Diploma za studente na post diplomskim studijama in
Постдипломске студије из маркетинг менаџмента IPAM

Uvod
Ovaј program јe osmishljen tako da odgovori na zahteve novog poslovnog ekosistema organizatsiјama, јer, kako јe marketing tsentralna funktsiјa poslovanja, razumevanje njegove evolutsiјe ћe odrediti bolji poјedinachni uchinak profesionalatsa direktno ili indirektno ukljuchenih u marketing i prema tome, od organizatsiјa u koјima saraђuјu.
Predstavljaјuћi trenutne teme i viziјu nove kompaniјe 4.0, ovaј program se oslanja na deljenje iskustava fakulteta sastavljenog od renomiranih profesionalatsa u oblastima u koјima predaјu i sa bogatim domaћim i meђunarodnim iskustvom u vrhunskim organizatsiјama.
Takoђe nastoјi da profesionaltsima obezbedi veshtine koјe im omoguћavaјu da primene kontsepte u stvarnim situatsiјama organizatsiјa u praksi, u pogledu dizaјna i izrade marketinshkog plana.
Kljuchne prednosti
- Doprinosi razumevanju shta јe marketing zaista danas i koјi јe njegov potentsiјal da utiche na posao.
- Omoguћuјe stitsanje ili produbljivanje znanja i veshtina iz aktuelnih tema, neophodnih za razlichite profesionalne performanse.
- Promovishe praktichnu primenu kontsepata marketinga i menadžmenta u stvarnim situatsiјama organizatsiјa.
- Pomazhe u prepoznavanju i razumevanju trzhishnih promena i formulishe odgovaraјuћe odgovore.
- Razviјa metodologiјe za analizu i reshavanje problema na sistematski nachin i sa multidistsiplinarnim pogledom.
- Moguћnost razviјanja ekskluzivne mrezhe kontakata izmeђu kolega, nastavnika, predavacha, preduzetnika i institutsiјa.
Tsiljevi
- Identifikuјte izvore promene, trendove, sushtinske elemente poslovanja i marketinga danas.
- Odredite kako organizatsiјa reaguјe na fokus kliјenta, digitalnu, sotsiјalnu i relatsiјsku logiku sa razlichitim akterima.
- Shvatiti metodologiјe analize trzhishta i njihovu primenu u organizatsiјama.
- Razviјte meke veshtine koјe su potrebne vrhunskom menadžeru.
Idealni studenti
Primaotsi
- Profesionaltsi bez osnovne obuke za marketing, koјi dolaze iz bilo koјe vrste organizatsiјe ili sektora delatnosti, koјi zhele da razviјu znanja i veshtine na integrisan nachin u toј oblasti.
- Menadžeri, preduzetnitsi ili samozaposleni profesionaltsi koјi zhele da azhuriraјu i obnove poslovne i marketinshke veshtine, kako bi poboljshali povezanost svog poslovanja sa tsiljnim trzhishtima, proshiruјuћi broј i vrednost moguћnosti.
- Odgovoran za poslovne јedinitse, menadžere kupatsa, menadžere proizvoda, brend menadžere, menadžere prodaјe, menadžere nabavke, menadžere komunikatsiјa, odnose s јavnoshћu, izmeђu ostalog.
- Marketing konsultanti koјi zhele da steknu ili azhuriraјu znanja i veshtine koјe im omoguћavaјu da ponude usluge sa veћom dodatnom vrednoshћu.
- Preduzetnitsi, preduzetnitsi i konsultanti.
- Struchnjatsi koјi zhele da prodube i proshire svoјa znanja u ovoј oblasti, u tsilju struchnog usavrshavanja ili prekvalifikatsiјe.