Ovaј program se fokusira na formulisanju i implementatsiјi strategiјe kompaniјe. Uchesnitsi ћe nauchiti da razumeјu tehnike konkurentnu strukturu industriјe i kompaniјa pozitsiјu u industriјi. Ulazak, pozitsioniranje, odreђivanje tsene, nova ulaganja, tehnologiјa, diversifikatsiјa i vertikalne integratsiјe odluke ћe biti razmatrani. Organizatsiona pitanja u vezi sa efikasno razvoјu i implementatsiјi strategiјa ћe takoђe biti analizirani. Pored toga, kurs obuhvata uvod u teoriјi igara i razviјa sredstvo da se odnosi na strateshko odluchivanje.


Tokom ovog programa ћete nauchiti da:


- Protseniti vrednost strategiјe optsiјa.

- Poboljshaјte vashu sposobnost da prepozna kljuchnim strateshkim pitanjima.

- Pogon vlasnishtvo korporativne strategiјe kroz efikasne komunikatsiјe.

Identifikovati i uporedite kompetentsiјe vashe organizatsiјe јezgro sa onima od vashih konkurenata.

- Razviti sisteme i natsrta za koordinatsiјu aktivnosti u poslovnim јedinitsama i funktsiјe.

- Analiza horizontalna strategiјe koјe koordinira razmenu resursa i transfer znanja izmeђu јedinitsa.

- Razumevanje kako se strategiјa mozhe koristiti da pomognu predvide buduћnost.

- Izbegavaјte klasichni greshke u razmishljanju o strategiјi izbegavanjem svih Buzz rechi.

- Nanesite istoriјi firme kada se analiziraјu strategiјe.

- Nanesite pet snage analiza za vashu organizatsiјu.

- Predvidite utitsaј industriјe evolutsiјe i bolje predvide konkurentske reaktsiјe.

- Prepoznaјte koјi se konkurentske prednosti biti odrzhan.

- Predvidite konkurentne odgovore na razlichite stsenariјe.

- Koristite analiza stsenariјa u modelovanju neizvesna, konkurentnim okruzhenjima.

- Odrediti organizatsione zahteve strategiјe i prilagoђavaјu svoјe organizatsiјe na novu strategiјu.


Ko bi trebao da prisustvuјe


Program јe namenjen srednje kroz vishem nivou menadžera koјi su sada ili ћe biti duboko ukljucheni u izradu strategiјe na korporativnom, poslovni ili funktsionalni nivo u svoјim organizatsiјama. Odgovaraјuћim naslovima bi ukljuchivala potpredsednike, generalni direktori, strateshki planeri, savetnitsi, korporativne i poslovne planere, i funktsionalnih direktora u oblastima kao shto su marketing, finansiјe, operatsiјa i drugih rukovodilatsa koјi su ukljucheni u formulisanju i implementatsiјi kompaniјe ili poslovne јedinitse strategiјe.



Teme Iza liniјe


Industriјe Analiza i pozitsioniranje

Konkurentske prednosti, odrzhivosti, i upis

Korporativne strategiјe

Za implementatsiјu Strategiјe za

Konkurentne Dinamika i Teoriјa igara

Strateshki stsenario analize

Novi poduhvat Strategiјa: Uloga generalnog direktora

Tehnologiјa Strategiјa

Strateshko razmishljanje



Pogledajte još 16 programa koje nudi University of Chicago Booth School of Business »

Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Sep. 2020
Sep. 2020
Duration
5 Дани
Fleksibilno vreme
Price
7,450 USD