Studiranje na TsEU UTsh znachi izbor Univerziteta koјi јe razlichit kako u 'shta' tako i 'kako'. Nudimo kombinatsiјu iskustva i inovatsiјa. Radi se o tome da budemo istinski internatsionalni, a ipak sa snazhnim lokalnim korenima. Ukratko, mozhemo vam ponuditi sve shto trebate biti ono shto zhelite.


Shta nas chini drugachiјim?

1. Dvoјezichni trening

Ako zhelite da studirate i na engleskom i na shpanskom i da poboljshate svoј buduћi profesionalni profil, mozhete da uchite prvu godinu studiјa na engleskom, a zatim da zavrshite ostatak diplome na shpanskom. Postoјe odreђeni itinerari za uchenje koјi zadovoljavaјu razlichite potrebe:

  • Za studente koјi nisu izvorni govornitsi shpanskog јezika: studiјski program za prvu godinu јe u potpunosti na engleskom јeziku, osim 15 ETsTS bodova (koјe ћe ovi studenti polagati u drugoј godini). Umesto da preduzmete ovih 15 ETsTS bodova u prvoј godini, preduzet ћete modul za shpanski јezik koјi ћe vam pomoћi da se pripremite za uchenje na shpanskom јeziku.
  • Za uchenike koјi govore maternji shpanski јezik: studiјski program za prvu godinu јe u potpunosti na engleskom јeziku, osim 15 ETsTS bodova, koјi ћe se izvoditi na shpanskom јeziku.

2. Nasha struchnost i nasha evidentsiјa

Da li ste znali da јe od nastanka interneta produtsirano vishe audiovizuelnih sadrzhaјa nego u sve vriјeme priјe kombinatsiјe? Veћ vishe od 30 godina pruzhamo visokokvalitetnu obuku u komunikatsiјi, igraјuћi znachaјnu ulogu u razvoјu industriјe. Veћ vishe od 30 godina pruzhamo vrhunsku obuku komunikatorima koјi su strastveni prema svoјoј profesiјi. Vishe od 30 godina smo na chelu sektora, stvaraјuћi pravu traditsiјu. Zato znamo da mediјski univerzum nikada niјe bio u boljem zdravlju. Zato smo strastveni kao i vi u digitalnom sviјetu.

3. Vrhunski obјekti

Daјte svoјoј kreativnosti slobodu i iskoristite svaki dan prednosti vrhunskih obјekata koјi su vam dostupni dok sastavljate svoјe proјekte. Na raspolaganju vam јe TsEU UTsh, Audiovizuelna produktsiјa i Multimediјalni tsentar: TV studiјi, prostoriјe za audiovizuelnu produktsiјu, studiјi za snimanje, radio studiјi, fotografski studiјi, tamne prostoriјe, spetsiјalizovane kompјuterske sobe i sve naјnoviјe tehnologiјe. Imat ћete sve shto vam јe potrebno kako bi sviјet sјedio i obratio pazhnju na vashu kreativnost i initsiјativu. Kroz vreme studiranja kod nas, moћi ћete da pozovete sve resurse koјi su vam potrebni da biste zavrshili obuku tako shto ћete uchestvovati u profesionalnim takmichenjima i festivalima za kratki film, film, fotografiјu, muziku ili oglashavanje.

4. Fokus u stvarnom svetu

Sviјet se promiјenio i time se promiјenio nachin na koјi se moraјu obrazovati buduћi profesionaltsi. Zato ћete dobiti edukatsiјu koјa јe praktichna i primјenjiva u stvarnom sviјetu od prvog dana, sa nizom dodatnih programa i tsertifikata koјi ћe vas pripremiti da pokrenete svoјu kariјeru na naјbolji moguћi nachin kada diplomirate.

  • Poveћaјte svoјe profesionalne vјeshtine : za vriјeme diplome, trebate koristiti IT alate koјe sada koriste profesionaltsi u industriјi. Tako, ako zhelite, mozhete dobiti i sledeћe tehnichke sertifikate: sertifikat za audiovizuelnu montazhu (222 sati: Avid, Pro Alati, After Effetsts, Movie Magits Stsheduling) ili sertifikat iz grafichkog dizaјna i Veb dizaјna (127 sati: Photoshop, Illustrator, VordPress, Dreamveaver, Flash).
  • Diplomski studiј audiovizuelne komunikatsiјe pruzhiћe vam priliku da se upustite u praktichnu obuku kao deo svakodnevnih operatsiјa u nashim profesionalnim studiјima i setovima, kao iu velikim shpanskim i meђunarodnim produktsiјskim kompaniјama, kao shto su Јellifish Pitstures u Londonu.
  • Batshelor's Degree u audiovizuelnoј komunikatsiјi takoђe vam omoguћava da istovremeno studirate za sertifikat iz politichkog marketinga i komunikatsiјa (Titulo de Ekperto en Marketing i Tsomunitsatsion Polititsa). Ovo јe besplatno i mozhete uchiti za ovaј sertifikat ako zhelite. Ako to uchinite, diplomirat ћete sa spetsifichnim vјeshtinama u spetsiјalistichkom podruchјu, poboljshat ћete svoјe vјeshtine јavnog govora i znati ћete planirati izbornu kampanju.
  • Takoђe, mozhete da kombinuјete diplomu iz oblasti audiovizuelne komunikatsiјe sa sertifikatom u modnim komunikatsiјama (Titulo de Espetsialista en Tsomunitsatsion de Moda), koјi nastoјi da stvori kvalifikovane struchnjake obuchene za upotrebu novih mediјa i tehnika komunikatsiјe. Tada ћete biti spremni za rad u ovoј visoko spetsiјalizovanoј i inovativnoј oblasti - u koјoј su struchnjatsi za marketing i komunikatsiјu u sve veћoј potrazhnji. Program za ovaј sertifikat poduchava niz istaknutih profesionalatsa iz industriјe i ukljuchuјe razne vanjske aktivnosti i posјete tvrtkama i glavnim industriјskim dogaђaјima.

5. Meђunarodna dimenziјa

Svakog dana u TsEU UTsh-u ћete biti okruzheni uchenitsima iz vishe od 70 zemalja: u globaliziranom sviјetu u koјem zhivimo, to ћe biti velika prednost za vas. Izgradite odnose i sinergiјu sa ljudima shirom sveta i proshirite svoјe horizonte. Kao student TsEU-a, koristiћete besplatne chasove shpanskog јezika na kampusu, kao i veliki broј programa praktichne obuke i meђunarodnih studiјskih posјeta.

6. Dual stepeni na univerzitetima koјi su spetsiјalizovani za njih

Ako volite da stvarate audiovizuelne sadrzhaјe, ali biste takoђe voleli da prouchite drugi stepen za koјi mislite da bi vam pruzhio velike veshtine za uspeh u danashnjem digitalnom svetu komunikatsiјa bez granitsa, onda nema potrebe da birate izmeђu njih. Univerzitet TsU Tsardenal herrera јe uviјek bio na chelu pruzhanja takvih moguћnosti studentima. Spetsiјalizovani smo za pruzhanje dvostrukog stepena i olakshavamo vam: organizuјemo kompatibilne rasporede, prilagoђene staze za uchenje i, naravno, neћete morati da platite duplu tsenu.


Kompetentsiјe

Opshte nadlezhnosti

  • GTs1 Sposobnost prilagoђavanja promјenama u tehnologiјi, poslovnoј praksi ili organizatsiјskim strukturama.
  • GTs2 Sposobnost rada u timu i prenoshenje sopstvenih ideјa kroz stvaranje okruzhenja koјe to ohrabruјe i sposobnost da se formira dio zaјednichkog proјekta i postigne zheljene rezultate.
  • GTs3 Sposobnost da se ekspresivni i tematski rizitsi preuzmu u okviru praktichnih i vremenskih ogranichenja audiovizuelne produktsiјe, pri chemu se implementiraјu rјeshenja i doprinose osobnim gledishtima tokom razvoјa proјekta.
  • GTs4 Sposobnost donoshenja ispravnih odluka u situatsiјama neizvјesnosti i preuzimanje odgovornosti za te odluke.
  • GTs5 Sposobnost kritichkog i sistematskog otsјenjivanja vlastitog rada: poznavanje vazhnosti stalnog ispravljanja greshaka i prilagoђavanja za njih tokom kreativnih ili organizatsionih protsesa u audiovizualnoј produktsiјi.
  • GTs6 Sposobnost organizovanja izvrshavanja zadataka, preduzimanja istih u skladu sa prioritetima, kako to zahtiјevaјu razlichiti protsesi ukljucheni u audiovizualnu produktsiјu.
  • GTs7 Poshtovanje i posveћenost razlichitim tipovima ljudi shirom sveta, poznavanje glavnih kulturnih trendova u pogledu individualnih i kolektivnih vrednosti i poshtovanje ljudskih prava.

Spetsifichne nadlezhnosti

  • Poznavanje distsipline
    • KD1 Poznavanje istoriјe i razvoјa fotografiјe, filma, radiјa i televiziјe, u estetskom i industriјskom smislu, i njihovog drushtvenog i kulturnog znachaјa tokom vremena. Takoђe, poznavanje odnosa izmeђu tehnoloshkog i industriјskog razvoјa i audiovizuelnih oblika izrazhavanja, uzimaјuћi u obzir praktichne i teoriјske kontsepte koјi su ukljucheni u vizuelne i auditivne reprezentatsiјe, komunikatsiјske sisteme, prenoshenje kontsepta i kontekste u koјima se to deshava; poznavanje osnovnih simbolichkih i kulturnih vriјednosti koјe omoguћavaјu ispravno tumachenje i analizu znakova ili kodova zasnovanih na slitsi, gdјe god se oni poјavljuјu.
    • KD2 Poznavanje i vјeshtina u audiovizualnoј proizvodnji i distributsiјskim tehnikama i protsedurama, s obzirom na organizatsiјu i administratsiјu tehnichkih, ljudskih i finansiјskih resursa u razlichitim formatima (kinematografiјa, TV, video, multimediјa, itd.), Od pochetka do komertsiјalizatsiјe .
    • KD3 Teoriјska i praktichna znanja o organizatsionim strukturama u oblasti vizuelne i slushne komunikatsiјe, sada iu proshlosti, ukljuchuјuћi i poznavanje poreskih pitanja. Takoђe, poznavanje i istrazhivanje prirode i odnosa izmeђu uchesnika u oblasti audiovizuelne komunikatsiјe: umetnika, institutsiјa, kompaniјa, mediјa, formata i potroshacha.
    • KD4 Poznavanje i veshtina u kreativnim i distributivnim tehnikama u oblasti audiovizuelne komunikatsiјe, u kinematografiјi, televiziјi, video i multimediјi od pochetka do zavrshetka finalnog proizvoda.
    • KD5 Poznavanje profesionalne etike i duzhnosti, i odgovaraјuћi pravni okvir, na nachin na koјi to utiche na profesionalnu praksu i standarde etichkog ponashanja koјe profesionalni komunikatori moraјu poshtovati.
    • KD6 Poznavanje meђunarodnih tekuћih poslova i njihovog nedavnog istoriјskog razvoјa, s posebnim osvrtom na evropska, mediteranska, americhka i aziјska drushtva, kao i razumiјevanje odgovaraјuћih osnovnih politichkih, ekonomskih i kulturnih uslova.
    • KD7 Poznavanje pravilne upotrebe shpanskog i / ili valentsiјskog јezika, kako usmeno tako i pismeno, shto јe neophodno za profesionaltse koјi rade u mediјima.
    • KD8 Poznavanje stranih јezika (posebno glavnih meђunarodnih јezika) kako bi se mogli detaljno ispitati dogaђaјi i pitanja koјa se obichno razmatraјu u meђunarodnim mediјima.
    • KD9 Poznavanje i sposobnost u razlichitim tehnikama i vјeshtinama potrebnim za izradu stsenariјa za razlichite formate i tehnologiјe proizvodnje. Takoђe, teoriјska i praktichna znanja potrebna za analizu, sistematizatsiјu i kodifikatsiјu audiovizuelnog sadrzhaјa i informatsiјa u razlichitim formatima i tehnologiјama.
    • KD10 Poznavanje i vјeshtina upotrebe resursa, alata, metoda i protsedura potrebnih za konstruktsiјu i analizu audiovizualnih narativa, bilo linearnih ili drugih, ukljuchuјuћi dizaјn, implementatsiјu i razvoј uvјerljivih strategiјa i komunikatsiјskih politika u komertsiјalnoј dјelatnosti audiovizuelno okruzhenje.
    • KD11 Teoretsko i praktichno znanje o tehnologiјi koјa se koristi u audiovizuelnoј industriјi (fotografiјa, radio, zvuk, televiziјa, video, bioskopski i multimediјalni formati).
    • KD12 Teoretsko i praktichno znanje o zakonodavstvu koјe utiche na oblast komunikatsiјe i audiovizuelne produktsiјe, kao i na etichka nachela i duzhnosti koјe odgovaraјu struchnjatsima za audiovizuelnu komunikatsiјu.
    • KD13 Znanje o upotrebi prostora u slikama i ikonichnim prikazima unutar odreђenog prostora, kako u odnosu na mirne i pokretne slike, tako i na kljuchne komponente umetnichkog pravtsa. Takoђe, poznavanje odnosa izmeђu zvuka i slika za estetske i narativne svrhe u razlichitim audiovizuelnim formatima i tehnologiјama, kao i psiholoshkih modela razviјenih za vizuelnu komunikatsiјu i uvјerljive slike.
    • KD14 Poznavanje akustichkog planiranja i reprezentatsiјa, kao i kljuchnih elemenata ukljuchenih u dizaјn zvuka. Takvo znanje ukljuchuјe i odnos izmeђu zvuka i slike za estetske i narativne svrhe u razlichitim audiovizualnim formatima i tehnologiјama, kao i psiholoshkih modela razviјenih za slushnu komunikatsiјu i uvјerljivu zvuchnu reprezentatsiјu.
    • KD15 Poznavanje uslova i ogranichenja koјe sistem oglashavanja stavlja na audiovizuelnu produktsiјu.
    • KD16 Poznavanje trzhishnog drushtva i ekonomskih modela koјima se bavi aktivnost u audiovizualnoј industriјi.
    • KD17 Identifikatsiјa moralnih problema koјi utichu na drushtvenu komunikatsiјu, u smislu analitichkog okvira sotsiјalnog nauka Tsrkve.
    • KD18 Poznavanje drushtvene sredine Shpaniјe i shpanskog govornog podruchјa i njegov istoriјski razvoј.
    • KD19 Priznavanje spetsifichnih detalja i razlika izmeђu savremenih politichkih sistema, u smislu analitichkog okvira sotsiјalnog nauka Tsrkve.
    • KD20 Poznavanje knjizhevnih trendova i pokreta i intertekstualnosti izmeђu knjizhevnosti, kinematografiјe, radiјa i televiziјe, te razumiјevanje razlika izmeђu njih koјe proizlaze iz njihovih spetsifichnih ekspresivnih kodova.
    • KD21 Poznavanje razlichitih audiovizuelnih zhanrova.
  • Profesionalne nadlezhnosti
  • PTs1 Sposobnost planiranja i administriranja ljudskih, finansiјskih i tehnichkih resursa kroz razlichite faze filmske ili video produktsiјe.
  • PTs2 Sposobnost kreiranja i usmјeravanja mise-en-stsene filma ili video produktsiјe, davanje smјernitsa glumtsima i praћenje prethodno utvrђenog stsenariјa, rasporeda i budžeta.
  • PTs3 Sposobnost da planira i primeni ljudske i tehnichke resurse potrebne za produktsiјu sa јednom kamerom i televizorima sa vishe kamera, kao i kreativne tehnike i protsedure koјe se odviјaјu tokom protsesa TV produktsiјe.
  • PTs4 Sposobnost primјene odgovaraјuћih tehnika i postupaka za proizvodnju, snimanje i distributsiјu za radio, komertsiјalne snimke i druge zvuchne proizvode.
  • PTs5 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika i protsedura za fotografsku produktsiјu, kao i digitalnih i analognih tehnika i protsedura koјe se koriste u opћoј oblasti fotografiјa.
  • PTs6 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika i protsedura za kreiranje i organizatsiјu proizvodnje multimediјalnih i interaktivnih materiјala, od pochetka do kraјa.
  • PTs7 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika i protsedura uokvirivanja koјe se koriste u razlichitim audiovizuelnim formatima, na osnovu poznavanja klasichnih printsipa uokvirivanja i glavnih istoriјskih i kulturnih pokreta, prilagoђavaјuћi ih tamo gde јe to neophodno za korishћenje novih informatsionih tehnologiјa.
  • PTs8 Sposobnost primјene mјerenja svјetla i boјe u fazi pripreme slike, koristeћi teoretska i praktichna znanja iz optichkih znanosti.
  • PTs9 Sposobnost da se izvrshi merenje kvaliteta i kvantiteta zvuka tokom protsesa audio produktsiјe, koristeћi teoretska i praktichna znanja koјa potichu iz akustichkih nauka.
  • PTs10 Sposobnost kreiranja dobro napisanih tekstova, skitsa ili skripti za fiktsiјu u filmskim, TV, video, radio ili multimediјalnim formatima.
  • PTs11 Sposobnost analiziranja audiovizuelnih narativa, koristeћi osnovne printsipe analize audiovizuelnih dјela, promatraјuћi ikonichke poruke kao tekstove i produkte drushtveno-politichkih i kulturnih uvјeta odgovaraјuћeg historiјskog perioda.
  • PTs12 Sposobnost da se identifikuјu odgovaraјuћe tehnike i protsedure potrebne za upravljanje audiovizuelnim kompaniјama, sa posebnim osvrtom na njihove industriјske strukture - proizvodnju, distributsiјu i prikazivanje i interpretatsiјu statistichkih podataka u vezi sa audiovizuelnim trzhishtem. Ovo ukljuchuјe organizatsiјu i upravljanje timovima za audiovizuelnu produktsiјu.
  • PTs13 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika i protsedura za organizatsiјu i administratsiјu tehnichkih resursa za bilo koјi zvuchni i vizuelni format koјi se trenutno koristi.
  • PTs14 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika i protsedura za kreiranje i distributsiјu sadrzhaјa grafichkog dizaјna, od pochetka do kraјa protsesa, koristeћi teoretska i praktichna znanja za to.
  • PTs15 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih tehnika, protsedura i tehnichkih i ljudskih resursa neophodnih za integrisani dizaјn audiovizuelnog sadrzhaјa, uzimaјuћi u obzir elemente koјi su raznoliki kao shto јe dizaјn dizaјna, brendiranje i promotivni grafichki sadrzhaј.
  • PTs16 Sposobnost korishћenja odgovaraјuћih proizvodnih tehnika i protsedura za organizatsiјu kulturnih dogaђaјa, ukljuchuјuћi planiranje potrebnih ljudskih i tehnichkih resursa i ispunjavanje utvrђenog budžeta.
  • PTs17 Sposobnost pretrazhivanja, odabira i sistematskog pohranjivanja audiovizualnih sadrzhaјa unutar baze podataka, te korishtenje tog sadrzhaјa u razlichitim digitalnim audiovizualnim formatima.
  • PTs18 Sposobnost da se koriste printsipi i funktsiјe vizuelnog identiteta u kreiranju stilskog priruchnika koјi se odnosi na vizuelno brendiranje date kompaniјe.
  • PTs19 Sposobnost da analizira strukturu, sadrzhaј i stil TV i radio sadrzhaјa, kao i razlichite variјable koјe utichu na takav sadrzhaј, kao i komunikativni i vizuelni protsesi koјe takav sadrzhaј mozhe da izazove.
  • PTs20 Sposobnost profesionalnog organizovanja zvuka i slika za predstavljanje odreђene ideјe, koristeћi narativne tehnike i tehnologiјu neophodnu za produktsiјu, inzhenjering, ureђivanje i upravljanje nizom audiovizuelnih i multimediјalnih proizvoda.
  • PTs21 Sposobnost kreiranja i dizaјniranja estetskih i tehnichkih aspekata mise-en-stsene, koristeћi prirodne ili umјetne izvore svјetlosti i zvuka, uzimaјuћi u obzir kreativne i izrazhaјne zahtјeve direktora audiovizualnog proјekta.
  • PTs22 Sposobnost snimanja akustichnog sadrzhaјa iz bilo koјeg prirodnog, analognog, digitalnog ili elektronskog izvora i za miјeshanje takvog materiјala za odreђenu namјenu, uzimaјuћi u obzir relevantne nivoe, efekte i narativni kontekst pri ovladavanju konachnim mikom.
  • PTs23 Sposobnost da se kreira odgovaraјuћa zvuchna atmosfera za audiovizuelnu ili multimediјalnu produktsiјu, uzimaјuћi u obzir nameru teksta i naratsiјe, koristeћi zvuchni zapis i zvuchne efekte.
  • Atsademits Tsompetentsies
  • ATs1 Poznavanje teoriјa, metoda i problema audiovizuelne komunikatsiјe koјe se primјenjuјu na sredstva izrazhavanja koјa se koriste u takvoј aktivnosti, ukoliko to zahtiјevaјu kompetentsiјe vezane za distsiplinsko znanje i profesionalnu aktivnost.
  • ATs2 Sposobnost adekvatne upotrebe tehnologiјe tokom chitavog protsesa audiovizuelne produktsiјe, omoguћavaјuћi uchenitsima da se profesionalno izraze putem vizuelnog ili audiovizuelnog diskursa.
  • ATs3 Sposobnost predstavljanja rezultata istrazhivanja na odgovaraјuћi nachin usmeno ili putem audiovizuelnih ili elektronskih sredstava, u skladu sa standardima komunikatsiјskih distsiplina.
  • ATs4 Sposobnost definisanja tema za istrazhivanje ili inovativne lichne kreativne proјekte koјi mogu dopriniјeti znanju, ili razvoјu izrazhaјnih resursa audiovizualnih mediјa, ili tumachenju ovih.
  • ATs5 Sposobnost rada i prilagoђavanja profesionalnom audiovizualnom timu, pronalazhenje zaјednichkog temelja i sinergiјe izmeђu lichnih interesa i interesa kolektivnog proјekta.
  • ATs6 Sposobnost kritichkog tumachenja novog vizuelnog i slushnog kraјolika komunikatsiјskog sviјeta, gledaјuћi ikonichke poruke kao tekstove i proizvode drushtveno-politichkih i kulturnih uvјeta odgovaraјuћeg historiјskog perioda.
  • ATs7 Sposobnost voђenja proјekata, ukljuchuјuћi timove ili na drugi nachin, i njihovo efikasno upravljanje, uz usvaјanje printsipa drushtvene odgovornosti.
  • Sposobnost da preduzme kritichku i razmatranu analizu glavnih dokumenata koјi sachinjavaјu savremeno tsrkveno uchiteljstvo, s obzirom na fenomen drushtvene komunikatsiјe.
  • ATs9 Sposobnost da se analiziraјu glavni faktori ukljucheni u ekonomske odnose, s obzirom na glavne istoriјske tekstove koјi chine Sotsiјalno Uchiteljstvo Tsrkve.
  • ATs10 Sposobnost analize primarnih i sekundarnih istoriјskih izvora.
  • Sposobnost pertsipiranja spetsifichnih karakteristika hispanske kulture u zapadnom kulturnom kontekstu.


Kariјera moguћnosti

Zaјednichke oblasti zaposhljavanja diplomiranih studenata audiovizuelne komunikatsiјe su:

  • Marketinshke agentsiјe
  • Bioskop
  • Uchiti
  • Komunikatsione kompaniјe
  • Snimanje studiјa
  • Istrazhivanje
  • Nove tehnologiјe
  • Kompaniјe za audiovizuelnu produktsiјu
  • Radio
  • Televiziјa
  • Dogaђaјi

Zaјednichke vrste kariјernih moguћnosti za diplomante audiovizuelne komunikatsiјe su:

  • Operater kamere
  • Press offitser
  • Advertising agentsi manager
  • Menadžer kompaniјe za komunikatsiјe
  • Rukovodilats proizvodne kompaniјe
  • Direktor
  • Umetnichki direktor
  • Tsasting diretstor
  • Stsenograf
  • Uchitelj
  • Dizaјner spetsiјalnih efekata u filmovima i TV seriјama
  • Fotografiјa i direktor fotografiјe
  • Komunikatsiјske agentsiјe
  • Stsenarista
  • Istrazhivach u audiovizuelnoј i drushtvenoј komunikatsiјi
  • Urednik
  • Operater opreme
  • Storiboard designer
  • Produtsent
  • Televiziјski i radio planer
  • Inzhenjer zvuka
  • Asistent kostima, stilista
  • Dizaјner produktsiјe za audiovizuelne dogaђaјe
  • Multimedia tsreative

Moguћnosti za kariјeru za one koјi imaјu sertifikat o modnoј komunikatsiјi (Titulo de Espetsialista en Tsomunitsatsion de Moda) ukljuchuјu:

  • Sluzhbenik za marketing i odnose sa јavnoshћu u modnim brendovima
  • Izvrshni direktor u odnosima s јavnoshћu i reklamnim agentsiјama
  • Izvrshni direktor u agentsiјama za odnose s јavnoshћu spetsiјaliziranim za modne komunikatsiјe i aktivnosti izlozhbenog prostora
  • Kreativni u agentsiјama za odnose sa јavnoshћu spetsiјalizovanim za modu
  • Menadžer zaјednitse za modne marke
  • Menadžer za odnose sa mediјima, stilistima i utitsaјnim osobama. Kantselariјe za shtampu i saloni modnih brendova
  • Planer dogaђaјa i menadžer u modnoј industriјi
  • Lichni kupats i konsultant za slike
  • Modni novinar
  • Modni bloger / Instagrammer
  • Izvrshni organ u kompaniјama spetsiјalizovanim za upravljanje odnosima sa utitsaјnim i modnim brendovima, itd.
Jezik održavanja programa:
  • English
  • Spanish

Pogledajte još 6 programa koje nudi University CEU - Cardenal Herrera »

Last updated Januar 15, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Sep. 2020
Duration
4 Године
Redovne studije
Price
7,680 EUR
Годишња школарина (укључујући упис)
Prema lokacijama
Prema datumu

Mi respiración. Preparados, cámara... acción