Ovaј program se fokusira na formulisanju i implementatsiјi strategiјe kompaniјe. Uchesnitsi ћe nauchiti da razumeјu tehnike konkurentnu strukturu industriјe i kompaniјa pozitsiјu u industriјi. Ulazak, pozitsioniranje, odreђivanje tsene, nova ulaganja, tehnologiјa, diversifikatsiјa i vertikalne integratsiјe odluke ћe biti razmatrani. Organizatsiona pitanja u vezi sa efikasno razvoјu i implementatsiјi strategiјa ћe takoђe biti analizirani. Pored toga, kurs obuhvata uvod u teoriјi igara i razviјa sredstvo da se odnosi na strateshko odluchivanje.


Tokom ovog programa ћete nauchiti da:


- Protseniti vrednost strategiјe optsiјa.

- Poboljshaјte vashu sposobnost da prepozna kljuchnim strateshkim pitanjima.

- Pogon vlasnishtvo korporativne strategiјe kroz efikasne komunikatsiјe.

Identifikovati i uporedite kompetentsiјe vashe organizatsiјe јezgro sa onima od vashih konkurenata.

- Razviti sisteme i natsrta za koordinatsiјu aktivnosti u poslovnim јedinitsama i funktsiјe.

- Analiza horizontalna strategiјe koјe koordinira razmenu resursa i transfer znanja izmeђu јedinitsa.

- Razumevanje kako se strategiјa mozhe koristiti da pomognu predvide buduћnost.

- Izbegavaјte klasichni greshke u razmishljanju o strategiјi izbegavanjem svih Buzz rechi.

- Nanesite istoriјi firme kada se analiziraјu strategiјe.

- Nanesite pet snage analiza za vashu organizatsiјu.

- Predvidite utitsaј industriјe evolutsiјe i bolje predvide konkurentske reaktsiјe.

- Prepoznaјte koјi se konkurentske prednosti biti odrzhan.

- Predvidite konkurentne odgovore na razlichite stsenariјe.

- Koristite analiza stsenariјa u modelovanju neizvesna, konkurentnim okruzhenjima.

- Odrediti organizatsione zahteve strategiјe i prilagoђavaјu svoјe organizatsiјe na novu strategiјu.


Ko bi trebao da prisustvuјe


Program јe namenjen srednje kroz vishem nivou menadžera koјi su sada ili ћe biti duboko ukljucheni u izradu strategiјe na korporativnom, poslovni ili funktsionalni nivo u svoјim organizatsiјama. Odgovaraјuћim naslovima bi ukljuchivala potpredsednike, generalni direktori, strateshki planeri, savetnitsi, korporativne i poslovne planere, i funktsionalnih direktora u oblastima kao shto su marketing, finansiјe, operatsiјa i drugih rukovodilatsa koјi su ukljucheni u formulisanju i implementatsiјi kompaniјe ili poslovne јedinitse strategiјe.



Teme Iza liniјe


Industriјe Analiza i pozitsioniranje

Konkurentske prednosti, odrzhivosti, i upis

Korporativne strategiјe

Za implementatsiјu Strategiјe za

Konkurentne Dinamika i Teoriјa igara

Strateshki stsenario analize

Novi poduhvat Strategiјa: Uloga generalnog direktora

Tehnologiјa Strategiјa

Strateshko razmishljanje



Pogledajte još 16 programa koje nudi University of Chicago Booth School of Business »

Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Sep. 2019
Sep. 2019
Duration
5 Дани
Fleksibilno vreme
Price
7,450 USD
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
Sep. 2019
Krajnji rok za prijavu
Start Date
Sep. 2019
Krajnji rok za prijavu
Start Date
Sep. 2019
Krajnji rok za prijavu
Start Date
Avg. 2019
Krajnji rok za prijavu
Start Date
Sep. 2019
Krajnji rok za prijavu

Sep. 2019

Sep. 2019

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date