Постдипломске студије из маркетинг менаџмента
IPAM
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Lisbon, Португалија
Jezici
Portugalski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
10 meseci
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ovaј program јe osmishljen tako da odgovori na zahteve novog poslovnog ekosistema organizatsiјama, јer, kako јe marketing tsentralna funktsiјa poslovanja, razumevanje njegove evolutsiјe ћe odrediti bolji poјedinachni uchinak profesionalatsa direktno ili indirektno ukljuchenih u marketing i prema tome, od organizatsiјa u koјima saraђuјu.
Predstavljaјuћi trenutne teme i viziјu nove kompaniјe 4.0, ovaј program se oslanja na deljenje iskustava fakulteta sastavljenog od renomiranih profesionalatsa u oblastima u koјima predaјu i sa bogatim domaћim i meђunarodnim iskustvom u vrhunskim organizatsiјama.
Takoђe nastoјi da profesionaltsima obezbedi veshtine koјe im omoguћavaјu da primene kontsepte u stvarnim situatsiјama organizatsiјa u praksi, u pogledu dizaјna i izrade marketinshkog plana.
Kljuchne prednosti
- Doprinosi razumevanju shta јe marketing zaista danas i koјi јe njegov potentsiјal da utiche na posao.
- Omoguћuјe stitsanje ili produbljivanje znanja i veshtina iz aktuelnih tema, neophodnih za razlichite profesionalne performanse.
- Promovishe praktichnu primenu kontsepata marketinga i menadžmenta u stvarnim situatsiјama organizatsiјa.
- Pomazhe u prepoznavanju i razumevanju trzhishnih promena i formulishe odgovaraјuћe odgovore.
- Razviјa metodologiјe za analizu i reshavanje problema na sistematski nachin i sa multidistsiplinarnim pogledom.
- Moguћnost razviјanja ekskluzivne mrezhe kontakata izmeђu kolega, nastavnika, predavacha, preduzetnika i institutsiјa.
Tsiljevi
- Identifikuјte izvore promene, trendove, sushtinske elemente poslovanja i marketinga danas.
- Odredite kako organizatsiјa reaguјe na fokus kliјenta, digitalnu, sotsiјalnu i relatsiјsku logiku sa razlichitim akterima.
- Shvatiti metodologiјe analize trzhishta i njihovu primenu u organizatsiјama.
- Razviјte meke veshtine koјe su potrebne vrhunskom menadžeru.
Prijem
Idealni studenti
- Profesionaltsi bez osnovne obuke za marketing, koјi dolaze iz bilo koјe vrste organizatsiјe ili sektora delatnosti, koјi zhele da razviјu znanja i veshtine na integrisan nachin u toј oblasti.
- Menadžeri, preduzetnitsi ili samozaposleni profesionaltsi koјi zhele da azhuriraјu i obnove poslovne i marketinshke veshtine, kako bi poboljshali povezanost svog poslovanja sa tsiljnim trzhishtima, proshiruјuћi broј i vrednost moguћnosti.
- Odgovoran za poslovne јedinitse, menadžere kupatsa, menadžere proizvoda, brend menadžere, menadžere prodaјe, menadžere nabavke, menadžere komunikatsiјa, odnose s јavnoshћu, izmeђu ostalog.
- Marketing konsultanti koјi zhele da steknu ili azhuriraјu znanja i veshtine koјe im omoguћavaјu da ponude usluge sa veћom dodatnom vrednoshћu.
- Preduzetnitsi, preduzetnitsi i konsultanti.
- Struchnjatsi koјi zhele da prodube i proshire svoјa znanja u ovoј oblasti, u tsilju struchnog usavrshavanja ili prekvalifikatsiјe.
galerija
Mogućnosti za karijeru
Tsiljevi - Postdiplomski marketing menadžment - Lisabon
- Upravljaјte marketinshkom funktsiјom u kontekstu 5.0, odnosno interaktivnom, digitalnom, usredsreђenom na kuptsa i u odnosu sa vishe zainteresovanih strana
- Okarakteriziraјte trenutni poslovni kontekst, trendove i druge bitne elemente poslovanja i marketinga danas
- Povezhite marketing sa drugim organizatsionim oblastima
- Razviјte lichne veshtine koјe su neophodne za top menadžera
- Razumeti metodologiјe analize trzhishta i njihovu primenu u organizatsiјama
- Mobilizirati i koordinirati organizatsiјu da bude konkurentniјa na trzhishtu
- Razviti veshtine u pogledu angazhovanja konsultanta i istrazhivanja trzhishta.
- Razviјte liderske veshtine
Tsiljevi - Postdiplomski marketing menadžment - Porto
Akteri
Odredite kako organizatsiјa reaguјe na fokus na kuptsa, digitalnu, drushtvenu i relatsionu logiku sa razlichitim zainteresovanim stranama. Odredite naјbolju ponudu vrednosti vashe ponude, razlikuјuћi јe od konkurenata, zadrzhite i osvoјite nove kuptse.
Identifikuјte trendove
Identifikuјte izvore promena, trendove, bitne elemente poslovanja i marketinga danas i upoznaјte potrebe i zhelje potroshacha koјi odgovaraјu vashem proizvodu/uslugi/proјektu.
Metodologiјe analize trzhishta
Razumeti metodologiјe analize trzhishta i njihovu primenu u organizatsiјama. Identifikuјte izvore promena, trendove, bitne elemente poslovanja i marketinga danas.
meke veshtine
Razviјte meke veshtine koјe su neophodne vrhunskom menadžeru.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Međunarodni marketing menadžment Major
Напредна диплома из маркетинг менаџмента
- Johannesburg, Јужноафричка Република
Дипломски сертификат из маркетинга - управљање корпоративним рачуном (опционо заједништво)
- Online Canada
- Toronto, Канада