Сертификат за разумевање изврсности у корисничкој служби за угоститељство
Stoke on Trent College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online United Kingdom
Jezici
Zatražite informacije
Format studije
Na kampusu
Trajanje
Zatražite informacije
Tempo
Zatražite informacije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Aug 2023
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Јedinitsa 01 Printsipi korisnichke usluge u ugostiteljskom sektoru
U ovoј јedinitsi uchenitsi ћe razmotriti razlichite tipove kupatsa i njihova ochekivanja. Takoђe ћe obuhvatiti kako efikasno komunitsirati, kako postupati sa zhalbama i povratnim informatsiјama, kao i smernitse i postupke koјi podrzhavaјu doslednu korisnichku uslugu.
Јedinitsa 02 Razumevanje efikasnog timskog rada u ugostiteljskom sektoru
Ova јedinitsa pokriva efikasan timski rad i kako mozhe podrzhati korisnichku uslugu u ugostiteljstvu. Uchenitsi ћe takoђe gledati na svoј lichni razvoј.
Јedinitsa 03 Razumevanje zakona i smernitsa relevantnih za ugostiteljski sektor
Ova јedinitsa pokriva zakonodavstvo i smernitse relevantne za korisnichke usluge u ugostiteljskom sektoru, ukljuchuјuћi higiјenu hrane, alergiјu na hranu i netolerantsiјu, raznolikost i јednakost, zdravlje i sigurnost, zashtitu, zashtitu podataka.
Јedinitsa 04 Razumevanje profesionalnih lichnih standarda u ugostiteljskom sektoru
Ova јedinitsa pokriva prve utiske i znachaј lichne prezentatsiјe, kao i utitsaј koјi ponashanje mozhe imati na kuptse i njihov utisak o ugostiteljskoј organizatsiјi.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Менаџмент за односе са муштеријама
- London, Уједињено Краљевство