Opšte
Opis programa

ÐÑдиÑе инÑпиÑиÑани и иÑÑÑажÑÑÑ ÑвоÑÑ ÐºÑеаÑивноÑÑ Ñа Фине ÐÑÑ!
ÐÑдимо ÑиÑок ÑпекÑÐ°Ñ ÑзбÑдÑÐ¸Ð²Ð¸Ñ Ð¸ Ð¸Ð·Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ ÐÑÑÑеви ÑÑаÑÑ Ð¾Ð´ ÑÑÑане енеÑгиÑним и енÑÑзиÑазма Ñима пÑедаваÑа коÑи вежбаÑÑ ÑмеÑниÑи и ÑамоÑÑални комеÑÑиÑални дизаÑнеÑи и ÑоÑогÑаÑи. Ðило да ÑÑе поÑеÑник или иÑкÑÑни ÑмеÑник, моÑи ÑеÑе да пÑоÑиÑиÑе ÑвоÑе ÑеÑниÑке ÑпоÑобноÑÑи и изгÑадÑи повеÑеÑа Ñ ÑвоÑим кÑеаÑивним ÑпоÑобноÑÑима. ÐожеÑе изабÑаÑи кÑÑÑ Ð¾Ð´ Ð¼Ð½Ð¾Ð³Ð¸Ñ ÐÑÑ Ð°Ð½Ð´ ÐÑоÑогÑапÑи облаÑÑима, а ÑÑÑдиÑаÑÑ Ð¸Ð»Ð¸ даÑÑ Ð¸ ÑвеÑе. Ðи ÑеÑе биÑи оÑÑабÑени да иÑÑÑажÑÑÑ Ð¼Ð°ÑеÑиÑала, пÑиÑÑÑпе и ÑеÑнике Ñ ÑиÑоком опÑÐµÐ³Ñ Ð¾Ð±Ð° ÑеÑÑиÑикована и не-ÑеÑÑиÑиковани ÑмеÑноÑÑи и дизаÑна кÑÑÑева.
ÐаÑи Фине ÐÑÑ ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸ÑикаÑиÑе кÑÑÑеви пÑÑжаÑÑ ÑединÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ Ð¿ÑÐ¸Ð»Ð¸ÐºÑ Ð·Ð° оне коÑи желе да поÑÐ½Ñ ÑвоÑе ÑмеÑниÑке каÑиÑеÑе Ñа изазовним и благоÑловено вÑеме ÑÑÑдиÑа.
ÐÑеглед кÑÑÑа
ÐÐ²Ð°Ñ ÐºÑÑÑ Ñе еквиваленÑно Ñ Ð´ÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ на ÐÑÑ ÐРнаÑавно. Ð¥ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ð¸Ñ ÑмеÑноÑÑи пÑÑжа могÑÑноÑÑ Ð·Ð° оне ÑÑенике коÑи ÑÑ Ð·Ð°Ð²ÑÑили на неÑеÑванÑког канÑона да напÑедÑÑÑ Ð½Ð° кÑÑÑ Ð²Ð¸Ñи ниво и да наÑÑави ÑвоÑе ÑÑÑдиÑе на колеÑÑ. ÐÑÐ¾Ñ ÐºÑÑÑа Ñе да Ñе ÑокÑÑиÑа на поÑединÑа конÑепÑÑалне и кÑеаÑивноÑÑи иденÑиÑеÑа и да Ð¸Ñ ÑазвиÑаÑÑ Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑекÑÑÑ ÐºÑÑÑ ÑединиÑа Ñ Ð¾Ð´Ð½Ð¾ÑÑ Ð½Ð° ÑиÑове поÑебне ÑмеÑниÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ñоблема и инÑеÑеÑа. ФокÑÑ ÐºÑÑÑа долази кÑоз пÑеговаÑа кÑеаÑивни и ÑазвоÑни Ð¾Ð´Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ ÐºÑоз Ñедовне ÑÑÑоÑиÑала и ÑÑÑдио пÑакÑе.
ÐÐ²Ð°Ñ ÐºÑÑÑ Ð²Ð¸Ñоко обÑазоваÑе има за ÑÐ¸Ñ Ð´Ð° Ð²Ð°Ñ ÑазвиÑе као пÑоÑеÑионални ÑмеÑниÑи и за Ð²Ð°Ñ Ð´Ð° напÑедÑÑÑ Ð¸Ð»Ð¸ за запоÑÑаваÑе, незавиÑÐ½Ñ ÑÑÑдиÑÑ Ð¿ÑакÑе или ÑÑÑдиÑа на виÑим нивоима. ÐаглаÑак Ñоком Ñеле године Ñе на ÑазвоÑÑ Ð½ÐµÐ·Ð°Ð²Ð¸Ñног иÑÑÑаживаÑа, ÑÑÑдиÑÑким Ñадом, излаже Ñадове и да наÑÑави ÑÑиÑаÑе кÑеаÑивне и ÑеÑниÑке веÑÑине. ÐиÑлимо да ÑÑÑÐ´Ð¸Ñ Ð´Ð°Ñе беÑплаÑан и ÑазвоÑни пÑÑ Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ, гÑадеÑи на пÑакÑиÑно иÑкÑÑÑво, Ñз знаÑе и лиÑног изÑажаваÑа да Ð´Ð¾Ð²ÐµÐ´Ñ Ð´Ð¾ одÑживог конÑепÑÑални Ð¾ÐºÐ²Ð¸Ñ Ð·Ð° пÑоÑеÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ Ð¿ÑакÑÑ.
ШÑа позадина и квалиÑикаÑиÑе да ли ÑÑеба да Ñе пÑидÑÑжиÑе? (УÑлови за ÑпиÑ)
Ð¥ÐÐ Ñ Ð¤Ð¸Ð½Ðµ ÐÑÑ Ñе наÑÑавак Ð¥ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ðµ ÑмеÑноÑÑи. ÐодноÑиоÑи заÑÑева ÑÑ Ð´Ð¾Ð±ÑодоÑли да Ñе пÑиÑаве Ñа еквиваленÑом Ðевел 2 енглеÑком и маÑемаÑике и заÑлÑга пÑÑаÑе квалиÑикаÑиÑе из пÑеÑÑодне ÑÑÑдиÑе Ð¥ÐÐ. Ðа Ð¥ÐÐ ÑеÑе ÑÑÑдиÑаÑи оÑам ÑединиÑа на Ð½Ð¸Ð²Ð¾Ñ 5 (коÑи ÑÑ Ð·Ð°Ð²ÑÑили оÑам ÑединиÑа из Ð¥ÐÐ.) У Ð¥ÐÐ Ñе ÐµÐºÐ²Ð¸Ð²Ð°Ð»ÐµÐ½Ñ 2. године ÐÐ Ñ Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ðµ ÑмеÑноÑÑи и наведен на УЦÐС.
ШÑа кÑÑÑ Ð²Ð¾Ð´Ð¸?
СÑÑденÑи Ñа пÑоÑилом заÑлÑгама Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð´Ð° Ñе пÑиÑаве да наÑÑави на ÑакÑлÑеÑÑ Ð½Ð° ÐРФине ÐÑÑ ÐºÑовом или пÑимениÑи на дÑÑге ÑакÑлÑеÑе за 2. Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ñ ÐРили ÐÐ (Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од пÑеÑÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸ÑикаÑиÑа.)
Ðде ÑÑ ÑÑÑдиÑаÑи?
ЦÑелÑеа ÑенÑаÑ. ÑаÑлиле згÑада
ÐоÑи ÑÑ Ð¾Ð±ÑекÑи и опÑема као?
ÐиÑе вам додеÑена наменÑки ÑÑÑдио пÑоÑÑоÑ, ÑадиониÑа обÑекÑе и опÑемÑ, ÐÐ°Ñ ÑобÑ, лиÑÐ½Ñ ÑÑÑоÑа и моÑи Ñе да пÑиÑÑÑÑвÑÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÑекÑÑÑалне ÑÑÑдиÑе пÑедаваÑа и пÑезенÑаÑиÑе кÑÑÑа Ñима, гоÑÑÑÑÑÑи ÑмеÑниÑи и ÐÑÑиÑÑ Ð¸Ð½ ÑеÑиденÑе (ваздÑÑ).
Ðолико ÑÑ Ð¼Ð¾ÑаÑи да ÑÑÑдиÑаÑÑ Ð²Ð°Ð½ клаÑе?
ÐезавиÑни иÑÑÑаживаÑки и гоÑÑÑÑÑÑи изложбе и галеÑиÑе Ñе оÑекÑÑе од ÑÑеника.
Ðако Ñе оÑеÑÑÑе, наÑавно?
СÑÑденÑи Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð´Ð¾Ð±Ð¸Ñи пÑопÑÑниÑÑ, заÑлÑге или Ñазлика за ÑединиÑе кÑÑÑа Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од квалиÑеÑа Ñада подноÑи. ÐединиÑе имаÑÑ Ñокове и пÑоÑене Ñе одвиÑаÑи Ñоком Ñеле године. ÐаÑи ÑазÑеда Ñе Ñе ÑаÑпÑавÑаÑи Ñа вама и пиÑани извÑеÑÑÐ°Ñ Ñе даÑ. Ðиз меÑода оÑеÑиваÑа Ñе коÑиÑÑе, ÑкÑÑÑÑÑÑÑи гÑÑпе кÑиÑиÑки оÑвÑÑи, индивидÑални ÑÑÑоÑиÑала, обележаваÑе пиÑÐ°Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ð´Ð°Ñака и конаÑне ÑпоÑног пÑедÑÑавÑ.
Ð¡Ñ Ð½ÐµÐºÐ¸ од кÑÑÑа маÑеÑиÑала на линиÑи?
Ðн-лине маÑеÑиÑали Ñа пÑедаваÑа Ñе биÑи на ÑаÑполагаÑÑ Ð¿Ñеко ÐиÑÑÑал ÐеаÑнинг ÐнвиÑÐ¾Ð½Ð¼ÐµÐ½Ñ ÐºÐ¾Ð»ÐµÑа - Ðоодле.
ÐоÑе кÑиге и опÑема ми Ñе поÑÑебно?
ЧиÑаÑе лиÑÑÑ Ð´Ð°Ð½Ðµ на поÑеÑÐºÑ ÐºÑÑÑа. Ðеки алаÑа и опÑеме даÑи Ñ ÑÑÑдиÑÑ. ÐоÑединаÑни Ñаде медиÑи Ñ Ð·Ð°Ð²Ð¸ÑноÑÑи од пÑакÑе, да Ñе обезбеди ÑÑÑденÑи.
ШÑа ÑÐ¾Ñ ÑÑеба да кÑпим / ШÑа додаÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑоÑкова поÑÑоÑе?
ÐкÑÑеÑни ÑÑоÑкови изложбе.
ШÑа ми Ñе поÑÑебно да доведе Ñ ÑазговоÑÑ?
ÐоÑÑÑолио ÑмеÑниÑког дела, ÑкеÑÑÑÐ±Ð¾Ð¾ÐºÑ Ð¸ део пиÑаног Ñада.
УÑлови за ÑпиÑ
Сви ÑÑÑденÑи ÑÑ Ð¿ÑимÑени Ñ Ñколи на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ñога ÑÑо:
- Слажем Ñе Ñ ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ñа ÐÐÐ ÑÑÑденÑÑком ÐºÐ¾Ð´ÐµÐºÑ Ð¿Ð¾Ð½Ð°ÑаÑа
- Ðбезбеди оÑÐ¸Ð³Ð¸Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑменÑаÑиÑÑ ÐºÐ¾Ñа поÑвÑÑÑÑе Ñлазак квалиÑикаÑиÑе
- ÐÑпÑÑава ÑÑлове за Ñлазак кÑÑÑа
- ÐÑÑжаÑÑ Ð¸Ð½ÑоÑмаÑиÑе Ñако да Ñкола или ÑакÑлÑÐµÑ ÑеÑеÑенÑа Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ñе добиÑи ако ÑÑе измеÑÑ 16-19 година
- ÐампÑÑ: ЧелÑи ÑенÑаÑ
- ТаÑмÑ: Ðон / Ðон / ÑÑе 10:00 - 16:00
O školi
Welcome to Kensington and Chelsea College. Ensuring that you are on the right course is important to us which is why we have a team of dedicated, qualified advisors ready to help and support you in ma ... Pročitajte više