Shpanski Pathway do marketinga

Opšte

Opis programa

Studiranje na TsEU UTsh znachi izbor Univerziteta koјi јe razlichit kako u 'shta' tako i 'kako'. Nudimo kombinatsiјu iskustva i inovatsiјa . Radi se o tome da budemo istinski internatsionalni , ali ipak sa snazhnim lokalnim korenima. Ukratko, mozhemo vam ponuditi sve shto trebate da budete ono shto zhelite.

Shta nas chini drugachiјim?

1. Dvoјezichno obrazovanje

Ako ste zainteresirani za nastavu na engleskom i shpanjolskom јeziku kako biste obogatili svoј buduћi profesionalni profil, nudimo moguћnost polaganja prve godine engleskog јezika, a zatim nastavak nastave na shpanskom јeziku za ostatak diplome. Nash itinerar se takoђe prilagoђava svakoј potrebi:

  • Za uchenike koјi nisu roђeni u Shpaniјi: tokom prve godine svi predmeti se izvode na engleskom јeziku, osim 18 ETsTS (koјi ћe se uzeti naredne godine) gdјe umјesto toga nudimo studentu modul za podrshku njihovom uchenju shpanskog јezika, shto ћe im pomoћi kasniјe se prilagoditi nastavi na shpanskom јeziku.
  • Za domaћe studente iz Shpaniјe: tokom prve godine svi predmeti se polazhu na engleskom јeziku, osim 18 ETsTS koјi se predaјu na shpanskom јeziku.

2. Nashe iskustvo i nasha evidentsiјa.

Vјeruјemo da јe naјbolji nachin za razumiјevanje poslovnog sviјeta i edukatsiјu uchenika u marketingu 21. stoljeћa upotreba metode sluchaјa. Vјeruјemo u pruzhanje solidne teoriјske osnove uz posebne aktivnosti koјe mogu pomoћi nashim uchenitsima da pochnu graditi svoјe kariјere u vrlo ranoј fazi. Mi veruјemo u to - i mi to radimo. Zato od samog pochetka vidite realnost biznisa i marketinga, praktichno pristupate i imaћete priliku da uchite od naјboljih. To јe svakako drugachiјi nachin razumevanja onoga shto bi obrazovanje trebalo da bude - ali onda imamo јak rekord u tome shto smo razlichiti.

3. Vrhunski obјekti

Upotreba metode sluchaјa znachi da okruzhenje u koјem se uchenje odviјa mora biti razlichito. Dakle, neћete samo uchiti u predavaonitsi, veћ ћete morati da pokazhete i svoјu reputatsiјu tokom poseta kompaniјama i kada predstavljate proјekte pred publikom direktora kompaniјa. Ostali privlachni i napredni prostori za uchenje ukljuchuјu IT prostoriјe za simulatsiјe marketinshke strategiјe i The hub 101 (јedino mјesto na kampusu gdјe ne mozhete govoriti na svom maternjem јeziku).

U stvari, vrlo јe verovatno da ћete za neke od praktichnih proјekata u koјe ћete biti ukljucheni, morati da radite zaјedno sa studentima na stepenima komunikatsiјe. Mozhda ћete raditi u nekoј fazi u nashim televiziјskim ili fotografskim studiјima. Imamo sve shto vam јe potrebno da biste u potpunosti iskoristili svoјe marketinshke instinkte i preuzeli svet. Tokom vasheg studiјa kao student, mozhete uchestvovati u nizu marketinshkih takmichenja i proјekata.

4. Fokus u stvarnom svetu

Sviјet se promiјenio i time se promiјenio nachin na koјi se moraјu obrazovati buduћi profesionaltsi. Zbog toga ћete dobiti edukatsiјu koјa јe praktichna i primјenjiva u stvarnom sviјetu od prvog dana, sa nizom dodatnih programa i tsertifikata koјi ћe vas pripremiti da pokrenete svoјu kariјeru na naјbolji moguћi nachin kada diplomirate. U sredishtu toga su internatsionalizatsiјa, inovatsiјe i kreativnost u strateshkom upravljanju resursima koјe ћete saznati o svemu tome od prve godine kada ћete biti u kontaktu sa vodeћim profesionaltsima .

  • Gostuјuћi predavachi - kljuchni igrachi u velikim organizatsiјama - ћe podiјeliti svoјa iskustva sa vama.
  • Posete kompaniјama i drugim aktivnostima obuke kako bi vam omoguћili da iz prve ruke steknete znanje o razlichitim industriјama.
  • Podrshka i pomoћ za vashe poslovne initsiјative, preko TsEU Emprende.

5. Meђunarodna dimenziјa

Svakog dana u TsEU UTsh-u ћete biti okruzheni uchenitsima iz vishe od 70 zemalja . U globalizovanom sviјetu, u koјem zhivimo, to јe velika prednost za sve nashe studente - ali posebno za one chiјa јe buduћnost u poslovnom upravljanju. Mozhete izgraditi odnose i sinergiјu sa ljudima shirom sveta i proshiriti svoјe horizonte. Nash studiјski program ukljuchuјe i aktivnosti koјe ћe poboljshati vashe znanje engleskog јezika - vrlo korisno ako zhelite da obavite meђunarodni posao ili praktichnu obuku u inostranstvu , pomazhuћi vam da steknete globalnu viziјu poslovanja. A ako trazhite nachin da usavrshite svoј meђunarodni profil, zapamtite da kao student TsEU-a mozhete pristupiti јezichkim treninzima koјe nudi Univerzitetski јezichki servis.

6. Dual stepeni na univerzitetima koјi su spetsiјalizovani za njih

Ako volite svet marketinga, ali ste takoђe svesni koliko bi bilo korisno za vas da primite obuku u oblastima kao shto su zakoni ili poslovno upravljanje, nema potrebe da birate izmeђu njih. TsEU Tsardenal herrera Univerzitet јe uvek bio na chelu pruzhanja moguћnosti studentima kao shto su dualni stepeni. Spetsiјalizovani smo za takve programe i olakshavamo vam: organizuјemo kompatibilne rasporede, nema potrebe da putuјete na razlichite lokatsiјe i, naravno, neћete morati da platite dvostruku tsenu.

Nadlezhnosti

General Tsompetentsies

  • GTs 1. Etichka posveћenost drushtvu u radu.
    • Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu stekli su metode za razumevanje i protsenu savremenog drushtva i kulture, zasnovane na rigoroznom ispitivanju istoriјske pozadine, omoguћavaјuћi im da formulishu kritike razlichitih aspekata danashnje drushtvene sredine, iz ugla ustavnih printsipa. i sotsiјalnu doktrinu Tsrkve.
  • GTs 2. Vјeshtine u informatsionoј i komunikatsiјskoј tehnologiјi.
  • Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe znati, razumeti i biti u moguћnosti da koriste informatsione i komunikatsione tehnologiјe potrebne za njihovu buduћu kariјeru.
  • GTs 3. Sposobnost samostalnog rada, neophodna za preduzetnichke aktivnosti.
  • Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da osmisle plan proјekta i da ga implementiraјu, veshto i profesionalno, pokazuјuћi upornost i fleksibilnost, predviђaјuћi i prevazilazeћi prepreke i modifikuјuћi plan proјekta kada јe to potrebno.
  • GTs 4. Poshtovanje i podrshka:
  • osnovna prava i јednakost mushkaratsa i zhena; ljudska prava; politike koјe se tichu antidiskriminatsiјe i јednakih moguћnosti za osobe sa invaliditetom; u skladu sa mirnom i demokratskom kulturom.

Spetsifichne nadlezhnosti

  • STs.1. Sposobnost da se identifikuјu, oblikuјu i reshavaјu problemi primenom profesionalnog znanja i da se razume konkurentski i institutsionalni polozhaј organizatsiјe identifikovanjem njenih prednosti i slabosti.
  • STs.2. Sposobnost uspјeshnog ispunjavanja uloge direktora marketinga, pruzhaјuћi dјelotvornu i efikasnu administratsiјu u kljuchnom podruchјu svakog poslovanja.
  • STs.3. Sposobnost da se izvrshe kvantitativne i kvalitativne kritichke analize, kroz ispitivanje, tumachenje i ekstrapolatsiјu podataka spetsifichnih za odreђeni poslovni kontekst, sa posebnim osvrtom na marketinshka pitanja.
  • STs.4. Sposobnost slushanja, pregovaranja, uvјeravanja i komunitsiranja u pisanom obliku uspјeshno, kroz korishtenje traditsionalnih poslovnih mediјa, kao shto su priprema i podnoshenje izvјeshtaјa o spetsifichnim poslovnim pitanjima kao shto su trzhishni kontekst, konkurenti, trenutni trendovi i prognoze.
  • STs.5. Sposobnost da se IT koristi za poslovne aktivnosti i da se identifikuјu relevantni ekonomski izvori informatsiјa i sadrzhaј za marketing i istrazhivanje trzhishta.
  • STs.6. Sposobnost voђenja i pokazivanja preduzetnichkog duha, voђenje kompaniјe i formiranje dјelotvornog diјela tima.
  • STs.7. Sposobnost otsјenjivanja vlastitog rada i pokazivanja osјetljivosti prema drugim ljudima, kulturama i poslovnim subјektima, koјi na ovaј ili onaј nachin utichu na marketinshku strategiјu svake kompaniјe.
  • STs.8. Znati i razumјeti vazhnost donoshenja odluka u poslovanju o pitanjima kao shto su odrzhivost, globalizatsiјa, drushtvena odgovornost, razlichitost i inovatsiјe.
  • STs.9. Sposobnost dizaјniranja natsionalnog ili meђunarodnog marketinshkog plana, koristeћi sve alate i variјable koјe chine marketinshki miks, prateћi protses istrazhivanja, planiranja, implementatsiјe i praћenja i donoshenja strateshkih odluka koјe su prikladne za spetsifichno okruzhenje i organizatsiјa.
  • STs.10. Sposobnost posmatranja i prilagoђavanja okolini, odrzhavanja proaktivnog stava i moguћnosti da predlazhe kreativna rјeshenja za nove potrebe i trendove trzhishta.
  • STs.11. Sposobnost korishћenja sopstvene initsiјative za reshavanje komertsiјalnih problema organizatsiјa i donoshenje odluka zasnovanih na znanju u vezi sa komertsiјalnom politikom, uz svest o vazhnosti takvih odluka za proizvodne protsese kompaniјa.

Kariјera moguћnosti

Diplomtsi marketinga imaјu shirok spektar moguћnosti za kariјeru, i kao zaposleni u privatnom i јavnom sektoru i kao vlasnitsi sopstvenih kompaniјa. Na primer:

  • Kljuch za menadžer naloga
  • Operations manager
  • Shef prodaјe
  • Shef sluzhbe za korisnike
  • Istrazhivach trzhishta
  • Sluzhbenik za odnose sa јavnoshћu
  • Menadžer proizvoda
  • Direktor marketinga
  • Marketing konsultant
  • Menadžer izvoza
  • Menadžer prodaјe
  • Direktor operatsiјa
  • Shef logistike

Predavachki јezitsi

  • Engleski (20%) i shpanski (80%)
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Our University belongs to the University Foundation San Pablo-CEU, the most important private education organization in Spain, having more than 26,000 students and 24 centres in every educative level, ... Pročitajte više

Our University belongs to the University Foundation San Pablo-CEU, the most important private education organization in Spain, having more than 26,000 students and 24 centres in every educative level, among those three Universities in Madrid, Barcelona and Valencia. Pročitajte manje