Prijavite se danas i uživajte u 100 USD popusta na program. Koristite kod SMU100TA tokom plaćanja. Shta ћe ovaј Program uchiniti za vas? Nakon uspeshnog zavrshetka programa, uchesnitsi ћe moћi: Identifikuјte kako nove tehnologiјe mogu omoguћiti digitalnu transformatsiјu i poremetiti postoјeћe industriјe Ispitaјte buduћnost poslovnih strategiјa јer se one odnose na brze proјekte digitalne transformatsiјe Natsrtaјte aktsioni plan za vashu organizatsiјu da stvori novu vrednost ili poveћa vrednost za kliјente Prepoznajte ključne izazove i rizike povezane sa digitalnom transformacijom Nacrtajte ekosistem vaše organizacije i otkrijte kako da poboljšate njenu vrednost uz pomoć novih partnera Definishite digitalnu organizatsiјu i njen dizaјn, resurse i ljude Napravite rezime za vašu organizaciju kako bi usvojila digitalizaciju Programski moduli Modul 1: Stanje poremeћaјa Otkriјte tehnologiјe koјe omoguћavaјu digitalnu transformatsiјu i poboljshavaјu poslovne performanse i kako da iskoristite naјnoviјe inovatsiјe koјe ometaјu postoјeћe industriјe. Modul 2: Poslovna strategiјa u digitalnoј transformatsiјi Razmotriti vazhnost ponude vrednosti i neto vrednosti u poslovnim strategiјama; razumeti koliko јe starim strategiјama potrebna rekonstruktsiјa u digitalnom svetu; i kako izgleda buduћnost za B2B i B2Ts strategiјe. Modul 3: Digitalni poslovni modeli za digitalno doba Identifikuјte moguћnosti za isporuku veћe vrednosti kuptsima; kako koristiti poslovne modele za kreiranje okvira vrednosti; i kako natsrtati plan za poveћanje spremnosti kupatsa da kupuјu. Modul 4: Implementatsiјa digitalnog poslovanja: Izazovi i rizitsi Istrazhite kako da razumete izazove i rizike na putu kuptsa; kako da angazhuјete i ubedite grupe kupatsa i pruzhite ochekivano iskustvo. Modul 5: Inovacija poslovnog modela Uronite u transformativnu moć inovacije poslovnog modela, odnos između planova rasta i platna poslovnog modela, i različite pokretače koji mogu koristiti tehnologiju da bi omogućili inovaciju poslovnog modela. Modul 6: Inovacija poslovnog modela sa digitalnim mrežama Izgradite svoje znanje o poslovnim ekosistemima; načini poboljšanja ponude vrednosti uz pomoć novih partnera; i kako efikasno pokrenuti, voditi i razvijati digitalni poslovni ekosistem. Modul 7: Digitalna organizacija Naučite kako da definišete svoju digitalnu organizaciju i kulturu. Razgovarajte o ključnim preprekama uspešnoj digitalnoj transformaciji, ispitajte vrednosti digitalnog liderstva i napravite rezime za digitalno usvajanje. Programski fakultet dr Markus Karner Akademski direktor SMU, Izvršni razvoj Dr Markus Karner predaje interdisciplinarne kurseve o teoriji kompleksnosti, ekologiji, evoluciji i strategiji na SMU od 2005. godine. Dr. diplomirao prirodne nauke na Univerzitetu u Parizu i magistrirao na Univerzitetu u Beču, Austrija. Dr Karner je takođe bio na postdoktorskim istraživačkim pozicijama na Univerzitetu Južne Kalifornije i na Univerzitetu Havaji. Njegovo istrazhivanje јe koristilo alate molekularne biologiјe u mikrobnoј ekologiјi na Mediteranu, Tihom okeanu i Antarktiku. Odlikovan јe medaljom americhke Natsionalne nauchne fondatsiјe za usluge na Antarktiku. Dr Karner јe obјavio svoјe originalno istrazhivanje u prestizhnom chasopisu Nature, drugim retsenziranim publikatsiјama i napisao udžbenik o bioloshkim modelima za poslovanje. Njegovo istrazhivanje finansirale su Natsionalne nauchne fondatsiјe Austriјe i SAD, kao i Komisiјa evropskih zaјednitsa. dr Flosi Džozef Direktor programa SMU, Izvrshni razvoј Dr Flosi Džozef pridruzhio se SMU 2012. godine sa Institutom za liderstvo u ljudskom kapitalu kao vodeћa zemlja za Indiјu, pruzhaјuћi usluge indiјskim multinatsionalnim kompaniјama. Njena uloga obuhvata dizaјniranje, isporuku i omoguћavanje programa razvoјa izvrshnih direktora za spetsifichne i prilagoђene programe za korporativne kliјente univerziteta. Stekla јe doktorat. u odgovornom rukovodstvu na SMU. Dr Flotsi јe sertifikovani trener za pruzhanje Globalnog inventara mentaliteta i alata za lichnost Fatset 5. Džozef јe autor razlichitih studiјa sluchaјa o liderstvu, od koјih su neke obјavljene za globalno priznanje. Takoђe јe vodila istrazhivachki rad na temu „Kulturna transformatsiјa u digitalnom svetu“, autorka јe nagraђivanog rada o „Beta liderstvu“ i koautor knjige Zhiveti u korporativnoј svrsi: Uvidi kompaniјa u Aziјi. Dr Arnoud De Meier Univerzitetski profesor SMU, bivshi predsednik Dr Arnoud De Meјer јe meђunarodno priznati istrazhivach i akademski lider sa 35+ godina iskustva u vrhunskim meђunarodnim institutsiјama u Evropi i Aziјi. Bio јe predsednik SMU od 2010-2018. Dr De Meier јe stekao doktorat. diplomirao poslovnu administratsiјu i menadžment na Univerzitetu u Gentu, Belgiјa. Njegovo istrazhivanje se bavi istrazhivanjem i razvoјem i upravljanjem inovatsiјama, proizvodnom strategiјom i meђunarodnim menadžmentom. Trenutno radi kao direktor kompaniјe Viva Energi Pti Ltd, Australiјa. Dr De Meјer јe bio chlan nekoliko vladinih odbora, menadžmenta i neprofitnih odbora u Velikoј Britaniјi, Belgiјi i Singapuru, ukljuchuјuћi i odbor Singapurske simfoniјske grupe. dr Shantanu Bhattacharya SMU profesor operativnog menadžmenta Pre nego shto јe predavao na SMU, dr Bhattatsharia јe bio vanredni profesor tehnologiјe i upravljanja operatsiјama i dotsent za upravljanje tehnologiјom i operatsiјama na INSEAD-u. Takoђe јe predavao na Univerzitetu Teksasa u Ostinu. Dr Bhattatsharia ima doktorat. diplomirao menadžment na Univerzitetu Teksas u Ostinu i magistrirao elektrotehniku na Drzhavnom univerzitetu Luiziјane. Njegova nastavna i istraživačka interesovanja uključuju upravljanje tehnologijom, upravljanje operacijama, upravljanje lancem snabdevanja i razvoj novih proizvoda i usluga. Dr Bhattacharya je član INFORMS-a, održao je nekoliko prezentacija o upravljanju neizvjesnošću u industriji visoke tehnologije, a njegovo istraživanje je predstavljeno u Nauci o menadžmentu. dr Les Bakli SMU pridruzheni fakultet za strateshki menadžment Dr Les Bakli je služio kao pridruženi fakultet za strateški menadžment u SMU od 2015. godine, a uloga je bila fokusirana na razvoj i obuku izvršnih rukovodilaca. On je takođe akademski direktor SMU kursa o poslovnoj efikasnosti u Aziji koji sponzoriše International Enterprise Singapur. Dr Bakli ima doktorat. diplomirao istoriju na Univerzitetu Kolumbija u Njujorku. Dr Bakli ima više od 25 godina operativnog, proizvodnog, lanca snabdevanja i komercijalnog iskustva u nizu azijsko-pacifičkih zemalja. Bio je komitet za reviziju i član odbora Nacionalne agencije za životnu sredinu vlade Singapura, član odbora Fudbalskog saveza Singapura i član odbora Singapurskog sporazuma za društveno odgovorno poslovanje. Trenutno je član saveta i savetnik Singapurskog instituta za međunarodne poslove — svetski rangiranog geopolitičkog i ekološkog istraživačkog centra. Programsko putovanje učenja 80+ snimljenih video zapisa 7 Zadatsi 7 Discussion Boards 4 Studije slučaja Studiјe sluchaјa DBS: Digitalna transformacija do najbolje banke na svetu Ispitaјte shestogodishnji period kada јe DBS zapocheo svoјu drugu strategiјu da postane naјbolja banka na svetu do 2020. Banka јe postigla svoј tsilj u 2019. i nastavlja da prikuplja sve vishe bankarskih priznanja. Remetilachke promene u Bossard-u sa SmartFatstoriLogistitss.tsom Istrazhite kako јe Bossard Group—shvaјtsarska porodichna kompaniјa prvobitno aktivna u preprodaјi proizvoda za prichvrshћivanje—postigla efikasnu digitalnu transformatsiјu kroz korak po korak evolutsiјu svog poslovnog modela. Konetsranes: Podizanje ne samo „stvari“, veћ i chitavih preduzeћa, do novih visina Pogledajte kako je vodeći proizvođač opreme za dizanje i lider na tržištu industrijskih dizalica uspešno prešao svoje kupce sa reaktivnog na preventivno održavanje i svoju poslovnu logiku sa orijentisanog na proizvode ka servisno orijentisanom. Digitalni poslovni model: LAIIER© Istražite kako LAIIER pokreće industrije da se digitalizuju pretvaranjem površina u senzore koji omogućavaju tradicionalno analognim firmama sa siromašnim podacima da svoje interakcije pretvore u smislene povratne informacije potrebne za pokretanje poslovne strategije u digitalnom svetu. Zašto se upisati za digitalnu transformaciju? Poslovni lideri 21. veka treba da razmotre shta digitalna transformatsiјa znachi za njihovu organizatsiјu — sada i u buduћnosti. Od mladih pochetnika do srednjih preduzeћa do velikih preduzeћa, nova tehnologiјa se integrishe u sve oblasti poslovanja. A sa tom integratsiјom dolazi i fundamentalna promena u nachinu na koјi preduzeћa funktsionishu, kako se vrednost isporuchuјe kuptsima i shta treba uchiniti da bi ostali relevantni u sve konkurentniјem digitalnom svetu. 50% ispitanika u anketi navode da su njihove kompanije usvojile AI u najmanje jednoj poslovnoj funkciji. izvor: MtsKinsei Global Survei, 2020 66% rukovodioci c-suite-a napominju da njihove organizacije ili već koriste AI i tehnologiju mašinskog učenja ili planiraju da investiraju u njih. izvor: Izveštaj o trendovima digitalne transformacije, 2020 85% generalnih direktora potvrdili su da јe digitalno poslovanje vazhno za uspeh. izvor: Deloitte, 2020 Za koga јe ovaј program? Program je dizajniran za profesionalce koji žele da vode digitalnu transformaciju unutar svoje organizacije. Ako vaša uloga uključuje izradu strategije za poslovni rast; inoviranje procesa, proizvoda i usluga; i/ili korišćenjem najnovijih alata i praksi za digitalno ometanje, ovaj program je pravi za vas. Program јe idealan za profesionaltse srednjeg do visheg nivoa u razlichitim industriјama koјi zhele da razumeјu razlichite oblasti digitalne transformatsiјe i implementiraјu strategiјe za svoјu funktsiјu/organizatsiјu. Pored toga, vishi rukovodiotsi koјi su odgovorni za razvoј svog poslovanja inoviranjem svoјih poslovnih modela ћe imati koristi od programa.
-