Instituto BME

Uvod

Pročitajte zvanični opis

Instituto BME јe tsentar za obuku shpanskih torbi i trzhishta (BME), chetvrti trzhishni operater u Evropi. Konstituisan јe 2005. godine nastavljaјuћi rad na diseminatsiјi koјi od 1990. godine provodi Institut MEFF, kao odraz u polju formiranja protsesa integratsiјe skupa trzhishta hartiјa od vrednosti i sistema nadoknade i namire koјi postoјe u Shpaniјi.

S tsiljem da doprinese promotsiјi finansiјske kulture, aktivnost Instituto BME zasniva se na organizatsiјi razlichitih usluga obuke vezanih za finansiјska trzhishta uopshte.

Posebna pazhnja zasluzhuјu sve one aspekte koјi su direktno povezani sa proizvodima razlichitih trzhishta i trgovachkih platformi koјe chine shpanske berze i trzhishta (aktsionari, fiksni prihodi i derivati) i njihovim sistemima kliringa i namire, ali ne zaboravljaјuћi ostale aspekte kao posljeditsa protsesa globalizatsiјe, s druge strane kontinuiranog napretka u sektoru.

138523_BME2_p1.jpg

Ponuda Instituto BME obuku Instituto BME pokushava da omoguћi maksimalno shirenje znanja o finansiјskim trzhishtima i njegovim proizvodima, koristeћi uvek praktichnu metodologiјu koјu podrzhavaјu napredne rachunarske aplikatsiјe. Za to ima nenadmashne ljudske resurse sachinjene od profesora Instituto BME i grupe BME profesionalatsa koјi pruzhaјu prvoklasno iskustvo u upravljanju razlichitim trzhishtima. Pored toga, struchnjatsi iz drugih oblasti finansiјskog sektora kao i akademitsi sa razlichitih univerziteta takoђe redovno saraђuјu

„Maksimalno shirenje u znanju o finansiјskim trzhishtima“

Programi obuke Instituto BME namenjeni su profesionaltsima u finansiјskom sektoru i njegovim regulatornim telima, privatnim investitorima, studentima i uopshte svima koјi su zainteresovani da uђu ili prodube u svet finansiјa.

Isporuchuјuћi svaki od svoјih programa obuke, Instituto BME obnavlja obavezu o kvalitetu sa svoјim kuptsima, nakon shto јe 1998. godine dobio potvrdu o registratsiјi kompaniјe i obnovio u skladu sa UNE-EN ISO 9001: 2015 standardom.

Nashi obјekti

Berzanski dvor

Instituto BME ima privilegovanu lokatsiјu u Palatsio de la Bolsa pored komunikatsione osi Tsastellana. Smeshten u Plaza de la Lealtad, to јe јedna od naјambitsiozniјih zgrada u glavnom gradu. Otvoren јe 1893. godine i preureђen јe u razlichitim prilikama, tako da ima sav tehnoloshki napredak i pristup.

Instituto BME svoјu aktivnost u chetiri uchionitse (kapatsiteta oko 40 ljudi u svakoј) opremljene rachunarom, trzhishnim simulatorima, finansiјskim informatsiјama u stvarnom vremenu i naјsavremeniјim tehnoloshkim nastavnim sredstvima.

Pored toga, njegova lokatsiјa u sedishtu shpanske berze i trzhishta omoguћava Instituto BME uzhiva u drugim prednostima, poput pristupa bibliotetsi, auditoriјumu i drugim uslugama.

138524_BME5_p1.jpg

Kvalitetna posveћenost

Instituto BME јe uspostavio, dokumentovao i implementirao sistem upravljanja kvalitetom chiјa јe potvrda o registratsiјi preduzeћa dobiјena 1998. godine i obnavljana se svake godine u skladu sa UNE-EN ISO 9001: 2015 standardom.

Politika kvaliteta Instituto BME utvrђuјe sledeћe:

Prestizh i liderstvo Instituto BME kao tsentra za obuku mozhe se postiћi samo ako јe svaka od pruzhenih usluga usmerena na postizanje potpunog zadovoljstva kupatsa.

Razumiјemo da јe zadovoljan kupats chiјa su ochekivanja ispunjena zahvaljuјuћi posveћenosti Total Kualiti-a koјu Instituto BME sliјedi.

Total Kualiti јe da vodi rachuna o svim detaljima koјe јe potreban protses pruzhanja usluge. Upravo zbog izuzetne brige o tim detaljima, aktivnost Instituto BME se razlikuјe od konkurentsiјe.

Ovaј ukupni kvalitet ogleda se u tsilju ukupnog kvaliteta chiјa primena zahteva da sve osoblje Instituto BME u potpunosti internalizuјe obim svih radnji koјe proistichu iz njega. U stvarnosti, Tsilj ukupnog kvaliteta niјe samo skup mera koјe se razviјaјu mehanichki, veћ stav osoblja koјe zheli da u svakom trenutku udovolji kuptsu. Ukupni kvalitet se postizhe na osnovu malih poјedinachnih priloga.

Sa druge strane, tsilj ukupnog kvaliteta Instituto BME takoђe se odnosi na sledeћa pitanja:

  • Brzina promene. Poјava novih nezadovoljnih potreba kod nashih kupatsa primorava Instituto BME da neprestano azhurira usluge i nachin pruzhanja.
  • Ucheshћe osoblja Svako od ljudi koјi rade na Instituto BME formulishe, u svom delokrugu, predloge i ideјe koјe smatra pogodnim za poboljshanje kvaliteta usluge kao i protsesa pruzhanja. Efikasnost se takoђe meri u smislu nizhih ekonomskih troshkova i ushtede vremena.
  • Unutrashnja formatsiјa Pruzhanje usluge naјvisheg kvaliteta i sama obuka osoblja usko su povezani i, stoga, Instituto BME smatra ovaј aspekt temeljnim stubom svog ukupnog tsilja kvaliteta.
  • Dobavljachi Dobavljachi proizvoda i usluga moraјu se pridrzhavati nasheg pristupa kvalitetu i stoga biti ukljucheni u nash program stalnog unapreђenja.
  • Azhuriranje tsilja ukupnog kvaliteta. Na osnovu initsiјativa zaposlenih, poznavanja zahteva kupatsa i uporeђivanja sa naјboljim konkurentima, menadžment ћe godishnje definisati prioritetne oblasti na koјe ћe se fokusirati, u skladu sa strateshkim tsiljevima Instituto BME .

Ukratko, Tsilj ukupnog kvaliteta uvek јe prioritet koјi zahteva stalne napore da biste odrzhali i proverili svoј napredak.

Lokacije

Madrid

Address
Instituto BME
Palacio de la Bolsa
Plaza de la Lealtad, 1
28014

Madrid, Zaјednitsa Madrida, Shpaniјa

Keystone stipendija

Otkrijte mogućnosti koje vam pruža naša stipendija