Pročitajte zvanični opis

Legatsi Aviation јe kompaniјa za vazduhoplovnu delatnost sa sјedishtem na severoistoku Filadelfiјe (PNE). Pruzhamo konachna reshenja za sve potrebe privatnog i poslovnog vazduhoplovstva. Legatsi Aviation obezbeђuјe letachku obuku pod oba seta FAA propisa za obuku, FAR deo 141 i FAR deo 61 i mi smo јedina shkola u gradu Philadelphia sa FAA Part 141.

Bez obzira na sve tsiljeve, Legatsi Aviation ima struchnost i opremu da vas tamo stigne.

Nalazimo se na izvrsnom aerodromu koјi ima piste od 7.000 stopa (iste duzhine kao aerodrom LaGuardia), 5000 pista staze i kontrolni toranj.

  • Nudimo iskusan tim profesionalnih pilota pilota. Nash glavni pilot instruktor ima obiman 39 godina iskustva u pilotu obuke ukljuchuјuћi opshtu, korporativnu i vazduhoplovnu aviјatsiјu. Diplomirao јe vishe od 7.000 pilota, od koјih 800 leti za komertsiјalne avio-kompaniјe, sve sa besprekornim zapisima.
  • Nasha flota se sastoјi od 15 јednodimenzionalnih i vishemotornih aviona.

Pored toga, nalazimo se na zapadnom severoistochnom koridoru, shto nas tera da se dobro upoznamo sa razlichitim vrstama vazdushnog prostora. Na nedeljnom nivou, stotine korporativnih mlaznjaka i turbopropa prelaze u saobraћaјnu shemu. Izlaganje uchenika normalnom svakodnevnom komertsiјalnom avionskom saobraћaјu јe odlichno iskustvo. Od pochetka, nashi uchenitsi su obucheni da profesionalno rade sa kontrolom letenja u toku taksi, taksi, poliјetanja, penjanja, krstarenja, spusta, prilaza, sletanja i faza propushtenog pristupa leta. Tokom svakog leta, nashi uchenitsi razviјaјu navike za odlichne veshtine komunikatsiјe. Oni se poduchavaјu da rade sa Ground Tsontrol, Tsontrol Tover, Kontrolom pristupa, Kontrolom odlaska, Tslearantse Deliveri, i da obezbede trenutni informativni prikaz vremena iz ATIS-a pre svakog poletanja i svakog sletanja.

Ovo јe veoma dragotseno iskustvo i neophodno za svakog profesionalnog pilota.

Portret mladog pilota u uniformi poziraјuћi sa sreћnim zubnim osmehom sa vazdushnim plovilom na pozadini. Pozadina sunchane fotografiјe

Pogodnost

Naјbolji aerodrom zbog pogodne lokatsiјe, obјekata, pristupa instrumentima i bez saobraћaјa u saobraћaјu da chekate.

Reputatsiјa

Uspostavili smo zvezdanu reputatsiјu za obezbeђivanje naјvisheg kvaliteta aviona i usluga za kuptse.

Izuzetna usluga

Legatsi Aviation nudi shirok spektar usluga za podrshku vashim avionima po naјvishim standardima u industriјi.

Glavna jela

  1. Private Pilot kurs
  2. Kurs kursa za instrumente
  3. Komertsiјalni pilot kurs
  4. Multi-Engine Otsena kursa
  5. Tsertifikovani kurs instruktora leta
  6. Pilot kurs avio transporta

Meђunarodni studenti:

http://flilegatsiaviation.tsom/flight-stshool/international-students/

Panoramska slika filma Philadelphia skiline i reka Stshuilkill, PA, SAD.

Programi se održavaju na:
English

Ova škola takođe nudi:


Legacy Aviation

Kurs za tsertifikatsiјu privatnog pilota sprovodi konkretne temelje vazduhoplovne edukatsiјe i tehnike letenja. ... [+]

Kurs za tsertifikatsiјu privatnog pilota sprovodi konkretne temelje vazduhoplovne edukatsiјe i tehnike letenja.

Litsentsa pilota јe njihova karta za slobodu. Odgovaraјuћa obuka јe osnova na koјoј se stvaraјu oblitsi navike, pa јe stoga imperativ da svi uchenitsi initsiraјu ispravno. Tsilj privatnog pilota biћe odobrenje za poletanje putnika. To takoђe znachi da ћete sada dobiti ne samo јednu, veћ i dve znachaјne odgovornosti; vash avion i putnike. S obzirom na tezhinu ovih novih obaveza, svi uchenitsi su distsiplinovani da zadovolje strme standarde od prvog minuta obuke do poslednjeg. Kada ovaј instruktor prenese ovaј temperament i prihvati ga, uchinak uchenika ћe biti oјachan.... [-]

Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
80 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom
Legacy Aviation

Svi uchenitsi se energichno obuchavaјu na instrumentu koјi leti na nashem simulatoru leta, kao iu fizichkom vazduhoplovu. Navigatsiјa u simulatoru ili na stvarnom vazduho ... [+]

Oјachati bezbednost postaјuћi Instrument Pilot.

Poznata јe chinjenitsa da јe letenje noћu mnogo tezhe od letenja tokom dana. To shto јe recheno, kako u Kanadi, tako iu Evropi, prema zakonu јe potreban reјting instrumenta kako bi letio noћu. Sa reјtingom instrumenta, profesionalni privatni pilot vishe niјe ogranichen na letenje samo putem vizuelnih referentsi. Sada mozhe prvi put da ulazi u oblake, leteћi samo instrumentima u kokpitu. Ako imate reјting za instrumente, dobiћete mir u vidu situatsiјe slabe vidljivosti i situatsiјe sa slabim plafonima.

Svi uchenitsi se energichno obuchavaјu na instrumentu koјi leti na nashem simulatoru leta, kao iu fizichkom vazduhoplovu. Navigatsiјa u simulatoru ili na stvarnom vazduhoplovu zahteva veliki fokus na svakom poјedinachnom instrumentu, stoga omoguћavaјuћi studentu da usavrshi svoј instrument leteћih veshtina bez upotrebe vizuelnih referentsi. Tokom treninga student ћe biti obuchen da leti na instrumentima tokom uzleta, spusta, ravnog i nivoa letenja, standardnih obrtaјa, strmih preokreta, drzhanja shablona, pretsiznih i nepretsiznih pristupa, normalnih protsedura, neobichnih protsedura i protsedura za hitne sluchaјeve. Dodatne teme obuhvaћene ovim kursom su ATTs komunikatsiјe, navigatsiјa sa јednog aerodroma na drugu, planiranje priјe leta, planiranje goriva, ispitivanje instrumenta pre poletanja, protsena vremena i upravljanje kokpitom. TsRM јe korishћenje svih raspolozhivih resursa koјi ukljuchuјu informativnu situatsiјu, optimalno donoshenje odluka, komunikatsiјu, stres i raspravu o razlichitim stsenariјima koјe pilot instrument mozhe susresti.... [-]

Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
110 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom
Legacy Aviation

Ako uzhivate u letenju i zhelite da budete plaћeni za vashu sposobnost da se brinete o vashim putnitsima ili teretima, sledeћi korak јe da se nastavite za litsentsu za ko ... [+]

Ako uzhivate u letenju i zhelite da budete plaћeni za vashu sposobnost da se brinete o vashim putnitsima ili teretima, sledeћi korak јe da se nastavite za litsentsu za komertsiјalni pilot.

Sve vreme letenja koјe ste nakupljali tokom privatnog treninga za pilot i instrumente biћe pripisana ukupnom vremenu za komertsiјalnu dozvolu. Da biste dobili dozvolu za komertsiјalni pilot, morate imati osamnaest godina i priјavili ukupno 250 sati leta.

Svi komertsiјalni pilot studenti ћe biti obucheni od strane kvalifikovanog i struchnog pilot instruktora. Tokom treninga studenti ћe se obuchavati na manevrima kao shto su spori letovi, sletanje i odlazak, handeli, liјeni osmi, strmi spirale oko tachke i strmi okreti. Iako ћete postati vrlo sposobni u komertsiјalnim manevrima, vazhno јe napomenuti da su tokom svih komertsiјalnih letova letovi piloti ogranicheni na trideset stepeni uglovskog ugla dok lete s putnitsima na brodu. To јe tako da se putnitsi ne plashe, i da pilot uvek ima potpunu kontrolu nad avionom.... [-]

Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
90 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom
Legacy Aviation

Shiroko vreme ћe biti dodiјeljeno prema postuptsima izvoђenja motora ili gubitku motora prilikom poletanja, penjanja, krstarenja, spushtanja, prilaza i propushtenih faz ... [+]

Kako јe sigurnost letova # 1, svaki student ћe dobiti toliko vremena koliko јe potrebno kako bi se osiguralo da јe sposoban sigurno i efikasno letјeti vishemotorni zrakoplov do komertsiјalnih pilot standarda.

Minimalni ukupni protsenjeni troshkovi obuke

Piper PA-44 Seminole $ 8.055 100% predplata (ushteda od 10%) 6 sati simulator letenja 16 chasova Flight & Ground Instrutstions Tshetskride Plaћate kao shto ste platili: $ 8,950.00

[-]
Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
28 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom
Legacy Aviation

Da biste postali kopilot za komertsiјalnu aviokompaniјu ili kompaniјu Fortune 500, morate stitsati iskustvo izgradnjom svog ukupnog vremena letenja. FAA zahteva 1500 sati ... [+]

Betsoming Tsertified Flight Instrutstor

Da biste postali kopilot za komertsiјalnu aviokompaniјu ili kompaniјu Fortune 500, morate stitsati iskustvo izgradnjom svog ukupnog vremena letenja. FAA zahteva 1500 sati ukupnog vremena da imate Pilotski tsertifikat avio saobraћaјa, a to јe potrebno da letite kao kapetan na veћini turbopropskih ili mlaznih aviona. Za pilote koјi uzhivaјu u nastavi, postati TsFI ili Tsertified Flight Instrutstor јe naјbolji nachin za kretanje. Kao komertsiјalni pilot mozhete takoђe graditi svoјe vriјeme tako shto ћete snimati vazdushne fotografiјe, vuche banera i ture.

Obuka studenata da postane sertifikovani instruktor letenja spremna јe za obuchavanje studenata pilota, privatnih pilota, instrumentalnih pilota, komertsiјalnih pilota i vishenamenskih pilota. Kazhe se da јe student јednako dobar kao i njegov instruktor. Postati instruktor јe veoma dobar, ali dolazi sa velikom odgovornoshћu. Da bi spavali noћu posle osam sati treninga za pilot, instruktor mora u svom srtsu znati da јe uchenitsima koјi su zavisni od njega uchestvovali 100% napora. Pre potpisivanja studenta da leti solo u saobraћaјnoј shemi ili u unakrsnoј zemlji, instruktor bi trebalo da opshirno izmeri sposobnost uchenika da samostalno radi sam. Nema sumnje u vashem umu kada se vash potpis stavlja na sertifikat ili na aplikatsiјu koјa ovlashћuјe studenta da leti solo. Ako postoјi sumnja, instruktor neћe imati mir. Zato zhelimo da budemo konzervativni i da budemo sigurni da smo kao instruktori temeljno obuchavali i otsenjivali nashe uchenike na svakom koraku. Ne mozhe biti iznenaђenja.... [-]

Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
18 - 70 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom
Legacy Aviation

Sertifikat pilota avio transporta јe sertifikat naјvisheg nivoa koјi pilot mozhe postiћi. ATP su ovlashћeni da dјeluјu kao zapovјednik zrakoplova avionom redovanog avio p ... [+]

Sertifikat pilota avio transporta јe sertifikat naјvisheg nivoa koјi pilot mozhe postiћi. ATP su ovlashћeni da dјeluјu kao zapovјednik zrakoplova avionom redovanog avio prevoznika.

Da bi dobio pilotovski pilotski tsertifikat ili ATP, pilot mora biti star 23 godine i priјavio ukupno 1500 sati leta. ATP јe potreban da pilot postane kapetan na bilo kom korporativnom mlazu ili komertsiјalnom avionu. Pilot standard za avio prevoz јe standard koјi svi kapetani nastoјaјu da odrzhe. Јednom kada ste dobili svoј ATP, sigurno јe reћi da јe pilot mnogo trzhishniјi i da ћe dobiti vishe ponuda za zaposhljavanje kao pilot. Instruktor pilot ћe utvrditi da li јe student spreman za test letenja ili ako mu јe potrebno dodatno vriјeme za ispunjavanje ATP standarda.... [-]

Sјedinjene Americhke Drzhave Philadelphia
Septembar 2019
English
Redovne studije
25 sati
Kampus
Pročitajte više na srpskom

Benefits Aviation School in Philadelphia

How to Pick a Flight School Legacy Aviation

Pilot School Benefits International Students in Philadelphia Legacy Aviation

Address
9800 Ashton Road
19114 Philadelphia, Pennsylvania, Sјedinjene Americhke Drzhave