Operativna strategija i izvrsnost upravljanja kvalitetom
London Business Training & Consulting
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 weeks
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 8.225
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Ovaj kurs vodi delegate kroz ključne elemente izvrsnosti u okviru Operativne strategije; razumevanje i usklađivanje operativne strategije sa širim spoljnim radnim okruženjem, Efikasna komunikacija i angažovanje sa zainteresovanim stranama i efikasno upravljanje vremenskim horizontima u okviru kreiranja i uvođenja strategije.
Takođe ćete razviti svoja osnovna znanja i veštine u upravljanju kvalitetom. Kurs će vam pomoći da razumete alate i tehnike za efikasan program upravljanja kvalitetom. Obezbediće vam sveobuhvatna znanja i veštine za razvoj i pružanje efikasnog programa upravljanja kvalitetom u vašoj organizaciji.
Kurs će završiti rezimeom ključnih tačaka učenja, nakon čega sledi vežba planiranja akcija u cilju primene stečenih znanja i veština odmah po povratku na posao. Podrška nakon kursa je takođe dostupna u vezi sa sprovođenjem vašeg akcionog plana, do šest (6) meseci nakon završetka kursa.
Agenda
Upravljanje operativnim okruženjem
- Razumevanje organizacionog operativnog okruženja
- Operativna strategija Stvaranje Toolkit
- Postavljanje efikasne operacije Strategija KPI
Operativna strategija - Upravljanje vremenskim horizontima
- Razumevanje organizacionog operativnog okruženja
- Operativna strategija Stvaranje Toolkit
- Postavljanje efikasne operacije Strategija KPI
Operativna strategija — komunikacija i primopredaja
- Stvaranje poslovnog slučaja za starije rukovodioce
- Efikasna komunikacija i angažovanje sa zainteresovanim stranama
- Efektivna primopredaja timovima za upravljanje operacijama
Operativna strategija - Korišćenje industrije 4.0 tehnologija
- Ljudski Ciber sistemi
- Industrijski Internet stvari (IIOT)
- Prediktivna analitika
Razumevanje kvaliteta
- Menadžment i kvalitet
- Cena kvaliteta
- Ljudi, procesi i sistemi
- Filozofija upravljanja ukupnim kvalitetom
Menadžment kvaliteta Liderstvo
- Liderstvo Osnivanja TKM
- kvalitet Liderske uloge i odgovornosti
- Menadžment kvaliteta vs kvalitet Liderstvo
- Operativno liderstvo vs strateško liderstvo
Šest nivoa Model TKM Usvajanje
- Nivo 1 - Neobavezan
- Nivo 2 - Drifters
- Nivo 3 - Potiskivači alata
- Nivo 4 - Poboljšivači
- Nivo 5 - Dobitnici nagrada
- Nivo 6 - Svetska klasa
Korporativno upravljanje kvalitetom životne sredine
- Zaštita životne sredine
- Sistemi upravljanja životnom sredinom
- Kontinuirano poboljšanje kvaliteta životne sredine
- Procena upravljanja zaštitom životne sredine
Dizajn za kvalitet
- Dizajn, inovacije i unapređenje
- Kontrola i upravljanje dizajnom
- Standardi i specifikacije
- Dizajn kvaliteta uslužnog sektora
Upravljanje kvalitetom - HR faktor
- Ljudi i organizaciona struktura
- Timski rad za kvalitet
- Komunikacije za kvalitet
- Obuka za kvalitet
Upravljanje kvalitetom u lancu snabdevanja
- Praksa kupovine u upravljanju kvalitetom
- Odnosi kupca i dobavljača
- Od ugovora do partnerstva
- Inovacije u lancu snabdevanja
- Lanac međuzavisnosti
Kvalitet Funkcije Raspoređivanje - Kuća kvaliteta
- Uzimajući u koštac sa potrebama kupaca
- KFD glavni koraci
- Uključivanje potreba kupaca u definiciju proizvoda i procesa
- Implementacija KFD
Pregled kursa
- Rezime i sažetak ključnih ciljeva učenja
- Akciono planiranje
Ciljna publika
Ovaj kurs je pogodan za:
- Šefovi operacija
- Direktori i menadžeri operacija
- Menadžeri projekata
- Šefovi održavanja
- Viši rukovodioci, menadžeri, savetnici i službenici koji žele da razviju temeljno znanje o upravljanju kvalitetom.
Ishodi učenja
Po završetku ovog kursa, vi ćete:
- Razviti dubinsko razumevanje uticaja spoljnog operativnog okruženja na kreiranje i implementaciju operativne strategije.
- Osigurati efikasno angažovanje sa unutrašnjim zainteresovanim stranama.
- Efikasno primopredaja operativne strategije timu za upravljanje operacijama.
- Razviti sveobuhvatno uvažavanje uloge kvaliteta u uspešnim organizacijama.
- Shvatite važnost liderstva u postizanju standarda kvaliteta svetske klase.
- Procenite različite nivoe kvaliteta u vašoj organizaciji.
- Cijenite veštine potrebne za upravljanje životnom sredinom.
- Cenim potrebu da se uključi kvalitet iz faze projektovanja.
- Shvatite kako ljudi u vašoj organizaciji mogu da naprave ili prekrše vaše ciljeve kvaliteta.
- Razvijte veštine potrebne za partnerstvo sa vašim lancem snabdevanja u postizanju kvaliteta.
- Implementirati akcioni plan na svom radnom mestu koristeći znanja i veštine stečene tokom kursa.