
Kurs in
Dizajniranje koncepata hotela i restorana EHL Hospitality Business School

Uvod
Ugostiteljski preduzetnici i menadžeri širom sveta istražuju nekonvencionalne koncepte kako bi otključali nova područja rasta. Ove ideje zamagljuju granice između gostoprimstva, maloprodaje i medija, u rasponu od japanskog hotela koji funkcioniše kao modni brend do pariškog kafića koji stvara njegovu muziku. U međuvremenu, tehnološki napredak, evoluirajuće ponašanje potrošača i deregulacija pokreću igrače u industriji da preispitaju svoje vrednosne propozicije i prevazilaze svoje konvencionalne uloge kao pružaoca usluga smeštaja i trpezarije. Ove promene predstavljaju neverovatnu priliku za ugostiteljstvo i hranu i piće (F& B) preduzeća. Ovaj kurs ima za cilj da vas opremi znanjem da biste razumeli ove mogućnosti i samouvereno iskoristili ih razvojem i primenom inovativnih koncepata za postojeća preduzeća ili nove poduhvate.
galerija
Nastavni plan i program
Izdvajamo kursa
- Pronicljivi gostujući govornici koji su pokrenuli sveže koncepte gostoprimstva
- Mogućnosti umrežavanja sa drugim učesnicima i gostujućim govornicima
- Interaktivno učenje: timski rad, radionice i diskusije sa stručnjacima iz industrije
- Sav materijal kursa dostupan putem mrežnog sistema za upravljanje učenjem