
Kurs in
Napredne finansije i strategija javnog sektora London Business Training & Consulting

Uvod
Ovaj kurs je za svakoga kome je potrebno osnovno razumevanje poslovnih finansija i uvida u operativno donošenje odluka. To će:
- pokazati opercionalnom osoblju finansijske posledice svojih aktivnosti.
- pokazuju da je kombinacija KPI-ja i redovnih informacija o upravljanju od vitalnog značaja za operativni uspeh organizacije.
- objasniti kako finansijska funkcija doprinosi efikasnom korišćenju resursa.
Pohađanjem ovog kursa, nefinansijsko osoblje koje treba da prošire svoje razumevanje finansija naučiće kako to može da napravi razliku u finansijskom upravljanju njihove organizacije. Razumećete:
- uloga finansija u realizaciji projekata.
- kako zainteresovane strane organizacije utiču na njen finansijski učinak i rast.
- aktivnosti u određivanju ciljeva, politika i strategija određivanja cena.
Ovaj kurs će takođe pružiti uvid i razumevanje kako bi se uspešno kreiralo i planiralo pružanje izuzetno izazovnih politika javnog sektora. Analizira mnoge i često konfliktne strateške prioritete u javnom sektoru i kako postići kompromis kako bi se stvorila i implementirala kohezivna i koherentna politika. Razgovaramo o osnovnim zahtevima strukturiranog, strateškog procesa planiranja. Međutim, neophodno je zapamtiti da se strateško planiranje odvija u širem političkom kontekstu, koji je često u stalnom stanju fluksa, i podložan mnoštvu interesa i uticaja, pa se takvo stvaranje strategije ne može sprovesti izolovano. Razumevanje, uvažavanje i konsultacije sa zainteresovanim stranama je od suštinskog značaja za uspešan ishod politike, tako da detaljno razmotrimo kako to postići. Međutim, politika se ne može sprovesti bez resursa koje treba proceniti, proceniti i uskladiti sa zahtevima da bi se postigli potrebni ishodi, koje proučavamo na ovom kursu.
Kurs će završiti rezimeom ključnih tačaka učenja, nakon čega sledi vežba planiranja akcija u cilju primene stečenih znanja i veština odmah po povratku na posao. Podrška nakon kursa je takođe dostupna u vezi sa sprovođenjem vašeg akcionog plana, do šest (6) meseci nakon završetka kursa.
Agenda
Značaj finansijskog upravljanja
- Elementi finansijskog upravljanja
- Ključni računovodstveni pojmovi i terminologija
- Kako se gotovina i profit razlikuju
- Dva glavna izveštaja finansijskog izveštavanja: bilans uspeha i bilans stanja
Merenje finansijskog uspeha
- Merenje uspeha menadžmenta
- Merenje rizika i povratka
- Značaj novčanog toka i obrtnog kapitala
- Budžetiranje i budžetska kontrola
Upravljanje finansijskim resursima
- Važnost ponašanja troškova
- Upravljanje troškovima
- Opek i Capek
- Analiza pauza
Komuniciranje sa kolegama iz računovodstva
- Definisanje vaše potrebe za finansijskim informacijama
- Sistemska i sistematska komunikacija i povratna informacija
- Upotreba dvosmernog treniranja za poboljšanje međusobnog razumevanja
Investicije i finansijsko upravljanje dugoročnim projektima
- Procena projekta
- Procena projekta
- Budžetiranje
- Finansijsko upravljanje
Finansijsko upravljanje - očekivanja zainteresovanih strana
- Identifikovanje zainteresovanih strana
- Odgovornost prema zainteresovanim stranama
- Trostruka donja linija
- Nivoi kontrole investitora
Odluke o cenama
- Strateško određivanje cena
- Struktura cena
- Politika cena
- Analiza troškova i profita
Donošenje odluka o finansijskom upravljanju
- Definisanje odluka koje donesete
- Odlučivanje o tome koja podrška vam je potrebna da biste definisali relevantne finansijske informacije potrebne za donošenje tih odluka
- Primeri i studije slučaja
Strateška vizija i planiranje
- Strateški prioriteti: postavljanje značajnih ciljeva
- Proces strateškog planiranja
- Uključivanje složenih uticaja i interesa u kreiranju strategije
- Interna analiza
Politika i javni sektor
- Predviđanje i reagovanje na promene vlada i političara
- Državni službenici koji rade direktno sa izabranim predstavnicima
- Usklađivanje i rešavanje sukoba između političkih ciljeva, sukobljenih zahteva i nespojivih prioriteta.
- Održavanje kontinuiteta standarda usluga
Identifikacija, analiza, usklađivanje i angažovanje zainteresovanih strana
- Identifikujte sve zainteresovane strane i pratite promene unutar i između njih
- Izgradnja odnosa sa zainteresovanim stranama na odgovarajući način
- Kako upravljati konkurentskim i sukobljenim interesima i ciljevima
- Formulirajte sveobuhvatan plan za uključivanje, motivisanje, angažovanje i praćenje svih zainteresovanih strana, posebno kada se one menjaju.
Procena i alokacija resursa
- Procena postojećih raspoloživih resursa
- Strukturirana evaluacija grupa potrebnih resursa
- Raspodjela resursa efikasno i efikasno
- Dobijanje maksimum iz svakog resursa
Pregled kursa
- Rezime i sažetak ključnih ciljeva učenja
- Akciono planiranje
Ciljna publika
Ovaj kurs je pogodan za širok spektar profesionalaca, ali će biti od stvarne vrednosti za iskusne ili nove ili ambiciozne:
- Stalni sekretari, sekretari kabineta i svi državni službenici.
- C-Suite službenici i predsedavajući neprofitnih organizacija i dobrotvornih organizacija.
- Viši službenici javnog sektora koji rade direktno na vođstvu političara.
- Izabrani i imenovani kreatori politike, menadžeri i planeri u vladama, javnim agencijama i neprofitnim organizacijama.
- Članovi gradskog veća, gradonačelnici, gradski menadžeri, administratori i planeri.
- Viši službenici koji rade sa javnim službama kako bi postigli šire ishode zajednice, npr. Javno zdravstvo i blagostanje, ekonomski razvoj i odnosi sa zajednicom.
- Šefovi policije, šefovi vatre i njihovo osoblje.
- Članovi školskog odbora, administratori i osoblje.
- Članovi odbora i sekretari kompanija.
- Neizvršni direktori
- Direktori, zamenici direktora i viši menadžeri.
- Šefovi odeljenja
- Lideri transformacije
- Menadžeri promena
- DOP i menadžeri održivosti i osoblje.
- Menadžeri rizika i profesionalci.
- Menadžeri i rukovodioci odnosa sa zajednicom.
- Menadžeri i službenici za zdravlje, bezbednost i životnu sredinu.
- Pravni i usaglašenosti Menadžeri i profesionalci.
- Menadžeri i osoblje koje žele da razviju odgovorne strateške prakse.
- Menadžeri i osoblje koje se bave uticajem ili sprovođenje organizacionih strategija.
- Oni koji žele da iskoriste i iskoriste sve strateške mogućnosti za svoje organizacije.
- Oni koji žele da promovišu strateški uspeh svoje organizacije.
- Osoblje koje želi da poboljša svoje razumevanje kako računovodstvo i finansije mogu pomoći u donošenju odluka i kako to utiče na finansijsku poziciju organizacije.
- Osoblje koje treba proširiti svoje razumijevanje finansija na konkretnije operativne aktivnosti.
Ishodi učenja
Po završetku ovog kursa, moći ćete da razumete:
- Relevantnost finansija za operativno donošenje odluka.
- Odnos između operativnih i finansijskih mera.
- Zašto dublje razumevanje ponašanja troškova i troškova može pomoći operativnom osoblju.
- Uloga finansija u realizaciji projekata.
- Uloga zainteresovanih strana i njihov uticaj na finansijske rezultate organizacije.
- Procesi koji su uključeni u odlučivanje cena.
- Ključni faktori koji dovode do uspeha javnog sektora, a ne za profitno planiranje i znaju kako da ih primene.
- Uloga i uticaj politike u planiranju i prilagođavanju strateške politike.
- Kako identifikovati sve zainteresovane strane i ceniti važnost sistematskog pristupa konsultacijama, angažovanju i komunikaciji.
- Resursi koji trenutno postoje, oni koji su potrebni i kako povećati ukupni kapacitet resursa i sposobnost.
- Kako implementirati Akcioni plan na svom radnom mestu koristeći znanja i veštine stečene tokom kursa.