo izmeђu napredniјih industriјskih privreda „Zapada“ i privreda u razvoјu „јuga“, veћ i, nakon nedavnih reformi, odnedavno sa novim tranzitsionim ekonomiјama. bivsheg Sovјetskog Saveza, Sovјetskog bloka i Kine. Poveћanje velichine Evropske uniјe dodaјe dalju dimenziјu ovom rastu i moguћnost angazhovanja spoljnih saradnika. Kao rezultat toga, sve veћi broј menadžera radi u poslovnim aktivnostima koјe vishe nisu ogranichene geografskim ogranichenjima i posluјu u onome shto se naziva „virtuelnim organizatsiјama“.
Sadrzhaј
1. Kulturne razlike
Teoriјa globalizatsiјe: globalizatori, traditsionalisti, transformatori, upravljanje razlichitim kulturama, moguћnosti i pretnje.
Kulturna hegemoniјa i imperiјalizam: natsionalne drzhave i natsionalna kultura i poslovna praksa, razlike izmeђu kulture i etnichke pripadnosti, izbegavanje ksenofobichne prakse, posmatranje kulturne prakse i utitsaј na praksu upravljanja, istrazhivanje lokalnog razumevanja.
2. Alternativne organizatsione strukture i komunikatsioni sistemi
Teoriјa virtuelne organizatsiјe: 'organizatsiјe bez granitsa', organizatsione strukture, matrichne strukture, upravljachka birokratiјa, organske i mehanichke strukture, globalne strukture, umrezhavanje, reinzhenjering poslovnih protsesa, organizatsioni razvoј, otvorene i zatvorene organizatsiјe.
3. Odgovaraјuћi virtuelni timovi i mrezhe
Virtuelni timovi i mrezhe: izgradnja i odrzhavanje poslovnih odnosa, neformalni i formalni odnosi, globalna mrezha, timovi protiv grupa, interaktivne komunikatsiјe, govor tela, teoriјa razvoјa tima, razmena informatsiјa, teoriјa uloge tima, teoriјe liderstva, stil upravljanja, donoshenje odluka i donoshenje odluka .
ЈEDINITsA 16: UPRAVLjANjE POLITIKOM LjUDSKIh RESURSA
Opis јedinitse
Ova јedinitsa јe dizaјnirana da omoguћi uchenitsima da kritichki ispitaјu politike ljudskih resursa (hR) u svoјim organizatsiјama i uporede ih sa drugim organizatsiјama kako bi identifikovali dobru praksu. Uchenitsi ћe imati priliku da istrazhe relevantno zakonodavstvo i daјu odgovaraјuћe preporuke o tome kako da poboljshaјu politiku u svom sopstvenom radnom okruzhenju.
Sadrzhaј
1. Zahtevi politike ljudskih resursa
Politika ljudskih resursa: definitsiјa politike ljudskih resursa u poreђenju sa protsedurama, vazhnost hR politika, oblasti politike npr. kvalitet radnog zhivota, uslovi rada, pravichnost. Vrste politike: razvoј zaposlenih, unapreђenje, ravnotezha izmeђu poslovnog i privatnog zhivota, kvalitet zaposlenih, godine i zaposhljavanje, vishak zaposlenih, etnichki nadzor, distsiplina, prituzhbe, uzbunjivanje, maltretiranje, pushenje, uznemiravanje, nagrada, јednake moguћnosti, odnosi zaposlenih, zdravlje i bezbednost .
2. Struktura i kultura
Struktura: teoriјe organizatsione strukture npr. Veber, Mintzberg, handi, razlichiti oblitsi strukture i dizaјna i kako oni utichu na hR, npr. funktsionalni, zasnovani na proizvodu, geografski, podeljeni, matrichni; tsentralizatsiјa, detsentralizatsiјa. Kultura: shta јe organizatsiona kultura, meђuodnosi izmeђu kulture i drugih aspekata organizatsiјe, npr. svrha i tsiljevi, pravila i protsedure, politike organizatsiјe; kako kultura utiche na funktsiјu ljudskih resursa, teoriјski modeli kulture npr. handi, hofstede, Stshein.
3. hR politika u datoј organizatsiјi
Protsenite: analiziraјte postoјeћe politike ljudskih resursa i uputstva, ispitaјte shirok spektar spoljashnjih utitsaјa, npr. radno zakonodavstvo, kodeksi prakse, ATsAS; identifikuјu oblasti u koјima јe potrebno poboljshanje ili reviziјu, konsultuјte se i dogovorite se sa resornim rukovodstvom i zaposlenima da bi se utvrdili stavovi o politikama.
TsELINA 17: STRATEShKI MARKETING MENADžMENT
Opis јedinitse
Ova јedinitsa predstavlja marketinshku strategiјu uchenitsima koјi nisu profesionalni marketinshki struchnjatsi, ali bi zheleli da razumeјu kako da podrzhe protses strateshkog marketinga. Ova јedinitsa upoznaјe uchenike sa printsipima marketinshkih strategiјa. Ona razviјa znanje i razumevanje uchenika o formulisanju marketinshkog plana, omoguћava im da istrazhe trenutno marketinshko okruzhenje i pomazhe im da razmotre kako svi menadžeri u organizatsiјi mogu da doprinesu postizanju marketinshkih tsiljeva. Uchenitsi ћe nauchiti o teoriјskim kontseptima povezanim sa marketinshkom strategiјom i protsesom marketinshkog planiranja i njegovom primenom na razlichite situatsiјe na trzhishtu.
Sadrzhaј
1. Printsip
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Дипломирани сертификат из стратешког менаџмента – специјализација за рачуноводство
- Toronto, Канада
Napredna HR strategija i strateški menadžment izvrsnost
- London, Уједињено Краљевство
Napredna HR strategija, upravljanje talentima i planiranje sukcesije
- London, Уједињено Краљевство