matura u likovne umetnosti

Opšte

Opis programa

11

ÐÑдиÑе инÑпиÑиÑани и иÑÑÑажÑÑÑ ÑвоÑÑ ÐºÑеаÑивноÑÑ Ñа Фине ÐÑÑ!

ÐÑдимо ÑиÑок ÑпекÑÐ°Ñ ÑзбÑдÑÐ¸Ð²Ð¸Ñ Ð¸ Ð¸Ð·Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ ÐÑÑÑеви ÑÑаÑÑ Ð¾Ð´ ÑÑÑане енеÑгиÑним и енÑÑзиÑазма Ñима пÑедаваÑа коÑи вежбаÑÑ ÑмеÑниÑи и ÑамоÑÑални комеÑÑиÑални дизаÑнеÑи и ÑоÑогÑаÑи. Ðило да ÑÑе поÑеÑник или иÑкÑÑни ÑмеÑник, моÑи ÑеÑе да пÑоÑиÑиÑе ÑвоÑе ÑеÑниÑке ÑпоÑобноÑÑи и изгÑадÑи повеÑеÑа Ñ ÑвоÑим кÑеаÑивним ÑпоÑобноÑÑима. ÐожеÑе изабÑаÑи кÑÑÑ Ð¾Ð´ Ð¼Ð½Ð¾Ð³Ð¸Ñ ÐÑÑ Ð°Ð½Ð´ ÐÑоÑогÑапÑи облаÑÑима, а ÑÑÑдиÑаÑÑ Ð¸Ð»Ð¸ даÑÑ Ð¸ ÑвеÑе. Ðи ÑеÑе биÑи оÑÑабÑени да иÑÑÑажÑÑÑ Ð¼Ð°ÑеÑиÑала, пÑиÑÑÑпе и ÑеÑнике Ñ ÑиÑоком опÑÐµÐ³Ñ Ð¾Ð±Ð° ÑеÑÑиÑикована и не-ÑеÑÑиÑиковани ÑмеÑноÑÑи и дизаÑна кÑÑÑева.

ÐаÑи Фине ÐÑÑ ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸ÑикаÑиÑе кÑÑÑеви пÑÑжаÑÑ ÑединÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ Ð¿ÑÐ¸Ð»Ð¸ÐºÑ Ð·Ð° оне коÑи желе да поÑÐ½Ñ ÑвоÑе ÑмеÑниÑке каÑиÑеÑе Ñа изазовним и благоÑловено вÑеме ÑÑÑдиÑа.

ÐÑеглед кÑÑÑа

ÐÐ²Ð°Ñ ÐºÑÑÑ Ñе еквиваленÑно Ñ Ð´ÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ на ÐÑÑ ÐРнаÑавно. Ð¥ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ð¸Ñ ÑмеÑноÑÑи пÑÑжа могÑÑноÑÑ Ð·Ð° оне ÑÑенике коÑи ÑÑ Ð·Ð°Ð²ÑÑили на неÑеÑванÑког канÑона да напÑедÑÑÑ Ð½Ð° кÑÑÑ Ð²Ð¸Ñи ниво и да наÑÑави ÑвоÑе ÑÑÑдиÑе на колеÑÑ. ÐÑÐ¾Ñ ÐºÑÑÑа Ñе да Ñе ÑокÑÑиÑа на поÑединÑа конÑепÑÑалне и кÑеаÑивноÑÑи иденÑиÑеÑа и да Ð¸Ñ ÑазвиÑаÑÑ Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑекÑÑÑ ÐºÑÑÑ ÑединиÑа Ñ Ð¾Ð´Ð½Ð¾ÑÑ Ð½Ð° ÑиÑове поÑебне ÑмеÑниÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ñоблема и инÑеÑеÑа. ФокÑÑ ÐºÑÑÑа долази кÑоз пÑеговаÑа кÑеаÑивни и ÑазвоÑни Ð¾Ð´Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ ÐºÑоз Ñедовне ÑÑÑоÑиÑала и ÑÑÑдио пÑакÑе.

ÐÐ²Ð°Ñ ÐºÑÑÑ Ð²Ð¸Ñоко обÑазоваÑе има за ÑÐ¸Ñ Ð´Ð° Ð²Ð°Ñ ÑазвиÑе као пÑоÑеÑионални ÑмеÑниÑи и за Ð²Ð°Ñ Ð´Ð° напÑедÑÑÑ Ð¸Ð»Ð¸ за запоÑÑаваÑе, незавиÑÐ½Ñ ÑÑÑдиÑÑ Ð¿ÑакÑе или ÑÑÑдиÑа на виÑим нивоима. ÐаглаÑак Ñоком Ñеле године Ñе на ÑазвоÑÑ Ð½ÐµÐ·Ð°Ð²Ð¸Ñног иÑÑÑаживаÑа, ÑÑÑдиÑÑким Ñадом, излаже Ñадове и да наÑÑави ÑÑиÑаÑе кÑеаÑивне и ÑеÑниÑке веÑÑине. ÐиÑлимо да ÑÑÑÐ´Ð¸Ñ Ð´Ð°Ñе беÑплаÑан и ÑазвоÑни пÑÑ Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ, гÑадеÑи на пÑакÑиÑно иÑкÑÑÑво, Ñз знаÑе и лиÑног изÑажаваÑа да Ð´Ð¾Ð²ÐµÐ´Ñ Ð´Ð¾ одÑживог конÑепÑÑални Ð¾ÐºÐ²Ð¸Ñ Ð·Ð° пÑоÑеÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ Ð¿ÑакÑÑ.

ШÑа позадина и квалиÑикаÑиÑе да ли ÑÑеба да Ñе пÑидÑÑжиÑе? (УÑлови за ÑпиÑ)

Ð¥ÐÐ Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ Ñе наÑÑавак Ð¥ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ðµ ÑмеÑноÑÑи. ÐодноÑиоÑи заÑÑева ÑÑ Ð´Ð¾Ð±ÑодоÑли да Ñе пÑиÑаве Ñа еквиваленÑом Ðевел 2 енглеÑком и маÑемаÑике и заÑлÑга пÑÑаÑе квалиÑикаÑиÑе из пÑеÑÑодне ÑÑÑдиÑе Ð¥ÐÐ. Ðа Ð¥ÐÐ ÑеÑе ÑÑÑдиÑаÑи оÑам ÑединиÑа на Ð½Ð¸Ð²Ð¾Ñ 5 (коÑи ÑÑ Ð·Ð°Ð²ÑÑили оÑам ÑединиÑа из Ð¥ÐÐ.) У Ð¥ÐÐ Ñе ÐµÐºÐ²Ð¸Ð²Ð°Ð»ÐµÐ½Ñ 2. године ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ðµ ÑмеÑноÑÑи и наведен на УЦÐС.

ШÑа кÑÑÑ Ð²Ð¾Ð´Ð¸?

СÑÑденÑи Ñа пÑоÑилом заÑлÑгама Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð´Ð° Ñе пÑиÑаве да наÑÑави на ÑакÑлÑеÑÑ Ð½Ð° ÐРФине ÐÑÑ ÐºÑовом или пÑимениÑи на дÑÑге ÑакÑлÑеÑе за 2. Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ñ ÐРили ÐÐ (Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од пÑеÑÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸ÑикаÑиÑа.)

Ðде ÑÑ ÑÑÑдиÑаÑи?

ЦÑелÑеа ÑенÑаÑ. ÑаÑлиле згÑада

ÐоÑи ÑÑ Ð¾Ð±ÑекÑи и опÑема као?

ÐиÑе вам додеÑена наменÑки ÑÑÑдио пÑоÑÑоÑ, ÑадиониÑа обÑекÑе и опÑемÑ, ÐÐ°Ñ ÑобÑ, лиÑÐ½Ñ ÑÑÑоÑа и моÑи Ñе да пÑиÑÑÑÑвÑÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÑекÑÑÑалне ÑÑÑдиÑе пÑедаваÑа и пÑезенÑаÑиÑе кÑÑÑа Ñима, гоÑÑÑÑÑÑи ÑмеÑниÑи и ÐÑÑиÑÑ Ð¸Ð½ ÑеÑиденÑе (ваздÑÑ).

Ðолико ÑÑ Ð¼Ð¾ÑаÑи да ÑÑÑдиÑаÑÑ Ð²Ð°Ð½ клаÑе?

ÐезавиÑни иÑÑÑаживаÑки и гоÑÑÑÑÑÑи изложбе и галеÑиÑе Ñе оÑекÑÑе од ÑÑеника.

Ðако Ñе оÑеÑÑÑе, наÑавно?

СÑÑденÑи Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð´Ð¾Ð±Ð¸Ñи пÑопÑÑниÑÑ, заÑлÑге или Ñазлика за ÑединиÑе кÑÑÑа Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од квалиÑеÑа Ñада подноÑи. ÐединиÑе имаÑÑ Ñокове и пÑоÑене Ñе одвиÑаÑи Ñоком Ñеле године. ÐаÑи ÑазÑеда Ñе Ñе ÑаÑпÑавÑаÑи Ñа вама и пиÑани извÑеÑÑÐ°Ñ Ñе даÑ. Ðиз меÑода оÑеÑиваÑа Ñе коÑиÑÑе, ÑкÑÑÑÑÑÑÑи гÑÑпе кÑиÑиÑки оÑвÑÑи, индивидÑални ÑÑÑоÑиÑала, обележаваÑе пиÑÐ°Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ð´Ð°Ñака и конаÑне ÑпоÑног пÑедÑÑавÑ.

Ð¡Ñ Ð½ÐµÐºÐ¸ од кÑÑÑа маÑеÑиÑала на линиÑи?

Ðн-лине маÑеÑиÑали Ñа пÑедаваÑа Ñе биÑи на ÑаÑполагаÑÑ Ð¿Ñеко ÐиÑÑÑал ÐеаÑнинг ÐнвиÑÐ¾Ð½Ð¼ÐµÐ½Ñ ÐºÐ¾Ð»ÐµÑа - Ðоодле.

ÐоÑе кÑиге и опÑема ми Ñе поÑÑебно?

ЧиÑаÑе лиÑÑÑ Ð´Ð°Ð½Ðµ на поÑеÑÐºÑ ÐºÑÑÑа. Ðеки алаÑа и опÑеме даÑи Ñ ÑÑÑдиÑÑ. ÐоÑединаÑни Ñаде медиÑи Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од пÑакÑе, да Ñе обезбеди ÑÑÑденÑи.

ШÑа ÑÐ¾Ñ ÑÑеба да кÑпим / ШÑа додаÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑоÑкова поÑÑоÑе?

ÐкÑÑеÑни ÑÑоÑкови изложбе.

ШÑа ми Ñе поÑÑебно да доведе Ñ ÑазговоÑÑ?

ÐоÑÑÑолио ÑмеÑниÑког дела, ÑкеÑÑÑÐ±Ð¾Ð¾ÐºÑ Ð¸ део пиÑаног Ñада.

УÑлови за ÑпиÑ

Сви ÑÑÑденÑи ÑÑ Ð¿ÑимÑени Ñ Ñколи на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ñога ÑÑо:

  • Слажем Ñе Ñ ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ñа ÐÐÐ ÑÑÑденÑÑком ÐºÐ¾Ð´ÐµÐºÑ Ð¿Ð¾Ð½Ð°ÑаÑа
  • Ðбезбеди оÑÐ¸Ð³Ð¸Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑменÑаÑиÑÑ ÐºÐ¾Ñа поÑвÑÑÑÑе Ñлазак квалиÑикаÑиÑе
  • ÐÑпÑÑава ÑÑлове за Ñлазак кÑÑÑа
  • ÐÑÑжаÑÑ Ð¸Ð½ÑоÑмаÑиÑе Ñако да Ñкола или ÑакÑлÑÐµÑ ÑеÑеÑенÑа Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ñе добиÑи ако ÑÑе измеÑÑ 16-19 година
  • ÐампÑÑ: ЧелÑи ÑенÑаÑ
  • ТаÑмÑ: Ðон / Ðон / ÑÑе 10:00 - 16:00
Poslednji put ažurirano Decembar 2019

O školi

Welcome to Kensington and Chelsea College. Ensuring that you are on the right course is important to us which is why we have a team of dedicated, qualified advisors ready to help and support you in ma ... Pročitajte više

Welcome to Kensington and Chelsea College. Ensuring that you are on the right course is important to us which is why we have a team of dedicated, qualified advisors ready to help and support you in making this decision to study with us. Our friendly, supportive staff are on hand to make sure you have a brilliant experience from the word go. This includes our highly qualified teaching and lecturing staff who are among the best industry connected and award winning tutors you could wish for. Pročitajte manje