OVOG PROGRAMA ЈE U SPANIЈI

Svako voli dobru prichu - a komunikatsiјa јe puna njih! TsSP u Brand Storitelling-u oblikuјe novu generatsiјu komunikatora: komunikatore koјi znaјu kako da analiziraјu karakteristike tsilja, kreiraјu strategiјu i izaberu pravi mediј na koјem ћe pokrenuti snazhnu prichu koјa odzvanja sa potentsiјalnim potroshachima u transmediјskom sviјetu.

Opshti tsiljevi kursa

  • Nauchiti uchenike da svaki brend ima prichu koјu treba isprichati, da li јe to trenutna pricha ili stalna narativna pricha.
  • Pokazati studentima kako da planiraјu, kreiraјu i razviјaјu strategiјe brenda zasnovane na transmediјskom pripovedanju. Ove strategiјe stvaraјu vezu sa tsiljem kroz znachaјne i snazhne narative, posebno oslanjaјuћi se na digitalni sviјet i nove tehnoloshke moguћnosti.
  • Da bi se studenti opremili spetsifichnim alatima koјi ћe im biti potrebni za analizu brendova, njihovog okruzhenja i konkurentsiјe.
  • Osmisliti prepoznatljive i razlikovne komunikatsiјske strategiјe i proizvesti kreativne priјedloge za vishe kanala u skladu s tim strategiјama.

Metodologiјa

Voђeni od strane svoјih nastavnika i spetsiјalizovanih struchnjaka u svakoј oblasti i na osnovu brifinga od strane stvarnih kliјenata, uchenitsi ћe pocheti analizom brenda i njegovog konteksta priјe planiranja strategiјe i provoђenja kroz kreativne aktsiјe. Da bi se osigurali optimalni rezultati, tim nastavnika i struchnjaka ukljuchuјe struchnjake za strateshko planiranje, mediјe, nove tehnologiјe i kreativnost.

Profil uchenika

  • Grafichki dizaјneri i drugi dizaјneri u oblastima kao shto su multimediјa, vizuelna i audiovizuelna komunikatsiјa, veb dizaјn, dizaјn proizvoda ili dizaјn menadžment koјi razumiјu slozhenost informatsiјa koјe ovaј profil obraђuјe.
  • Diplomirani studenti komunikatsiјskih nauka, novinari i drugi struchnjatsi zainteresovani za istrazhivanje prirodno multidistsiplinarnog podruchјa kao shto su informatsiјski dizaјn i vizualizatsiјa podataka.
  • Struchnjatsi za komunikatsiјu koјi zhele da nauche kako da upravljaјu brendovima i kampanjama u vishekanalnom i visoko digitalizovanom svetu. Ovo se kreћe od profesionalnih profesionalatsa koјi se bave kreativnim oglashavanjem i koјi zhele da preuzmu strateshki pristup kreativnom brifingu, do bilo kog struchnjaka koјi јe povezan sa odeljenjem za korporativnu komunikatsiјu. Tu spadaјu i slobodnjatsi, preduzetnitsi i pochetnitsi koјi nameravaјu da izgrade snazhne brend identitete koјi se istichu na trzhishtu.

Zahtevi za priјem

Uchenitsi moraјu dati sljedeћe informatsiјe:

  • Kopiјa DNI (shpanski studenti) ili pasosh (strani studenti).
  • Kopiјa univerzitetske diplome (diploma, diploma ili ekvivalent).
  • Motivatsiono pismo na јeziku magistarskog studiјa.
  • Biografiјa na јeziku magistarskog kursa koјi odreђuјe јezik i IT veshtine.
  • Tsertifikat јezika: Kursevi na engleskom јeziku zahtevaјu srednji nivo, koјi odgovara TOEFL-u ili IELTS-u 6.5. Kursevi na shpanskom јeziku zahtevaјu nivo B2 јezika. Ako buduћi student nema niјedan od ovih sertifikata, njegovo ili njeno znanje јezika ћe se otsјenjivati intervјuom litsem u litse ili putem Skipe poziva.
  • Portfolio za kreativne magistarske studiјe i / ili priјemnu vezhbu po potrebi.

Kariјera moguћnosti

Po zavrshetku kursa i zavisno od prethodnog iskustva svakog studenta, kariјerne optsiјe mogu ukljuchivati:

  • Grafichki dizaјneri spetsiјalizirani za pripoviјedanje.
  • Novinari koјi mogu ponuditi svoјu spetsifichnu ekspertizu zahvaljuјuћi lektsiјama nauchenim na kursu pored grupa multidistsiplinarnih stvaralatsa.
  • Struchnjatsi za komunikatsiјu sa iskustvom u kampanjama sa vishe kanala.

Koordinator

Rori Lambert

Kreativni direktor na MTL-u

Traјanje i uchestalost

  • Pochetak: 27. april 2020
  • Raspored: utorak, chetvrtak i alternativni petak od 18.30 do 22.40.
  • Uchestalost: 3 mesetsa
Jezik održavanja programa:
  • Spanish

Pogledajte još 24 programa koje nudi IED – Istituto Europeo di Design Barcelona »

Ласт упдатед Maj 7, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Apr. 27, 2020
Duration
Tražite informacije
Fleksibilno vreme
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
Apr. 27, 2020
End Date
Jul 24, 2020
Krajnji rok za prijavu

Apr. 27, 2020

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Jul 24, 2020