
Kurs in
Kurs nove održive mode Milano Fashion Institute

Uvod
Nova održiva moda
Inovativni poslovni modeli kroz održivost. ZA PROMJENE PROMJENE SUTRA
Šta je održiv proizvod? Kako stvoriti zaista održiv modni brend? Od tehnologije, dizajna životnog ciklusa, do novih pretnji između „zelenog pranja“ i „ultra brze mode“, dizajniranja mode i vrednosti budućnosti. Održivost je preoblikovanje pravila igre za modnu industriju. To je inovacija prema novim poslovnim modelima i procesima dizajna, kombinujući etiku i estetiku u lancu vrednosti. Danas su kompanije pokrenule nove održive i savremene poslovne modele, odgovarajući na potrebe budućih generacija. Od planiranja transparentnosti, do novih izazova& uključivanja različitosti, do stvaranja zajedničke vrednosti: nove veštine za profesionalce i kreatore promena sutra.
Ključne činjenice
Kraj registracije: 23. jun 2023 Početak
predavanja: 3. jula, 2023 Kraj
predavanja: 28. jula 2023
Trajanje: 4 nedelje, 120 sati.
Učestalost: 80% ukupnih klasa je minimum potreban za dobijanje sertifikata
Lokacija: Milan, Kampus MFI
Vrednost kursa: 2.600€
Obezbeđeno MFI je smanjenje ekonomske vrednosti jednake 20% za studente i Alumni, dok mesta traju.
Opis kursa
Kratki kurs „Nova održiva moda“ ima za cilj da podeli sa učesnicima najsavremenije informacije i zanimljive primere o inovativnim poslovnim modelima u modnom& luksuzu. Kurs se fokusira na pokretač održivosti za stvaranje zajedničke vrednosti. Stvaranje zajedničke vrednosti u modi znači biti u stanju da odgovori na potrebe mnogih zainteresovanih strana: životne sredine, društva, institucija, umetnosti, kulture, teritorije i potrošača. Odgovorna modna kompanija već je započela dug i složen put integrisanja etike i estetike u lanac vrednosti, u stalnoj ravnoteži sa svim zainteresovanim stranama. Evo nekih ključnih reči koje će voditi put u modnim odgovornim inovacijama i koje će biti istražene tokom predavanja, diskusija u klasi i poseta kompanijama: kružna ekonomija, recikliranje, upcikliranje, stvaranje prosumera, open-source, crovdfunding, nosive tehnologije, mreži-offline integracija, transmedija-pripovedanje, B-korporacije i otvorene inovacije između ostalog.
Prijem
Nastavni plan i program
Model nastave
Nastavni model јe sastavljen na sledeћi nachin:
- Na predavanjima u uchionitsi
- Studiјe sluchaјa
- Posete kompaniјe
- Proјektni radovi
- Sesiјe kariјerne oriјentatsiјe i/ili retsenziјe poslovnih ideјa
Traditsionalna predavanja u uchionitsi se smenjuјu sa diskusiјama o sluchaјevima, sastantsima sa menadžerima i drugim predstavnitsima poslovne zaјednitse, posetama kompaniјama, na chasovima i proјektnim radovima. Studentima koјi imaјu za tsilj da rade u industriјi biћe omoguћena kariјerna oriјentatsiјa; povratne informatsiјe o poslovnim ideјama biћe podeljene sa uchesnitsima koјi su voljni da postanu preduzetnitsi. Na kraјu kursa svakom ucheniku se isporuchuјe MFI
Ishod programa
Obrazovni tsiljevi
Kratki kurs „Nova odrzhiva moda“, koјi podrzhava Vogue Talents, ima za tsilj da sa uchesnitsima podeli naјazhurniјe informatsiјe i zanimljive primere o inovativnim poslovnim modelima u modi i luksuzu. Kratki kurs „Nova odrzhiva moda“ takoђe ima za tsilj:
- Priprema uchesnika za suochavanje sa kompleksnoshћu odgovornosti u modnoј industriјi;
- Pruzhanje konkretnih alata za uchenje kako i gde odabrati inovativna vlakna u modi, kako izgraditi strategiјu brendiranja sastoјaka u odrzhivosti, kako kreirati i primeniti neke dobre smernitse za odgovornost, kako strukturirati dobar izveshtaј o odrzhivosti, kako strukturirati dobar poslovni plan u odrzhiva moda;
- Deljenje inspirativnih poslovnih praksi na masovnom trzhishtu, premium i luksuznom segmentu, za razlichite poslovne modele
galerija
Idealni studenti
Zashto pohaђati ovaј kurs
Kurs јe veoma pogodan za diplomtse i diplomtse, mlade menadžere, profesionaltse i mlade preduzetnike koјi su spremni da se nose sa izazovima odgovornosti u modnoј industriјi. Konkretniјe, kurs јe izgraђen oko profesionalnih figura mlaђih brend menadžera, menadžera proizvoda, maloprodaјnih menadžera, PR-a i menadžera komunikatsiјa koјi imaјu za tsilj da razumeјu potentsiјal odrzhivosti, buduћih TsSR menadžera i mladih preduzetnika koјi zhele da pokrenu preduzetnichke initsiјative sa odrzhivoshћu u njen DNK.