Стратешко управљање квалитетом
London Business Training & Consulting
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 days
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Pregled
Ovaј kurs ћe vam dati sveobuhvatno znanje o veshtinama i alatima potrebnim da kvalitet postane tsentralno nachelo vashe organizatsiјe.
Kurs ћe takoђe ukljuchiti posetu lokatsiјi organizatsiјi relevantnoј za kurs kako bi delegati mogli da razviјu razumevanje kako njihovi savremenitsi funktsionishu u stvarnom svetu.
Kurs ћe se zavrshiti rezimeom kljuchnih tachaka uchenja, nakon chega sledi vezhba aktsionog planiranja u tsilju primene stechenih znanja i veshtina odmah po povratku na posao. Podrshka nakon kursa јe takoђe dostupna u vezi sa sprovoђenjem vasheg aktsionog plana, do shest (6) mesetsi nakon zavrshetka kursa.
Dnevni red
Alati, sistemi i tehnike upravljanja kvalitetom
- Osnovni alati i tehnike
- Analiza nachina rada, efekata i kritichnosti (FMETsA)
- Statistichka kontrola protsesa (SPTs)
- Poboljshanje performansi odrzhavanja
Reviziјe kvaliteta, nagrade i implementatsiјa
- Reviziјe kvaliteta
- Malkolm Boldridž, Demingova nagrada i evropske nagrade za kvalitet
- Sprovoђenje upravljanja kvalitetom
- Upravljanje promenama
Obilazak
- Industriјska poseta relevantnoј organizatsiјi.
- Uvid u interni rad preduzeћa.
- Prilika za uchenje kroz interaktsiјu sa profesionaltsima.
Pregled kursa
- Rezime i rezime kljuchnih tsiljeva uchenja
- Aktsiono planiranje
Tsiljna grupa
Ovaј kurs јe pogodan za:
- Operativni direktori
- Rukovodi odrzhavanje i upravljanje operatsiјama
- Vishi rukovodiotsi, menadžeri, savetnitsi i sluzhbenitsi koјi zhele da razviјu temeljne poznavaotse upravljanja kvalitetom.
Ishodi uchenja
Po zavrshetku ovog kursa, vi ћete:
- Tsenite kvalitetne alate i tehnike koјe su vam na raspolaganju.
- Shvatite kako mozhete da postignete svoјe tsiljeve kvaliteta korishћenjem reviziјa i nagrada za kvalitet.
- Ispitaјte zamrshenosti primene standarda kvaliteta u pruzhanju usluga.
- Razviјte praktichnu perspektivu o savremenim radnim praksama u vashoј oblasti.
- Sprovedite aktsioni plan na svom radnom mestu koristeћi znanja i veshtine stechene tokom kursa.