HR strategija i napredni strateški menadžment
London Business Training & Consulting
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 weeks
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 8.225
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Ovaj kurs je idealan za iskusne stratege koji žele da budu ažurirani o najsavremenijim pristupima strateškom upravljanju. Dizajniran je za one sa iskustvom da imaju priliku da revidiraju, osveže i potvrde da je ono što rade najbolje za njihovu organizaciju. Ovaj kurs uključuje osnove strateškog upravljanja omogućavajući delegatima da preduzmu objektivni strateški pregled, kako bi se identifikovale snage i slabosti strategije: da li se očekuje; kreira se ili trenutno sprovodi. Razumevanje gde je organizacija sada suštinska je osnova za odlučivanje o realnim načinima postizanja vizije. Zainteresirane strane moraju biti angažovane i motivisane, a resursi se dodeljuju prema potrebi. Oni koji nisu upoznati sa kreiranjem strategije dobiće sveobuhvatan alat koji je potreban da budu robusni, realistični i praktični strateški menadžeri. Kurs će istaknuti i razviti ključne veštine upravljanja potrebne za ulogu.
Ovaj kurs je takođe idealan za iskusne stratege koji žele da budu ažurirani o najsavremenijim pristupima implementaciji uspešne strategije u kratkom, srednjem i dugom roku. Dizajniran je za one sa iskustvom da imaju priliku da revidiraju, osveže i potvrde da je ono što rade najbolje za njihovu organizaciju. Ovaj kurs ističe i daje praktične savete o ključnim kvalitetima i veštinama potrebnim za vođenje, upravljanje i sprovođenje uspešne strategije. Velika većina strategija ne uspeva, često tokom implementacije. Obraćamo se važnosti posvećenog vođstva, podržanog i podržavajući robusno upravljanje. Sposobnost organizacija i pojedinaca da se prilagode i menjaju sada je norma - a ne izuzetak. Dakle, analiziraćemo tekuću promenu iz tri perspektive: prvo, uvođenje nove strategije; drugo, prilagođavanje strategije promenljivim okolnostima i treće, reagovanje na nagle i neočekivane okolnosti. Analiziraćemo kako „misliti nezamislivo“ i predvideti rizike i krize, kako bi se njima moglo profesionalno upravljati, kada i ako se pojave.
Osnovna priroda organizacija se nije promenila, tempo promena se kreće sve brže. U HR, kao i u mnogim delovima organizacije, od nas se traži da postignemo više sa istim resursima ili manje. Ovo je vreme da budete još strateški u svojim izgledima i akcijama. Obavljanje svakodnevnih zadataka više ne garantuje zapošljavanje nikome od nas. Moramo razmišljati i djelovati na promišljeniji i strateški način da bismo dodali vrijednost našoj organizaciji i radu. Ovaj kurs će vas provesti kroz neophodne korake da biste to postigli.
Kurs će završiti rezimeom ključnih tačaka učenja, nakon čega sledi vežba planiranja akcija u cilju primene stečenih znanja i veština odmah po povratku na posao. Podrška nakon kursa je takođe dostupna u vezi sa sprovođenjem vašeg akcionog plana, do šest (6) meseci nakon završetka kursa.
Agenda
Strateška analiza
- Proces strateškog planiranja u deset koraka
- Trenutna organizaciona struktura, karakteristike i kontekst
- Interna analiza
- Spoljna analiza
Izrada Strateškog plana
- Saglašavanje, razumevanje i komuniciranje vizije
- Procena alternativnih strateških pristupa
- Odlučivanje o najprikladnijem načinu i zašto
- Kreirajte plan za postizanje vizije
Identifikacija, analiza i angažovanje zainteresovanih strana
- Identifikujte sve zainteresovane strane
- Interesovanje zainteresovanih strana i uticaj
- Konsultujte se i uključite sa zainteresovanim stranama na odgovarajući način
- Formulirajte sveobuhvatan plan za uključivanje, motivisanje i angažovanje
Procena i alokacija resursa
- Procena raspoloživih resursa
- Strukturirana evaluacija grupa potrebnih resursa
- Raspodjela resursa efikasno i efikasno
- Dobijanje maksimum iz svakog resursa
Strateško rukovodstvo i upravljanje
- Ciklus strateškog planiranja
- Zašto toliko strategija ne uspe i kako izbeći zamke.
- Prilagođavanje stilova liderstva mnoštvu situacija.
- Izgradnja poverenja i kredibiliteta kao puta ka uspehu.
Strateško upravljanje promenama
- Promena je norma, a ne izuzetak
- Stvorite organizacionu kulturu da biste pozitivno prihvatili promene.
- Okvir za vođenje i upravljanje pozitivnim i kreativnim promenama.
Strateški pregled i rekallibracija
- Pratite i merite kratke, srednjoročne i dugoročne rezultate u odnosu na objektivne ciljeve.
- Analizirati uticaj bilo kakvih promena na unutrašnje i spoljašnje pretpostavke planiranja i promenljive okolnosti.
- Reagovanje na ometače tržišta
- Revidirati, odgovoriti i prilagoditi strategiju i njenu implementaciju.
Strateška kontrola rizika i upravljanje krizama
- Ciklus upravljanja rizikom
- Identifikovanje izvora rizika i odlučivanje koje radnje treba preduzeti.
- Krizna reakcija, kontrola i odgovor.
HR Strategija
- Strateška priroda HR
- HR modeli - Snage i slabosti
- Model strateškog poslovnog partnera
Strategija organizacionog razvoja
- Aktivnosti organizacionog razvoja
- Formulisanje i primena OD strategije
- Promena kulture
Strategija upravljanja znanjem
- Dve vrste znanja
- Komplet alata za upravljanje znanjem
- Upravljanje znanjem kao deo organizacione kulture
Profesionalni samorazvoj
- Lider u
- Self-Coaching
- Lična motivacija za promenu
Pregled kursa
- Rezime i sažetak ključnih ciljeva učenja
- Akciono planiranje
Ciljna publika
Ovaj kurs je pogodan za širok spektar lidera i menadžera, ali će biti od stvarne vrednosti za:
- C-Suite službenici i predsedavajući.
- Članovi odbora i sekretari kompanija.
- Neizvršni direktori
- Direktori, zamenici direktora i viši menadžeri.
- Šefovi odeljenja
- Šefovi odeljenja
- Menadžeri rizika i profesionalci.
- Menadžeri i profesionalci za pravne i usklađenosti.
- Lideri transformacije
- Menadžeri promena
- DOP i menadžeri održivosti i osoblje.
- Menadžeri i rukovodioci odnosa sa zajednicom.
- Menadžeri i službenici za zdravlje, bezbednost i životnu sredinu.
- Menadžeri i osoblje koje žele da razviju odgovorne poslovne prakse.
- Menadžeri i osoblje koje se bavi uticajem ili implementacijom korporativnih strategija.
- Oni koji žele da iskoriste i iskoriste sve strateške mogućnosti za svoje organizacije
- Oni koji žele da promovišu strateški uspeh svoje organizacije.
- Svi oni koji su uključeni u stvaranje strategije, liderstvo i upravljanje.
- HR direktori
- Šefovi HR funkcija
- HR poslovni partneri
- Viši rukovodioci ljudskih resursa, menadžeri, savetnici i službenici koji žele da doprinesu razvoju i implementaciji HR strategije.
- Glavni službenici, predsedavajući, članovi odbora, šefovi odeljenja i svi oni na najvišim nivoima organizacije zainteresovane za razvijanje detaljnog znanja o strateškom HRM.
Ishodi učenja
Po završetku ovog kursa, imaćete odlično razumevanje kako da sprovede uspešnu strategiju, uključujući:
- Alati koji će vam omogućiti da analizirate gde je organizacija trenutno pozicionirana: strukturno; interno i eksterno, kao snažna osnova za efikasno strateško upravljanje.
- Važnost stvaranja vizije i odabira najprikladnijeg načina da organizacija to postigne. Vi ćete osmisliti temelje za razvoj robusnog plana.
- Važnost zainteresovanih strana i kako iskoristiti njihov interes i uticaj u uspešnom strateškom upravljanju.
- Dostupni resursi i potrebni i kako ih rasporediti kako bi se osiguralo da rade do maksimalnog kapaciteta i sposobnosti.
- Vodstvo koje je posvećeno, dosledno i nadahnjujuće, što je od vitalnog značaja za izvrsnost strateškog upravljanja.
- Prepoznavanje da je „promena“ sada nova norma i da je treba ugraditi u sva strateška razmišljanja kao integrisani deo procesa u tri faze: stvaranje i sprovođenje strategije; prilagođavanje kako napreduje; reagovanje na krize.
- Merenje i praćenje napretka i rezultata je od suštinskog značaja za uspeh, u kombinaciji sa fleksibilnošću i spremnošću da konstruktivno reaguju na njih.
- Rizik i krize treba planirati - „razmišljanje o nezamislivom“ znači da vas neće iznenaditi i možete odmah preuzeti kontrolu.
- Strateška priroda HR.
- Proces formulisanja i implementacije strategije organizacionog razvoja.
- Značenje i značaj upravljanja ljudskim kapitalom (HCM).
- Pristupi razvoju strategija upravljanja znanjem.
- Kako implementirati Akcioni plan na svom radnom mestu koristeći znanja i veštine stečene tokom kursa.