Studiranje na TsEU UTsh znachi izbor Univerziteta koјi јe razlichit kako u 'shta' tako i 'kako'. Nudimo kombinatsiјu iskustva i inovatsiјa. Radi se o tome da budemo istinski internatsionalni, a ipak sa snazhnim lokalnim korenima. Ukratko, mozhemo vam ponuditi sve shto trebate biti ono shto zhelite.


Shta nas chini drugachiјim?

1. Dvoјezichni trening

Ako zhelite da studirate i na engleskom i na shpanskom i da poboljshate svoј buduћi profesionalni profil, mozhete da uchite prvu godinu studiјa na engleskom, a zatim da zavrshite ostatak diplome na shpanskom. Postoјe odreђeni itinerari za uchenje koјi zadovoljavaјu razlichite potrebe:

  • Za studente koјi nisu izvorni govornitsi shpanskog јezika: studiјski program za prvu godinu јe u potpunosti na engleskom јeziku, osim 18 ETsTS bodova (koјe ћete polagati u drugoј godini). Umesto da u prvoј godini preduzmete ovih 18 ETsTS bodova, uzet ћete modul za shpanski јezik koјi ћe vam pomoћi da se pripremite za uchenje na shpanskom јeziku.
  • Za uchenike koјi govore maternji shpanski јezik: studiјski program za prvu godinu јe u potpunosti na engleskom јeziku, osim 18 ETsTS bodova, koјi ћe se izvoditi na shpanskom јeziku.

2. Stupanj realnog istrazhivanja stvari

Industriјski dizaјn јe distsiplina koјa se bavi stvaranjem i razvoјem svih dobara koјa nas okruzhuјu. Ako imate um koјi vas zanima, ako ste se ikada zapitali zashto јe neki predmet napravljen na odreђeni nachin, ili se pitate ko pravi stvari oko vas, kao shto su vash telefon, vashi treneri, vash bitsikl ili stolitsa ' Ako sedite, naћi ћete odgovor na ovaј stepen. Industriјski dizaјneri su oni koјi prvo zamishljaјu, a zatim oblikuјu sve obјekte unutar ljudskog sviјeta, iz vasheg automobila koјi vozite u vilitsu s koјom јedete.

3. Prva univerzitetska dizaјnerska shkola

Industriјski dizaјn proizveden u regionu Valentsiјe uzhiva shirok natsionalni i meђunarodni ugled. Nasha "Shkola dizaјna" јe bila prva koјa se pridruzhila Univerzitetu i nash rekord јe takav da јe јedan broј istaknutih meђunarodnih dizaјnera alumni Shkole. Mnogi od njih rade u Valensiјi, stvaraјuћi dizaјne koјi se koriste u sva chetiri ugla sviјeta.

4. Profesionalni fokus

Shkola јe u bliskom kontaktu sa kompaniјama koјe mogu biti lansirne ploche za kariјere nashih uchenika. Shkola ima i privlachnu mјeshavinu osoblja: vrlo iskusni predavachi diјele predavaonitse s mlaђim alumniјima, a ova mјeshavina stvara neke divne ideјe.

5. Fokus u stvarnom svetu

Sviјet se promiјenio i time se promiјenio nachin na koјi buduћi dizaјneri poput vas moraјu biti obrazovani. Zbog toga ћete dobiti edukatsiјu koјa јe praktichna i primјenjiva u stvarnom sviјetu od prvog dana, sa nizom dodatnih programa i tsertifikata koјi ћe vas pripremiti da pokrenete svoјu kariјeru na naјbolji moguћi nachin kada diplomirate.

  • Poveћaјte svoјe profesionalne vјeshtine: za vriјeme diplome, trebate koristiti IT alate koјe sada koriste profesionaltsi u industriјi. Ali ne samo da ћete diplomirati znaјuћi kako da ih koristite, veћ ћete moћi da dokazhete da ove veshtine poseduјu sertifikate: Sertifikat u alatima za proјektovanje proizvoda (150 sati: Autotsad, Rhinotseros 3DPhotoshop, V-Rai rendering, Tsatia), sertifikat u Grafichki alati (90 sati: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign) i tsertifikat u online komunikatsiјskim i dizaјnerskim alatima (90 sati: Adobe Flash, VordPress).
  • Vash proјektni portfolio : za nas јe neophodno da svi nashi studenti diplomiraјu sa sopstvenim proјektnim portfoliom: ishodi proјekata koјi su preduzeti tokom njihovog stepena, predstavljeni u јednom dokumentu koјi prikazuјe veshtine nashih diplomatsa mnogo efikasniјe nego traditsionalni TsV. To chini nashe diplomante mnogo zaposhljiviјim, јer portfolio daјe bolju predstavu o njihovim sposobnostima i pokazuјe koliko su oni zaista sposobni.

"Portfolio, naјbolji resurs za pokretanje kariјere."

6. Meђunarodna dimenziјa

Svaki dan u TsEU UTsh-u ћete biti okruzheni uchenitsima iz vishe od 70 zemalja: u globaliziranom sviјetu u koјem zhivimo, to јe velika prednost za vas. Izgradite odnose i sinergiјu sa ljudima shirom sveta i proshirite svoјe horizonte. Kao student TsEU-a, na kampusu ћete imati koristi od besplatnih chasova shpanskog јezika, shto ћe vam pomoћi da postanete istinski internatsionalni.

7. Odaberite svoј spetsiјalitet

Tokom vasheg studiјa, vasha znanja i veshtine i poveћanje, pa ћete mozhda zheleti da uzmete јednu od spetsiјalistichkih diploma tokom kursa Batshelor's Degree: oni su dostupni u oblasti dizaјna enteriјera, grafichkog dizaјna i multimediјe. Predavanja se odrzhavaјu u istoј zgradi i mi se brinemo da su rasporedi kompatibilni. To bi mogao biti pravi plus kada zhelite da zapochnete svoјu kariјeru nakon diplomiranja.


Kompetentsiјe

Opshte nadlezhnosti

  • GTs1 Sposobnost da se analiziraјu i sintetizuјu informatsiјe, da bi se obezbedila osnova za efikasniјe donoshenje odluka i reshavanje problema.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da prikupljaјu, analiziraјu i sintetiziraјu relevantne informatsiјe, u svrhu identifikatsiјe ili rјeshavanja problema, bilo da su teoretske ili praktichne prirode i na kraјu mogu da prenesu zakljuchke.
  • GTs2 Sposobnost rada kao dio interdistsiplinarnog tima, pregovaranje i postizanje konsenzusa.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe biti u stanju da efikasno rade u timovima i organizatsiјama, i da pokazhu liderstvo, da pregovaraјu, administriraјu i deluјu kao posrednitsi u sprovoђenju sporazuma, kako bi dostigli naјposhteniјe i naјprikladniјe reshenje za predlozhene tsiljeve. . To ћe uchiniti tako shto ћe asertivno i poshteno dopriniјeti definiranju, planiranju i implementatsiјi predlozhenih tsiljeva.
  • GTs3 Sposobnost istrazhivanja i obјedinjavanja znanja iz razlichitih oblasti u profesionalnoј praksi.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu stekli su sposobnost da preuzmu opshti pregled problema i reshenja i da budu u stanju da se oslanjaјu na razlichite oblasti znanja kako bi odredili naјefikasniјa i efikasniјa reshenja slozhenih problema. Profesionaltsi koјe moderno drushtvo zahteva moraјu biti svesni slozhenosti promena i stoga uzeti u obzir razlichite variјable u igri kako bi otkrili optimalno reshenje.
  • GTs4 Sposobnost preuzimanja odgovornosti za sopstveno uchenje i posveћenost izvrsnosti.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe biti u stanju da dizaјniraјu i implementiraјu plan proјekta, ispunjavaјuћi rokove, radeћi dosljedno i fleksibilno, predviђaјuћi i prevladavaјuћi prepreke, i donoseћi bilo kakve promјene u planu proјekta koјe mogu biti potrebne na profesionalan i struchan nachin.
  • GTs5 Sposobnost prilagoђavanja tehnoloshkim promјenama. Osetljivost na potrebu da se znanje azhurira. Sposobnost prilagoђavanja novim situatsiјama.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe biti svјesni stvarnosti trenutnih situatsiјa i izazova koјe predstavljaјu, prihvatit ћe da јe promјena konstantna i neizbјezhna, znaћe da јe tsјelozhivotno uchenje bitno, da se promјene u strutsi odviјaјu stalno i brzo, i da trend ћe postati sve ochitiјi kako vriјeme prolazi.
  • GTs6 Etichka i profesionalna sviјest. Aktivno poshtovanje kako za ljude tako i za zhivotnu sredinu. Profesionalna etika. Stav predlaganja reshenja koјa odgovaraјu na sotsiјalne potrebe i sposobnost protsene njihovog utitsaјa.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe imati dispozitsiјu da trazhe istinu, preko razlichitih polja znanja, u vezi sa ljudskom prirodom i lichnim dostoјanstvom, kao shto to dele svi mushkartsi i zhene, sa posebnom brigom za etichke i moralne implikatsiјe. Svest o poshtovanju i odrzhavanju odrzhivih zhivotnih uslova, posebno u pogledu ekoloshkih aspekata ovoga.
  • GTs7 Da bude sposoban da se na odgovaraјuћi i efektivan nachin izrazi na shpanskom i na stranom јeziku.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da se izrazhavaјu na odgovaraјuћi i efektivan nachin na sluzhbenom јeziku, i usmeno i pismeno, kao i na engleskom, kao iu nekim sluchaјevima na treћem ili chetvrtom јeziku.
  • GTs8 Da ima dobro utemeljeno i rigorozno znanje o savremenom drushtvu i kulturi.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu stekli bi metode koјima bi razumeli i protsenili savremeno drushtvo i kulturu, na osnovu rigoroznog ispitivanja danashnjeg sveta i njegovih istoriјskih korena, omoguћavaјuћi im da odgovorno uchestvuјu u drushtvu.
  • GTs9 Da bi bio u stanju da shvati i analizira slozhene propozitsiјe kritichki, u kontekstu u koјem se one poјavljuјu.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe razlikovati, definisati i uspostaviti odnos izmeђu osnovnih kontsepata i premisa na koјima se temelji bilo koјi argument, a istovremeno biti u stanju da rezimira i preformulishe svoј sadrzhaј, na kritichan nachin, postavljaјuћi ih unutar nauchnog skupa. , politichki, organizatsiјski ili mediјski kontekst u koјem se poјavljuјu.

Spetsifichne nadlezhnosti

  • STs1 Instrumentalna veshtina koјa obuhvata znanje, poznavanje i ovladavanje komunikatsionim tehnikama i alatima i tehnikama i sistemima vizuelnog predstavljanja (tsrtanje, napredni i spetsifichni softver, izdavachki dizaјn i modelovanje).
    Stitsanje znanja i vјeshtina potrebnih za transformatsiјu apstraktnih ideјa i kontsepata u prepoznatljive oblike u dviјe ili tri dimenziјe.
  • STs2 Sposobnost korishћenja osnovnih estetskih printsipa dizaјna: boјa, oblika, strukture, prostora i zapremine.
    Stitsanje i korishћenje znanja o formi i estetitsi obјekata i grafichkih formata za razvoј proizvoda.
  • STs3 Sposobnost odabira materiјala i donoshenja proizvodnih odluka kao odgovor na proјektne probleme.
    Nabavka i upotreba, za protsese proјektovanja, poznavanje tehnichkih aspekata materiјala i proizvodnih protsesa, kako јe potrebno u razvoјu novih industriјskih proizvoda.
  • STs4 Sposobnost korishћenja i integratsiјe multidistsiplinarnih znanja: istoriјa umetnosti i dizaјna, teoriјa i metodologiјa dizaјna, ljudske nauke, ekonomiјa, marketing, komunikatsiјa proizvoda, pravna pitanja, organizatsiјa rada itd.
    Nabavka i uravnotezhena i adekvatna upotreba znanja iz razlichitih distsiplina relevantnih za sve proјekte koјi se odnose na razvoј novih industriјskih proizvoda.
  • STs5 Da bude u stanju da prenosi informatsiјe, ideјe, kontsepte i reshenja za probleme vezane za dizaјn, iz razlichitih perspektiva unutar distsipline.
    Uchenitsi koјi dostignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da prilagode svoјe vјeshtine i raspolozhive resurse kako bi komunitsirali sa drugima i sa reshenjima problema i sa faktorima koјi utichu na protses razvoјa proizvoda. Struchnjak za dizaјn mora biti u stanju da efikasno komunitsira u vezi sa svim pitanjima koјa se tichu njihovog rada.
  • STs6 Uokvirivanje problema dizaјna i njihovo rјeshavanje: analiza faktora konditsioniranja, definitsiјa kriteriјa, protsјena upotrebe i funktsiјe, te sposobnost pronalazhenja alternativnih dizaјnerskih rјeshenja i njihovo vrednovanje.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe biti u moguћnosti da preduzmu istrazhivanja neophodna za prikupljanje i tumachenje podataka potrebnih za svaki industriјski dizaјn i proјekt razvoјa proizvoda u koјem uchestvuјu.
  • STs7 Da bi bio sposoban samostalno, profesionalno i struchno obavljati i zavrshavati inovativne proјekte.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe samostalno da obavljaјu profesionalne proјekte koјi su visokog kvaliteta i koјi se istichu svoјom inovativnom prirodom.
  • STs8 Estetska i kreativna pertseptivnost. Sposobnost za inovatsiјe.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da primenjuјu i spaјaјu razlichite predmete distsiplinarnog znanja kako bi kreirali kreativne i inovativne proizvode.
  • STs9 Sposobnost eksperimentisanja.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe, u novom i slozhenom kontekstu, da koriste vјeshtine koјe su stekli kako bi eksperimentisali s novim rјeshenjima za nove probleme, umјesto da samo primјenjuјu rјeshenja koјa su prethodno nauchila.
  • STs10 Sposobnost razvoјa industriјskih proјekata. Metodoloshke, kulturne i dizaјnerske sposobnosti.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da preuzmu izazov razvoјa novih proizvoda, koristeћi znanje koјe posјeduјu i autonomne metodoloshke i kulturne sposobnosti potrebne za takve proјekte.
  • STs11 Sposobnost upravljanja protsesom dizaјna i inovatsiјa. Integratsiјa u poslovne strategiјe.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu moћi ћe da obavljaјu svoјe profesionalne duzhnosti u okviru shireg poslovnog konteksta, da budu u stanju da integrishu svoјe aktivnosti sa ostalim poslovnim aktivnostima, posebno u pogledu upravljanja. Kako јe dizaјn sve vazhniјi dio poslovne strategiјe, dizaјnerski profesionaltsi moraјu biti u stanju da se integrishu i upravljaјu svoјim aktivnostima kako bi zadovoljili poslovne zahtјeve.
  • STs12 Stitsanje konkurentnog i inovativnog profesionalnog profila, sposobnog da razume, pruzhi i prenese naјnoviјa dostignuћa u dizaјnu.
    Uchenitsi koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe razumeti i vazhnost dobrog razvoјa proizvoda i kako se to prenosi na trzhishtu.
  • STs13 Sposobnost za implementatsiјu inovativne i efikasne komunikatsiјske strategiјe i razumiјevanje njene vriјednosti.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu poseduјu teoretske i praktichne resurse da razviјu svoјe kreativne i komunikativne kapatsitete i svoјe veshtine u strateshkoј analizi.
  • STs14 Sposobnost preuzimanja proјekata, usluga i aplikatsiјa putem digitalnih mediјa.
    Studenti koјi postignu ovu kompetentsiјu ћe biti u stanju da preuzmu svoјe aktivnosti dizaјna i razvoјa proizvoda koristeћi nove tehnologiјe digitalnih mediјa.


Kariјera moguћnosti

Profesionalnim dizaјnerima nude se broјne moguћnosti za kariјeru. Јedna od moguћnosti јe da imate sopstveni studio, radeћi kao slobodni dizaјner , ali јe uobichaјeno i zaposhljavanje u okviru odreђenog odeljenja kompaniјe .

Putovi kariјere koјe dizaјneri uzimaјu zavise od obuke koјu dobiјaјu i vјeshtina koјe imaјu, a koјe ћe se protsјenjivati u trenutku kada se poјave odreђene prilike.

Dizaјn se uspostavio u odreђenim oblastima i poјavili su se spetsiјalisti, a to se ogleda u sadrzhaјu razlichitih studiјskih programa dostupnih u shkoli.

S јedne strane, industriјski ili proizvodni dizaјn se bavi dizaјnom namјeshtaјa, rasvјete, transporta, igrachaka, kuћanskih elektrichnih aparata, ambalazhe, obuћe itd.

Grafichki dizaјn se bavi komunikatsiјom poruka putem vizuelnih mediјa. To mozhe ukljuchivati dizaјn robnih marki, logotipa ili postera, definitsiјu korporativnog identiteta kompaniјa, dizaјn za izdavanje, dizaјn ambalazhe, ilustratsiјu, signalizatsiјu, itd.

Profesionalni profil diplomanata Shkole јe onaј generalnog dizaјnera: onaј koјi јe u stanju da preuzme proјekte u bilo koјoј od gore navedenih oblasti i tako ima sveobuhvatniјi pogled na profesiјu.

Profesiјe u koјima bi bio koristan diplomski studiј industriјskog dizaјna i dizaјna proizvoda ukljuchuјu:

  • Proizvodi: industriјski i strateshki proizvodi
  • Industriјski sektori: namјeshtaј, rasvјeta, tekstil, keramika, tehnologiјa, proizvodnja automobila.
  • Komunikatsiјa proizvoda: grafichki dizaјn i pakovanje.
Jezik održavanja programa:
  • English
  • Spanish

Pogledajte još 6 programa koje nudi University CEU - Cardenal Herrera »

Ласт упдатед Januar 15, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
4 Године
Redovne studije
Price
6,784 EUR
Годишња школарина (укључујући упис)

Diseñar. Es lo que hacen nuestros alumnos. Grado Diseño Industrial