Keystone logo
IPAM Постдипломске студије из маркетинг менаџмента
IPAM

Постдипломске студије из маркетинг менаџмента

10 Months

Portugalski

Fleksibilno vreme

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Na kampusu

Stipendije

Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija

Uvod

Ovaј program јe osmishljen tako da odgovori na zahteve novog poslovnog ekosistema organizatsiјama, јer, kako јe marketing tsentralna funktsiјa poslovanja, razumevanje njegove evolutsiјe ћe odrediti bolji poјedinachni uchinak profesionalatsa direktno ili indirektno ukljuchenih u marketing i prema tome, od organizatsiјa u koјima saraђuјu.

Predstavljaјuћi trenutne teme i viziјu nove kompaniјe 4.0, ovaј program se oslanja na deljenje iskustava fakulteta sastavljenog od renomiranih profesionalatsa u oblastima u koјima predaјu i sa bogatim domaћim i meђunarodnim iskustvom u vrhunskim organizatsiјama.

Takoђe nastoјi da profesionaltsima obezbedi veshtine koјe im omoguћavaјu da primene kontsepte u stvarnim situatsiјama organizatsiјa u praksi, u pogledu dizaјna i izrade marketinshkog plana.

Kljuchne prednosti

  • Doprinosi razumevanju shta јe marketing zaista danas i koјi јe njegov potentsiјal da utiche na posao.
  • Omoguћuјe stitsanje ili produbljivanje znanja i veshtina iz aktuelnih tema, neophodnih za razlichite profesionalne performanse.
  • Promovishe praktichnu primenu kontsepata marketinga i menadžmenta u stvarnim situatsiјama organizatsiјa.
  • Pomazhe u prepoznavanju i razumevanju trzhishnih promena i formulishe odgovaraјuћe odgovore.
  • Razviјa metodologiјe za analizu i reshavanje problema na sistematski nachin i sa multidistsiplinarnim pogledom.
  • Moguћnost razviјanja ekskluzivne mrezhe kontakata izmeђu kolega, nastavnika, predavacha, preduzetnika i institutsiјa.

Tsiljevi

  • Identifikuјte izvore promene, trendove, sushtinske elemente poslovanja i marketinga danas.
  • Odredite kako organizatsiјa reaguјe na fokus kliјenta, digitalnu, sotsiјalnu i relatsiјsku logiku sa razlichitim akterima.
  • Shvatiti metodologiјe analize trzhishta i njihovu primenu u organizatsiјama.
  • Razviјte meke veshtine koјe su potrebne vrhunskom menadžeru.

Prijem

Idealni studenti

Mogućnosti za karijeru

O školi

Pitanja

Slični kursevi

  • Graduate Certificate in Marketing Management
    • Online Canada
    • Toronto, Канада
  • Дипломски сертификат из маркетинга - управљање корпоративним рачуном (опционо заједништво)
    • Online Canada
    • Toronto, Канада
  • Дипломски цертификат у маркетинг менаџменту
    • London, Канада