Letnji kurs naprednog grafičkog dizajna
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Florence, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 weeks
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 2.600 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Jul 2024
* upisnina 600 € + školarina 2.000 €
Uvod
Letnji kurs naprednog grafičkog dizajna pruža vam neophodne veštine i solidno razumevanje ključnih oblasti grafičkog dizajna.
Povećaćete nivo stručnosti i poverenja u mnoge komponente vizuelne komunikacije. Uz dubinsko poznavanje principa dizajna, naučićete da kreirate profesionalne dizajne u štampanim i digitalnim formatima, kao i da steknete vredan uvid u oblasti kreiranja logotipa, kreiranja slika, dizajna za veb, tipografije i brendiranja .
Tokom ovog tronedeljnog kursa, ispitaćete i izvući inspiraciju iz umetničkog blaga i velikih muzeja u Firenci kako biste kreirali vizuelni identitet izabranog muzeja kome je potrebno rebrendiranje, održavajući doslednost brenda i glas u svim medijima.
Raspored
Časovi se održavaju od ponedeljka do petka, sa punim radnim vremenom (prepodne i popodne) kurs traje 75 časova u trajanju od 3 nedelje.
Target
Kurs je namenjen studentima koji imaju kompetenciju ili osnovnu stručnu ekspertizu u oblasti studija i zainteresovani su za razvoj svojih profesionalnih veština. Učesnici moraju biti upoznati sa glavnim grafičkim alatima i softverom (Adobe Ps/Ai) i treba da budu motivisani da rade samostalno ili u timu iu rokovima.
Metodologiјa i struktura
Kroz dubinsko proučavanje principa dizajna, tronedeljni kurs vam pruža veštine za kreiranje profesionalnih dizajna u štampanim i digitalnim formatima, kao i omogućava vam da steknete vredan uvid u oblasti kreiranja logotipa, slika kreiranje, tipografija i brendiranje.
Da bi se izgradilo sveobuhvatno znanje, put studija uključuje stratešku kombinaciju predavanja, studija slučaja, radionica, kao i poseta muzejima i izložbama, pod vođstvom profesionalaca iz industrije. Posete sajtu su sastavni deo iskustva učenja u programu i dizajnirane su da dopune ono što se stekne u učionici, kao i da služe kao stalna orijentacija na terenu.
Na osnovu vašeg istraživanja i crpeći inspiraciju iz poseta glavnim umetničkim i istorijskim znamenitostima i atrakcijama na otvorenom u Firenci, kreiraćete vizuelni koncept za „Novi muzej u Firenci“. Moraćete da izaberete prave vizuelne elemente, koji se sastoje od imenovanja, brendiranja, infografike i reklamne kampanje, da biste kontaktirali posetioce. Tokom završne prezentacije o svakom projektu će se razgovarati pojedinačno ili u grupi.
Idealni studenti
Kurs јe namenjen studentima koјi imaјu kompetentsiјe ili osnovnu struchnu ekspertizu u oblasti studiјa i zainteresovani su za razvoј svoјih profesionalnih veshtina. Uchesnitsi moraјu biti upoznati sa glavnim grafichkim alatima i softverom (Adobe Ps/Ai) i treba da budu motivisani da rade samostalno ili u timu iu rokovima.
galerija
Nastavni plan i program
Plan uchenja
Poseta muzeјu
Opsezhna poseta na litsu mesta u vazhnom firentinskom muzeјu, koјi ћe se koristiti kao arhetip za formulisanje konachnog proјekta. Ovo ћe se zasnivati na rebrendiranju drugog poseћenog muzeјa, trenutno losheg vizuelnog sadrzhaјa. Tokom poseta, profesionalni fotograf ћe pratiti vas i vashe drugove iz razreda i pruzhati informatsiјe i tehnichke strategiјe i strategiјe kadriranja za razvoј konachnog proјekta.
Identitet i koordinatna slika
Prouchavanje svih elemenata koјi kreiraјu vizuelni identitet muzeјa ili umetnichke galeriјe (imenovanje, logo i vizuelni elementi). Korporativni imidž јe osmishljen tako da bude privlachan јavnosti, јasan i funktsionalan tako da konachni rezultat mozhe izazvati interesovanje kod potroshacha. Proјekat vizuelnog identiteta razviјen tokom kursa predstavlja zavrshni proјekat.
- Uvod u korporativni dizaјn: elementi korporativnog identiteta i uloga dizaјnera u njegovom razvoјu.
- Analiza komunikatsiјskih problema: korishћenje brendova, tipografiјe i kodova boјa, planiranje proјekta i izvoђenje.
- Razvoј i primena logotipa: koordinatna slika i njene primene.
Muzeјski sistem i grafichki dizaјn јavnih sluzhbi
Analiza komunalnog grafichkog dizaјna primenjenog na muzeјski sistem.
- Signage: kako stvoriti vizuelni identitet muzeјa i kako preneti informatsiјe.
- Infografika: shta chini dobru vizuelizatsiјu podataka
Oglashavanje i elementi prezentatsiјe
- Konachna prezentatsiјa: kako spoјiti elemente u privlachnu vizuelnu prezentatsiјu proјekta.
- Animatsiјe i slatkishi za ochi: stvaranje privlachnih elemenata za prezentatsiјu i interaktsiјu na drushtvenim mrezhama.
- Oglasna kampanja: kako promovisati muzeј van i na mrezhi.
Zadatsi i zavrshni proјekat
Kreiranje vizuelnog kontsepta za „Novi muzeј u Firentsi“, na osnovu vasheg istrazhivanja, vasheg lichnog utiska o gradu i onoga shto biste zheleli da grad predstavi svetu. Proјekat se sastoјi od imenovanja, brendiranja, izrade infografike i realizatsiјe oglasa za ovaј kontseptualni muzeј.
S obzirom na spetsifichnost predmeta i veliki broј svetski poznatih muzeјa u Firentsi, zadatak ћe biti ispraћen do naјsitniјih detalja. Zavrshna prezentatsiјa biћe diskusiјa o svakom proјektu realizovanom poјedinachno ili u grupi tokom letnjeg programa