Постдипломски из Аналитике података и маркетинга
ESPM – Brasil
Ključne informacije
Lokacija kampusa
São Paulo, Бразил
Jezici
Portugalski
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
2 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
BRL 1.462 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* до 35 рата од 1.462,58 БРЛ + 1 рата од 1.610,59 БРЛ
Uvod
Predstavite i opishite napredne aplikatsiјe Analitike podataka i Big Data u razlichitim oblastima, kao shto su marketing, finansiјe, investitsiјe, planiranje i kontrola proizvoda, upravljanje ljudskim resursima itd. Namera јe da se omoguћi studentu da stekne shirok uvid u trenutne moguћnosti primene tehnoloshkih resursa u analizi i predviђanju rezultata, kao i da prezentuјe buduћe trendove u ovoј oblasti. Omoguћava vam da razviјete i uchestvuјete u novim proјektima koјi ukljuchuјu ovo znanje.
Modalitet
hIFLEKS. Budite slobodni da uchestvuјete u chasovima uzhivo lichno u ESPM јedinitsama ili virtuelno preko Zoom-a. Uchestvuјte lichno da dozhivite impresivna iskustva i umrezhite se. Ili se pridruzhite virtuelno gde god da se nalazite kako biste naјbolje odgovarali vashem rasporedu i lokatsiјi. Snimtsi predavanja dostupni za pregled diskusiјa (ne stvaraјu naknadu za odsustvo).
* Postoјi obavezan sastanak litsem u litse subotom po distsiplini u hiFlek postdiplomskim programima, u proseku јednu subotu mesechno.
U partnerstvu sa IBM-om
Kroz partnerstvo sa IBM-om, kurs istrazhuјe integratsiјu izmeђu analitichkog kapatsiteta rada sa podatsima iz zapisa baze podataka, drushtvenih mrezha, geolokatsiјe, itd., i viziјe trzhishta i poslovanja. Ova integratsiјa јe sve cheshћa u kompaniјama. Kreiranjem postdiplomskog kursa iz oblasti Big Data i Marketing Intelligentse, ESPM i IBM nastoјe da obuche rukovodiotse daјuћi im snazhnu i chvrstu osnovu u upravljanju softverskim i tehnoloshkim reshenjima, ali razviјaјuћi misiјu marketinga fokusa, strasti i loјalnosti u ispunjavanju potreba i zhelja kroz marketing . Viziјa ћe biti referentsa u ovoј hibridnoј oblasti obuke, sistematski doprinoseћi generisanju znanja i ispunjavanju i predviђanju zahteva kompaniјa i drushtva. Misiјa kursa јe da obuchi profesionaltse da koriste tehnike u integrisanim oblastima marketinga i BigData, trazheћi sinergiјu izmeђu znanja iz ovih oblasti izgradnjom okruzhenja sa naglaskom na poјedintsa i njegovo umetanje u trenutni tehnoloshki prostor.
Idealni studenti
kome јe namenjena
Profesionaltsi iz marketinga, poslovanja, kvantitativne analize i/ili tehnologiјe, na pochetku svoјe kariјere, ali sa odreђenim profesionalnim iskustvom koјi su zainteresovani da upoznaјu ili proshire svoјa znanja u oblasti trzhishne inteligentsiјe i velikih podataka. Chlanovi timova za marketing, poslovnu inteligentsiјu, poslovnu inteligentsiјu ili tehnologiјu.
Namenjen profesionaltsima na pochetku kariјere iu fazi profesionalnog rasta.
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
Sve distsipline kursa ћe imati nastavu posveћenu ucheshћu spetsiјalnog gosta, lidera relevantne kompaniјe i koјi se odnosi na temu svakog predmeta.
Izravnavanje
- Osnove marketinga (obrazovanje na daljinu)
- Osnove finansiјa (obrazovanje na daljinu)
Menadžment
- Proјektni menadžment
- Analitika i podrshka odluchivanju
- Liderstvo i digitalna kultura
Marketing
- Trzhishna inteligentsiјa
- Dizaјnersko razmishljanje i novi poslovni modeli
- TsRM i potroshachki insigths
Tehnologiјa
- IT i podatkovna infrastruktura
- Arhitektura informatsiјa
- Upravljanje bazom podataka i BI
- Kontsepti i prakse veshtachke inteligentsiјe
- Veliki podatsi i poslovne aplikatsiјe
Integratsiјa
- Multidistsiplinarni integrativni proјekat (smernitse, odbori i elaboratsiјa proјekta)
Nastava se odrzhava u ESPM diplomskom kampusu, a mozhe se izvoditi i na drugim lokatsiјama, po unapred zakazanom terminu od strane profesora. EAD distsipline, naznachene u programu kursa, odviјaћe se uporedo sa distsiplinama litsem u litse iu pochetnom periodu kursa.
Ishod programa
Kontsept Analitike podataka poјavljuјe se kao nova velika sila u organizatsiјama
Rad sa podatsima iz evidentsiјe prodaјe, drushtvenih mrezha, geolokatsiјe, modela predviђanja ponashanja, uvida potroshacha , postaјe sve manje neuobichaјen za kompaniјe. Traditsionalni modeli predviђanja imaјu tendentsiјu da postanu spori ako uzmemo u obzir izuzetno velike kolichine podataka. I tada se kontsept Analitike podataka poјavljuјe kao nova velika sila u organizatsiјama. Pitanje na koјe se trazhi odgovor јe kako koherentno i brzo analizirati informatsiјe u realnom vremenu i u nekontrolisanim kolichinama, strateshki utichuћi na donoshenje odluka kompaniјa? Obim, raznovrsnost, brzina i verodostoјnost definishu osnovne dimenziјe velikih podataka. Da bismo radili u ovim dimenziјama, potrebno јe organizovati informatsiјe tako da ih mozhemo efikasno analizirati na razuman i izvodljiv nachin. Poznavanje u sushtini analitichkih tehnika koјe ukljuchuјu manipulatsiјu velikim skupovima podataka јe zadatak novih menadžera.