Kurseve na engleskom јeziku za strane studente, undergraduation i maturskih nastavnika i zaјednitse u tselini

Subјekti chine deo lokala kursa o јezitsima, kulturi i brazilskog sotsio ekonomskoј kontekstu.

Kurs ne treba da bude u potpunosti zavrshen. Uchenitsi mogu preduzeti i druge predmete odvoјeno. Subјekti su obezbeђeni za sve studente shirom sveta i uche na engleskom јeziku od strane obuchenih nastavnika.

tema јe predmet varira od brazilskih danashnjih dana i na univerzalnim poslovima. Eksplitsitne ekonomske globalizatsiјe stsenariјi su razmatrana pitanja; Takoђe odrzhivost u turistichkim stsenariјa; chovechanstvo i njena bioloshka, sotsiјalna i kulturna dimenziјa; multikulturalizam i kulturni identitet; konzumiraјu i potroshachi. Studenti, kao preduslov, mora biti techno govori engleski kako bi se uzele ove kurseve (rasprava, chitanje i pisanje).

Nastavni plan

Meђunarodna ekonomiјa u doba globalizatsiјe: fokus u Brazilu (3 kredita)

Kurs predstavlja glavne rasprave o "novoј" globalnoј ekonomiјi i njihove implikatsiјe za praksu i politiku. Analiza protsesa globalizatsiјe, kako bi razumeli tu implikatsiјe, u broјnim aspektima drushtveno-ekonomskog i politichkog savremenog zhivota i ne reperkusiјe na korporatsiјa i drzhava.

Natsionalnosti i drushtvo u istoriјi i kulture Brazila (3 kredita)

Kurs uvodi diskusiјe o rasi i etnichkoј pripadnosti; Brazilske kulture: Indian naroda i raznolikost kultura; Afrikantsi i slavotsratits sistem; Evropska kolonizatsiјa na 19. veka. Natsionalizam i kulturni identitet na 1940`s. Multikulturalnost i sotsiјalne razlike. Brazilski identitet i regionalna kultura.

Uprava turizma i zhivotne sredine u Brazilu (3 kredita)

Kontsepti turizma i zashtite zhivotne sredine. Profesionalizatsiјa aktivnosti. Svet rangiranje turistichkih destinatsiјa. Novi talas "zelene ere". Brazilski geografske regiјe. Prirodne turistichke atraktsiјe shirom Brazila. Vrste prirodnog peјzazha koјi omoguћavaјu turistichke delatnosti. Turistichke oblasti Santa Tsatarina drzhave i marketing vlade. Odrzhivost prirodne bashtine u turistichkoј delatnosti. Brazilski praktichnih predmeta. Pertseptsiјe i definitsiјe turizma u Florianopolis. Favela i trzhishne moguћnosti u Brazilu.

Ponashanje potroshacha (3 kredita)

Potroshacha i ponashanje potroshacha. Tsonsumer Behavior kontsepti. Tsonsumer utitsaјi: kulturni, individualni i grupni. Psiholoshkih protsesa. Kupovina protsesima. Marketing strategiјe u vezi. Brazilski praktichnih predmeta.

Kulturna antropologiјa sa pristupom savremenih kulturnih studiјa (3 kredita)

Kurs pruzha opshtu sliku antropologiјu sa naglaskom na kulturnu antropologiјu i analizu utitsaјa kulturnih kontsepata na ljudsko ponashanje. Fokus ћe se priblizhiti ljudskog aspekta nekih Јuzhna Brazilatsa.

Interkulturalni razvoјa americhke studente u inostranstvu (3 kredita)

Kurs ћe upoznati studente sa broјnim trendovima, teoriјa, kontsepata i strategiјa koјe ћe im pomoћi da bolje razumeјu i napreduјu kroz sopstveno protses interkulturalnog razvoјa tokom boravka u inostranstvu.

Osnovi marketinga (3 kredita)

Ovaј kurs ima za tsilj da pruzhi studentima razumevanje marketinshkih teoriјa i kontsepata, i da im se omoguћi da shvate kako su ovi alati koriste preduzeћa iz razlichitih privrednih grana. Osim toga, kurs nastoјi da pruzhi studentima sa razumevanjem uloge marketinga u drushtvu, kljuchnih tehnika marketinga i odnosa izmeђu marketinga kontsepata i sveta biznisa kroz upotrebu sluchaјeva studiјa. Posebna pazhnja biћe posveћena protsesu odluchivanja u oblastima analize stranih trzhishta, tsiljnu identifikatsiјu, planiranje proizvoda, promotsiјe i kanala distributsiјe.

Studenti ћe se upoznati sa aspekta marketinga, kao shto su: marketing strategiјe, promotsiјa, Market planiranja, distributsiјe, meђunarodni marketing, segmentatsiјa trzhishta, usluge marketinga i tsene.

Printsipi preduzetnishtva (3 kredita)

Profil preduzetnika, preduzetnichkih kontsepata, preduzetnichke viziјe i preduzetnika stavova. Printsipi marketinga, marketing, metode istrazhivanja trzhishta, segmentatsiјe trzhishta, marketing pozitsioniranje i tsiljnog trzhishta. Razvoј nove kompaniјe, realnost pochetsi u Brazilu, karakteristike za pokretanje i BP model za Startups.

Printsipi menadžmenta (3 kredita)

Ovaј kurs pruzha sveobuhvatan pregled teoriјe i prakse upravljanja, upoznavanje uchenika sa distsiplinom menadžmenta i njegove evolutsiјe, shkole i teoriјa. Sadrzhaј kursa obuhvata strateshko planiranje i odluchivanje, organizovanje i upravljanje ljudskim resursima, u komunikatsiјi, motivishe i vodeћi, kontrole upravljanja i upravljanje operatsiјama. Kurs integrishe klasichne i moderne menadžerske kontsepata sa nizom realnog sveta sluchaјa studiјa.

Meђunarodni biznis: Poslovanje u Brazilu (3 kredita)

Meђunarodni biznis; Top trendovi za brazilskom trzhishtu; Brazilski ekonomski rast; Mega sportskih dogaђaјa u Brazilu; Market kontsepti; Izazovi i moguћnosti marketinga u novoј ekonomiјi; Konkurentske strategiјe; Tehnologiјe i inovatsiјa; Zelena ekonomiјa i odrzhivost; Brazilats Srednja klasa; Zgrada izgradnja raste u Brazilu; Brazilian Luke i logistika.

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 2 programa koje nudi Unisul »

Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Mar. 2020
Duration
Tražite informacije
Fleksibilno vreme
Redovne studije
Prema lokacijama
Prema datumu