Keystone logo

8 Diploma strukovnih studija Programi u Komunikacije 2024

Filteri

Filteri

  • Diploma strukovnih studija
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije
  • Komunikacije
Polja studija
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije (8)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

    Diploma strukovnih studija Programi u Komunikacije

    Напредни диплома додељује студентима или универзитета који су завршили Рад током изводјења курса у полу-професионално или полу-стручног области. Напредни диплому може генерално бити завршен у року од шест месеци до две године, зависно од студија и институције. То је обично еквивалент од једне до две године студија на основним студијама степени.

    Шта је напредни диплому у комуникацији? Овај програм учи студенте у планирању и аналитичке способности потребне за различите каријере комуникације везаних. Неки примери курсу могу укључивати оглашавање, масовни медији, односи с јавношћу и штампаним и електронским медијима. Остали предмети могу имати пословни фокус на људске ресурсе или маркетиншке и покривају теме као што су економија, право, пословни менаџмент, страних језика, као и међународним односима.

    Студенти предузети напредни диплому у комуникацији да развијају своје вештине комуникације и пословне.Они уче практичне вештине неопходне за успех у занимањима везаним за медије, односа са јавношћу, оглашавања, маркетинга и пословног управљања. Програм дипломци имају јаке вештине међуљудских, организационе, и управљања које ће им помоћи успети у различитим областима.

    Различити програми ће имати варијабилних трошкова, углавном у зависности од образовне институције и где се налази. Студенти треба да истражују школама које их интересују да види да ли је програм одговара своје финансијске, академски, и професионалних циљева.

    Дипломци програма комуникационих могу наћи запослење у улогама односе на бизнис, као што је менаџер пројекта, менаџер комуникација, аццоунт манагер, медијски планер, маркетинг менаџер производа, рекламе или извршне власти. Други положаји могу укључивати бренд менаџера, уређивачки директор, извршни продуцент или извршне функције које се односе на оглашавање, комуникација и новинарства. звање и позиције ће варирати, зависно од индустрије.

    Неколико универзитета широм света понудити овај програм. Курс може се одржати на мрежи или на кампусу, у зависности од школе. Трагање за свој програм испод и контакт директно пријем канцеларије у школе по вашем избору попуњавањем у главној форми.