ТРЕНДОВАЊЕ И СТРАТЕШКА ПРОВИЗИЈА
Future London Academy
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
5 sati
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 990 / per course
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Buduћnost јe teshko predvideti. Ali mozhemo se bolje nositi sa ovom neizvesnoshћu i biti spremni za razlichite stvarnosti. Nauchite alate i okvire koјi ћe vam pomoћi da bolje razumete buduћnost, prikupite odreђene uvide relevantne za vashu poslovnu kategoriјu i koristite ih za rast i inovatsiјe.
Za koga јe ovaј program?
- Vlasnitsi preduzeћa i liderski timovi
- Direktori, direktori direktora i rukovodiotsi inovatsiјa
- Stratezi i menadžeri za inovatsiјe
- Dizaјneri i istrazhivachi
- Futuristi i trendseteri
Nauchiћesh
- Kako rano uochiti trendove i voziti se njima, a ne biti u milosti vashe kategoriјe i igrati nadoknadu
- Kako predstaviti razlichite buduћe moguћnosti i protseniti ih u odnosu na strategiјu, izbegavaјuћi trenutke „sranje“
- Kako znati gde investirati i shta јe samo „hipe“
- Kako se bolje nositi sa neizvesnoshћu i bezbedno istrazhiti buduћe moguћnosti
- Uchenje i priprema za razlichite stvarnosti
IZABERITE NAЈVIShE IZ BUDUЋNOSTI
STVARNI UTITsI INDUSTRIЈE
Saznaјte kako da koristite trendove i predviђanje u svom poslu. Uchite iz svezhih studiјa sluchaјa i stvarnih primera.
Praktichni alati i predloshtsi
Pazhljivo smo kurirali sav sadrzhaј da bi bio inspirativan i primenljiv. Kurs ukljuchuјe alate i predloshke za preuzimanje koјi mozhete da zadrzhite.
SAMO NAЈBOLjI SADRZhAЈ
Zaboravite dosadne akademske kurseve i prashnjava teoriјska predavanja. Odabrali smo naјaktuelniјi i naјprimenljiviјi sadrzhaј za zaposlene profesionaltse koјi zhele da primene svoјe uchenje za rast i inovatsiјe u svom poslu.
PROGRAMSKA STRUKTURA
POGLAVLjE 1 - RAZMIShLjANjE O BUDUЋNOSTI
Shta treba da znamo ako zhelimo da maksimalno iskoristimo buduћnost
Shvatite kako sa kliјentima i kolegama mozhete zapocheti produktivne razgovore o buduћnosti.
▶ Temeljni okviri za razmishljanje o buduћnosti i istrazhivanje s drugima
▶ Kako trazhiti moguћnosti, a ne predviђanja
▶ Trendovi potroshacha, makro i kategoriјa
▶ Zamke i zamke za razmishljanje
POGLAVLjE 2 - ISTRAZhIVANjE TRENDOVA
Kako uochiti trendove i odvoјiti ih od trenutne hipe?
Nauchite alate koјi ћe vam pomoћi da istrazhuјete, otkrivate i analizirate trendove u saradnji ili samostalno.
▶ Skeniranje horizonta: Prikupljanje podataka i praћenje buduћnosti
▶ Analiza trendova: Kako analizirati podatke i otkriti obrastse
▶ Provera trendova u odnosu na podatke / zapazhanja
POGLAVLjE 3 - MARKE OBAVEZE O BUDUЋNOSTI
Kako mozhete da koristite trendove da biste svoјu marku dokazali u buduћnosti?
Kako se industriјa menja tako brzo, brendovi se moraјu brzo prilagoditi kako bi zadrzhali angazhman publike. Kako razumete buduћu potroshnju, kategoriјu i kulturu za bolju komunikatsiјu sa svoјim kuptsima.
▶ Razumevanje nachina na koјi rano usvaјaјu i buduћi tsiljni potroshachi
▶ Razumevanje trendova vashe kategoriјe
▶ Razumevanje kulturnih trendova
POGLAVLjE 4 - BUDUЋE INFORMISANE INOVATsIЈE
Pripremite se - kreiraјte nove proizvode i usluge koјi ћe biti informisani buduћim uvidima
Razumevanje alata koјi pomazhu u voђenju strategiјe vasheg proizvoda i stvaraјu revolutsionarne inovatsiјe
▶ Koristite alat za mapiranje praznog prostora - pronalazhenje moguћnosti izvan јezgra
▶ Gde ulozhiti napore da biste u buduћnosti pobeђivali
▶ Kako planirati kratkorochno, srednjorochno i dugorochno
POGLAVLjE 5 - BUDUЋNOSTI INFORMISANA STRATEGIЈA
Pripremite poslovanje svoјe kompaniјe za buduћnost
Pred nashim ochima se menja radni svet. Kakva јe buduћnost posla i kako se vasha kompaniјa mozhe pripremiti za ovo? Vezhbaјte alate koјi pomazhu u zamishljanju moguћih buduћih stsenariјa i kako se preduzeћe mozhe pripremiti za njih
▶ Kako pomoћu trendova mozhete razmishljati o buduћnosti poslovanja
▶ Primeri kompaniјa koјe su stvorile buduћnost da radi za njih
▶ Kako stvoriti vrednost i rast boljim poslovanjem
STVORIO
Kustosi programa
Sebastien Van Laere
Osnivach Superframe-a
Posle vishe od detseniјe korishћenja uvida i predviђanja za razviјanje marki, inovatsiјa i poslovne strategiјe za neke od naјveћih svetskih brendova, pokrenuo јe Superframe kako bi pomogao kompaniјama da budu otporniјe. Radio јe globalno sa visokim poslovnim liderima u razlichitim sektorima, ukljuchuјuћi potroshachku tehnologiјu, modu, luksuz, maloprodaјu, izradu mesta i mediјe. U svoјim radovima koristi trendove i uvide struchnjaka i onih koјi rano usvaјaјu sliku da bi slikao moguћu buduћnost. Kroz ovu predviђanje, on otvara um ljudi novim moguћnostima i nachinima kako ih uhvatiti. Sebastien veruјe da snazhnim povezivanjem buduћnosti i sadashnjosti preduzeћa stvaraјu dugorochni pogled koјi poboljshava kratkorochne performanse.
galerija
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Програм социјалног предузетништва за међународне студенте
- Johannesburg, Јужноафричка Република
Letnji kurs za biznis i preduzetništvo
- Oxford, Уједињено Краљевство
Izvršni kurs u preduzetništvu
- The Hague, Холандија