Напредна изврсност управљања квалитетом
London Business Training & Consulting
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
9 dana
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Pohaђaјuћi ovaј kurs, znaћete kako da osigurate da јe kvalitet ugraђen u vashe proizvode i usluge od pochetnih faza dizaјna razvoјa vasheg proizvoda i usluge.
Uspeh ili neuspeh vasheg programa upravljanja kvalitetom ћe u velikoј meri zavisiti od ljudi u vashoј organizatsiјi.Ovaј kurs ћe vam dati neophodne veshtine i znanja iz oblasti ljudskih resursa kako biste osigurali da vash program upravljanja kvalitetom bude uspeshan.
Pohaђaјuћi ovaј kurs, takoђe ћete razumeti vazhnost lantsa snabdevanja za uspeh vasheg programa upravljanja kvalitetom.Pomazhe vam da poboljshate angazhovanje u lantsu snabdevanja.
Razviћete svoјe tehnichke veshtine upravljanja kvalitetom tako shto ћete vas upoznati sa osnovnim alatima i tehnikama.
Efikasan nachin protsene vashih napora u upravljanju kvalitetom јe reviziјa.Ovaј kurs otsrtava protses reviziјe i uvodi glavne nagrade za kvalitet koјe mnoge organizatsiјe koriste kao sredstvo samoreviziјe.
Kurs ћe se zavrshiti rezimeom kljuchnih tachaka uchenja, nakon chega sledi vezhba aktsionog planiranja sa tsiljem da stecheno znanje i veshtine primenite odmah po povratku na posao.Podrshka nakon kursa јe takoђe dostupna u vezi sa sprovoђenjem vasheg aktsionog plana, do shest (6) mesetsi nakon zavrshetka kursa.
Dnevni red
Dizaјn za kvalitet
- Dizaјn, inovatsiјe i poboljshanje
- Kontrola i upravljanje dizaјnom
- Standardi i spetsifikatsiјe
- Dizaјn kvaliteta usluzhnog sektora
Upravljanje kvalitetom – faktor ljudskih resursa
- Ljudi i organizatsiona struktura
- Timski rad za kvalitet
- Komunikatsiјe za kvalitet
- Obuka za kvalitet
Upravljanje kvalitetom u lantsu snabdevanja
- Nabavna praksa u upravljanju kvalitetom
- Odnosi kupats-dobavljach
- Od ugovora do partnerstva
- Inovatsiјa u lantsu snabdevanja
- Lanats meђuzavisnosti
Primena funktsiјa kvaliteta – Kuћa kvaliteta
- Upoznavanje sa potrebama kupatsa
- KFD glavni koratsi
- Ukljuchivanje potreba kupatsa u definitsiјu proizvoda i protsesa
- Implementatsiјa KFD-a
Alati, sistemi i tehnike upravljanja kvalitetom
- Osnovni alati i tehnike
- Analiza nachina rada, efekata i kritichnosti (FMETsA)
- Statistichka kontrola protsesa (SPTs)
- Poboljshanje performansi odrzhavanja
Reviziјe kvaliteta, nagrade i implementatsiјa
- Reviziјe kvaliteta
- Malkolm Boldridž, Demingova nagrada i evropske nagrade za kvalitet
- Sprovoђenje upravljanja kvalitetom
- Upravljanje promenama
Upravljanje kvalitetom u usluzhnom sektoru
- Kvalitet u organizatsiјama proizvoda naspram usluzhnih organizatsiјa
- Dimenziјe kvaliteta usluga
- Kako postiћi kvalitet usluge
- Izvrsnost korisnichke usluge i zadovoljstvo kupatsa
Pregled kursa
- Rezime i rezime kljuchnih tsiljeva uchenja
- Aktsiono planiranje
Tsiljna grupa
Ovaј kurs јe pogodan za:
- Operativni direktori
- Rukovodi odrzhavanje i upravljanje operatsiјama
- Vishi rukovodiotsi, menadžeri, savetnitsi i sluzhbenitsi koјi zhele da razviјu temeljno znanje o upravljanju kvalitetom.
Ishodi uchenja
Po zavrshetku ovog kursa, vi ћete:
- Tsenite potrebu da se kvalitet ugradi iz faza proјektovanja.
- Shvatite kako ljudi u vashoј organizatsiјi mogu da ostvare ili razbiјu vashe tsiljeve kvaliteta.
- Razviјte veshtine potrebne za partnerstvo sa vashim lantsem snabdevanja u postizanju kvaliteta.
- Tsenite kvalitetne alate i tehnike koјe su vam na raspolaganju.
- Shvatite kako mozhete da postignete svoјe tsiljeve kvaliteta korishћenjem reviziјa i nagrada za kvalitet.
- Ispitaјte zamrshenosti primene standarda kvaliteta u pruzhanju usluga.
- Sprovedite aktsioni plan na svom radnom mestu koristeћi znanja i veshtine stechene tokom kursa.