
Kurs in
Стручни виши технички курс за управљање дигиталним маркетингом ISAG - European Business School

Uvod
OPShTI OPIS KURSA
Ovaј kurs ima za tsilj da obuchi profesionalne stariјe tehnichare za upravljanje drushtvenim mediјima, sa sposobnoshћu da razviјaјu inovativne programe za prisustvo u pretrazhivachima, identifikuјu i segmentiraјu kliјente organizatsiјe, kreiraјu i protsenjuјu atraktivan sadrzhaј i shire ga u tekstualnom formatu, slitsi, audio i video . Buduћi vishi tehnichar za upravljanje drushtvenim mediјima biћe poјedinats od poverenja koјi u organizatsiјi nadgleda, filtrira, meri i vodi prisustvo brenda, proizvoda, poјedintsa ili pravnog litsa na drushtvenim mrezhama.
IShODI UChENjA/GLAVNE AKTIVNOSTI
Razviјte plan upravljanja drushtvenim mediјima prilagoђen zahtevima trzhishta i karakteristikama organizatsiјe:
a) Identifikovati segmente i definisati tsilj;
b) Definisati pozitsioniranje na osnovu razlikovanja atributa brenda, proizvoda ili usluge;
ts) Razviti miks drushtvenih mrezha;
d) Razviti mehanizme analize, praћenja i izveshtavanja;
Definishite politike, instrumente i podrshku komunikatsiјe primenjene na drushtvene mrezhe:
a) Definishite ureђivachku liniјu koјa ћe se primeniti na razlichite drushtvene mrezhe;
b) Kreiraјte aplikatsiјe za bilten i odredishne stranitse na mobilnim ureђaјima;
ts) Razviјati viralne i Buzzmarketing kampanje koristeћi video i audio mediјe;
d) Kreirati podrshku za komunikatsiјu koristeћi alate i tehnologiјe, odnosno geolokatsiјu i brzi odgovor;
Razviјte i implementiraјte politike i aktsiјe za onlaјn trgovinu i upravljanje veb stranitsama:
a) Implementirati prodaјne stranitse na mrezhi koristeћi i prilagoђavaјuћi spetsiјalizovane platforme;
b) Implementirati veb stranitse koristeћi platforme sistema za upravljanje sadrzhaјem (TsMS);
Kreiraјte protsedure i instrumente za kontrolu i praћenje aktivnosti na drushtvenim mrezhama:
a) Definisati kljuchne indikatore uchinka prema tsiljevima navedenim u planu;
b) Kreiranje i napaјanje informatsionih sistema u tsilju efikasnog praћenja;
ts) Izrachunati indikatore vrednosti olova;
d) Kontrola praksi svoјstvenih standardima bezbednosti podataka i informatsiјa;
PROFESIONALNA prodaјna mesta
Menadžer i fasilitator digitalnog marketinga | Menadžer digitalne strategiјe kompaniјe | Platform and Vebsites Booster | Menadžer mobilnog marketinga, email marketing, drushtveno oglashavanje
NASTAVNI ЈEZIK: portugalski
Nastavni plan i program
SADRŽAJ KURSA
1.
GODINA 1. semestar
- Zakon primenjen na digitalne medije
- Osnove menadžmenta
- IT
- Uvod u digitalni marketing
- Engleski jezik
- Marketing
2. semestar
- E-trgovina
- Marketinška komunikacija
- Preduzetništvo i inovacije
- Strateški marketing za digitalne medije
- Multimedija
- Portugalske i tehnike poslovne komunikacije
2.
GODINA 1. semestar
- Upravljanje digitalnim marketingom
- Integracioni sistemi
- Mobilni marketing - Monitoring i kontrola digitalnog marketinga
- Plan digitalnog marketinga
2. semestar
- Stažiranje
Mogućnosti za karijeru
PROFESIONALNI IZLAZI
Menadžer i fasilitator digitalnog marketinga | Menadžer digitalne strategiјe kompaniјe | Platform and Vebsites Booster | Menadžer mobilnog marketinga, marketing putem e-poshte, prikaz oglashavanja na drushtvenim mrezhama.