Курс: Паметно управљање
Lithuania Business College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Klaipėda County, Литванија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 3.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* котизација: 100 €
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Moguћe spetsiјalizatsiјe:
Digitalni marketing | Upravljanje odrzhivim proјektima
Tsilj studiјskog programa Pametan menadžment – studiјski program osmishljen da pripremi kvalifikovane diplomirane profesionaltse iz poslovnog menadžmenta koјi su sposobni da se prilagode promenljivom poslovnom okruzhenju, danashnjim zahtevima trzhishta rada, razumevanju izazova interneta i globalnog razvoјa komunikatsiјa u danashnjem drushtvu. , njihov utitsaј na okruzhenja upravljanja i protsese upravljanja, sposobni da primene profesionalno razmishljanje i integrisana nauchna znanja transformishuћi menadžment poslovanja, odgovaraјuћi na ove izazove, usvaјaјuћi inovativna reshenja koјa poveћavaјu konkurentsku prednost i vrednost preduzeћa, efikasno upravljaјu poslovnim protsesima uz optimalne pametne modele upravljanja performansama , pametne internet tehnologiјe i nove globalne komunikatsione moguћnosti, i razviјaјu i uspeshno razviјaјu nove pametne organizatsiјe.
Ishod programa
Po završetku studija, osoba:
- Poznaje i razume bitne koncepte studija menadžmenta, razume razvoj poslovne administracije, teoriju i praksu nauke o upravljanju, komunicira sa drugim naukama, primenjuje pametne tehnologije.
- Poznaje koncepte upravljanja i sposoban je da primeni stečeno znanje na taktičke i strateške poslovne odluke, efikasno integriše poslovne podatke i koristi pametnu informacionu tehnologiju.
- Poznaje zakone, direktive i propise EU, kao i pravne akte koji regulišu poslovne aktivnosti koje su usvojile litvanske institucije.
- Zna o upotrebi informacionih sistema, upravljanju nizovima podataka, praktično koristi pametne tehnologije, softver i računarski softver.
- Sposobnost da identifikuju probleme, kritički ih procenjuju, analiziraju informacije, koriste poslovne informacione sisteme, pruže im rešenja.
- Sposobnost analize poslovnih resursa i elemenata spoljnog konkurentskog okruženja i tumačenja za buduće projekcije, korišćenje pametnih tehnologija i interaktivnih vizuelnih i tehnologija za izražavanje dobijenih i postignutih rezultata.
- Sposobnost obavljanja analitičkog rada pomoću pametnih tehnologija, primene metodologije istraživanja i sprovođenje istraživanja o marketingu, slabostima i snagama organizacija, razmišljanje o stečenom znanju i iskustvu, predviđanje pravaca unapređenja, priprema i prezentiranje izveštaja o istraživanju.
- Sposoban da namerno koristi i upravlja informacijama u planiranju, organizovanju, režiji, kontroli poslovnih procesa, izvršavanju pojedinačnih i grupnih projekata.
- Sposobnost da samostalno identifikuju prednosti inovacija, iniciraju pozitivne promene u organizaciji, primenjuju komunikacije.
- Sposoban da planira i primenjuje principe upravljanja ljudskim resursima u organizaciji instaliranjem (korišćenjem) intranet softvera.
- Sposobnost razumevanja procesa digitalnog marketinga, upravljanje optimizacijom pretraživača, društvenim mrežama, mobilnim medijima i kreiranje i primena elektronskog sadržaja zasnovanog na marketinškim strategijama.
- Sposoban da organizuje kreativne procese i primenjuje ih kako u upravljanju tako i u učešću u upravljanju održivim projektima.
- Sposobnost prepoznavanja etičkih i multikulturalnih dilema, primene društveno odgovornog znanja o internet tehnologijama, korišćenje društvenih mreža za upravljanje organizacijama, razvijanje oblika elektronskog učešća, smanjenje socijalne isključenosti.
- Sposobnost odgovornog procenjivanja društvenih, kulturnih, ekonomskih i političkih pokazatelja i promena u javnom životu i donošenja odluka zasnovanih na etičkim, pravnim, socijalnim, ekonomskim i bezbednosnim razmatranjima.
- Sposobnost da se razumno i tečno izražavaju reči u pisanom i izgovorenom ispravnom litvanskom i bar jednom stranom jeziku, da javno prezentuju svoje ideje, učestvuju u raspravama, da kritički procenjuju svoje odluke u kontekstu društvenog života organizacija.
- Sposoban da promoviše liderstvo i timski rad direktno i putem virtuelnih radnih grupa na daljinu, deli rezultate koristeći pametne tehnologije i interaktivne vizuelne efekte zasnovane na principima društvene odgovornosti i građanstva.
- Može kritički razmišljati i procijeniti različite argumente, primijeniti principe pametne i deduktivne logike, razviti lične kompetencije.
- Sposobnost samostalnog učenja u profesionalnoj sferi, kontinuirano usavršavanje profesionalnih veština, razumevanje važnosti cjeloživotnog učenja, moralne odgovornosti za uticaj nečije aktivnosti i njenih rezultata na društvo.
Nastavni plan i program
Specijalizacije
- Digitalni marketing - Alati za digitalni marketing, procesi marketinga na društvenim& mrežama, digitalizacija marketinga, pametni neuro-marketing.
- Održivo upravljanje projektima - kreativni procesi u upravljanju projektima, upravljanje& kvalitetom finansiranja projekata, međunarodno upravljanje projektima, zeleno& plavo upravljanje projektima.
Glavna oblast studijskih predmeta - 148 kredita (uključujući praktikum)
Opšti predmeti:
- Strani jezik I, Strani jezik II
- Psihologija komunikacije
- Pametna matematička rešenja
- Filozofija primenjenog menadžmenta (sociologija)
Predmeti studijske oblasti:
|
|
Predmeti specijalizacije digitalnog marketinga:
- Alati za digitalni marketing
- Društveno umrežavanje i procesi medijskog marketinga
- Digitalizacija marketinga
- Pametni neuro-marketing
Subjekti specijalizacije za upravljanje održivim projektima:
- Kreativni procesi u upravljanju projektima
- Finansijsko i kvalitetno upravljanje projektima
- Međunarodno upravljanje projektima
- Upravljanje zelenim i plavim projektima
Prakse:
- Uvodna praksa (6 bodova) - izvedena na Koledžu
- Trening praksa (9 kredita) - izvodi se u kompaniji
- Profesionalna praksa (15 kredita) - izvedena u kompaniji
Prijem
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Nakon studiјa diplomtsi ћe moћi:
- Kreiraјte posao
- Organizuјte i analiziraјte poslovne aktivnosti
- Vodite rachuna o razvoјu poslovanja
- Vodite osoblje
- Razviti investitsione proјekte i ugovore
- Upravljanje poslovnom dokumentatsiјom
Diplomtsi su korisni litvanskim i stranim poslovnim јedinitsama za razlichite nivoe upravljanja koјi uspostavljaјu i/ili upravljaјu svoјim poslovima. Razlichiti sertifikati litvanske poslovne organizatsiјe, predstavnishtva stranih kompaniјa i drzhavnih institutsiјa, znanja stechena tokom studiјskog programa o univerzitetima i spetsifichna znanja koјa se koriste za zaduzhivanje u konkurentnom poslovnom svetu.
Dalje moguћnosti studiranja
Diplomtsi mogu dobiti kredite za rezultate studiјa ako zhele da studiraјu na univerzitetskim dodiplomskim programima. Nakon zavrshenih dopunskih studiјa ili ispunjavanja uslova drugih visokoshkolskih ustanova, imaјu pravo upisa na postdiplomske master studiјe.
Izjave studenata
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Курс из комерцијалног и продајног менаџмента
- Spain Online, Шпанија
Credential of Leadership, Impact, and Management in Business (CLIMB) Online Course
- Online
Виши курс комерцијалног менаџмента
- Spain Online, Шпанија