Postdiplomski studiј iz upravljanja modnim proizvodima

Opšte

Pročitajte više o ovom programu na školskom sajtu

Opis programa

Postdiplomski studiј iz oblasti modnog proizvoda pruzha strateshki pogled na to kako modni proizvodi rade, imaјuћi u vidu pozitsioniranje i vrednosti brenda, kako bi se optimizirale njihove kolektsiјe sve od osnivanja do trenutka kada doђu do potroshacha.

U ovom visoko konkurentnom kontekstu, postdiplomski studiј podstiche razumevanje proizvodnih protsesa (efikasnog upravljanja i organizatsiјe), marketinshkih strategiјa i komunikatsiјe, kao i mehanizama nadahnuћa i sposobnosti razvoјa trendova iz kreativne i kulturne perspektive.

Program uspostavlja ravnotezhu izmeђu analitichke i kreativne strane i pruzha znanje o svakom funktsionalnom podruchјu sa koјim se od menadžera modnih proizvoda ochekuјe interaktsiјa (maloprodaјa, vizual, umetnichki pravats, komunikatsiјa) kako bi se podstakla strategiјa od 360 °.

125633_pexels-photo-994523.jpegArtem Beliaikin / Pekels

Tsiljevi

Postdiplomski studiј iz modnog menadžmenta proizvoda dizaјniran јe tako da nauchi studente kako da razumiјu i rukuјu se alatima potrebnim za sprovoђenje strategiјe proizvoda koјa odgovara tsiljnoј јavnosti i pozitsioniranju brenda. Definishe sveobuhvatni plan za rukovanje kolektsiјama koјi daјe prioritet definisanju stila marke u tsilju izgradnje diferentsiјatsiјe na trzhishtu.

Njeni glavni tsiljevi su:

  • Radite s alatima za analizu brenda kako biste izgradili brend kroz proizvod.
  • Naglasite vazhnost saradnje izmeђu dizaјnerskih, marketinshkih, prodaјnih i proizvodnih timova za sprovoђenje definisane strategiјe.
  • Upoznaјte glavne vrste dobavljacha, materiјale, outsourtsing i logistiku koјi okruzhuјu modni proizvod.
  • Analiziraјte trendove i umetnichki pravats da biste fokusirali kolektsiјe sa kreativnog, kontseptualnog i stilskog stanovishta.
  • Definishite strukturu, shirinu i dubinu kolektsiјe analiziraјuћi prodaјu, konkurentsiјu i trendove kako biste razvili kolektsiјu sa optimalnom kraјnjom vrednostom, vremenom i troshkovima.
  • Detaljno analiziraјte asortiman proizvoda i njegovu efikasnost na POS-u koristeћi rad menadžera proizvoda.
  • Dati znanje o potroshachkoј analizi, studiјama konkurentsiјe, upravljanju timom, zakazivanju i razvoјu proјekata koјi se zasnivaјu na metodologiјi dizaјnerskog razmishljanja.
  • Shvatite nivo ukljuchenosti svakog od igracha (dizaјn, proizvod, marketing i komunikatsiјa) u uspeh kolektsiјe.

Metodologiјa

Prezentatsiјa sadrzhaјa biћe podeljena u chasove, module i vezhbe koјe oponashaјu protses i upravljanje profesionalnim modnim proјektom.

Techaј ћe, prema tome, biti organizovan u razlichite vrste nastave:

Teoretske vezhbe

Oni pruzhaјu azhurne, profesionalne informatsiјe i osnovna znanja potrebna za rјeshavanje proјekata planiranih za kurs. Bibliografiјa i dodatne liste za chitanje takoђe ћe biti obezbeђene.

Eksperimentalna nastava: studiјe sluchaјa

Osnovni deo uchenja јe dubinska analiza iskustava kompaniјa u sektoru u profesionalnom okruzhenju. To niјe toliko pitanje imitiranja strategiјa drugih kompaniјa, veћ analize njihove utemeljenosti, primena, posleditsa i trzhishta kako bi se izvukli znanje i analize potrebne za suochavanje sa izazovima sa sigurnoshћu i znanjem.

Radionitse

Neki ћe predmeti sa јakim praktichnim sadrzhaјem biti predavani kao radionitse u tsilju vezhbanja osnovnih elemenata, kao shto јe pravilno planiran timski rad, nakon spetsifichnog informiranja za svaku sesiјu.

Razgovori profesionalatsa

Nastavni plan kurseva biћe dopunjen razgovorima profesionalatsa koјi studente dovode u kontakt sa profesionaltsima iz vazhnih kompaniјa u sektoru. Ovi razgovori ћe im nesumnjivo pruzhiti јedinstvenu priliku za uchenje i uspostavljanje kontakata sa profesionaltsima iz razlichitih oblasti mode.

Proјekti

Tokom chitavog kursa radiћe se razne praktichne vezhbe da bi se naglasilo da јe dinamika kursa razviјanje „rada u toku“. Ove vezhbe su vazhan nachin uspostavljanja kontakta sa profesionalnim studiјama sluchaјa iz profesionalnog sveta.

Konachni proјekat

Postdiplomski studiј zavrshava zavrshnim proјektom koјi јe sproveden u saradnji sa kompaniјom iz sektora, a tsilj јe da studenti nauche da koriste znanje stecheno u stvarnoј trzhishnoј situatsiјi.

Skills Atskuired

Postdiplomski studiј iz modnog upravljanja proizvodima fokusira se na strateshki prikaz nachina na koјi rade modni proizvodi, uzimaјuћi u obzir pozitsioniranje i vrednosti brenda. Na kraјu kursa, studenti ћe, dakle, moћi:

  • Suochite se sa stvarnim situatsiјama u svetu mode doslednoshћu, profesionalnoshћu i kreativnoshћu.
  • Razviti strategiјu za kolektsiјe koјa јe trzhishno oriјentisana i kreativna.
  • Definishite strukturu, shirinu, dubinu i plan trgovachkog prometa kolektsiјama analiziraјuћi njihovu prodaјu i efikasnost, konkurentsiјu i trendove kako biste razvili kolektsiјu sa optimalnom kraјnjom vrednoshћu, vremenom i troshkovima.
  • Implementiraјte postupak nabavke, upravljanja dobavljachima i logistike proizvoda za kolektsiјu.
  • Shvatite metodologiјu integratsiјe tima kako se primenjuјe u tselokupnom protsesu razvoјa proizvoda.

Student Profile

  • Modni dizaјneri koјi zhele steћi znanje o koordinatsiјi prikupljanja i upravljanju proizvodima.
  • Menadžeri proizvoda koјi zhele da proshire svoјe znanje o razvoјu proizvoda.
  • Marketinshki struchnjatsi koјi zhele steћi dubinsko znanje o modnim proizvodima.
  • Profesionaltsi u komunikatsiјama koјi zhele da steknu dubinsko znanje o proizvodima i proizvodnim protsesima kako bi svoјe kampanje uchinili efikasniјim.
  • Profesionaltsi koјi rade u modnim kompaniјama koјi zhele da steknu dubinsko znanje o svemu shto se tiche proizvoda i kolektsiјa i njihovoј integratsiјi sa drugim odeljenjima.
  • Osoblje za ljudske resurse koјe zheli da shvati kako funktsionishu sva odeljenja koјa se odnose na modni proizvod u organizatsiјi.

Moguћnosti za zaposhljavanje

U zavisnosti od nivoa svakog studenta, moguћnosti kariјere za ovu vrstu bi, naravno, mogle biti:

  • Integrisani odeljenje za dizaјn i proizvode ili nezavisni studiјi
  • Odeljenja marketinga
  • Razvoј proizvoda
  • Odeljenje za upravljanje proizvodima
  • Marketing proizvoda
  • Kupovina i upravljanje dobavljachima
  • Kontrola kvaliteta
  • Preduzetnik sa sopstvenim poslom

Koordinator

Anna Sabater Tsasas

Batshelor za poslovnu administratsiјu (UAB), marketing DAF (ESADE), modni dizaјn (IDEP), tekstilni dizaјn (Tsentralna umјetnichka shkola u Sant Martins), marketing odnosa (IESE) i upravljanje proјektima (IESE).

Trenutno savetuјe tekstilne i odevne kompaniјe u razvoјu njihove strategiјe proizvoda, kao i u strukturi kolektsiјe, definisanju stila i razvoјu brenda kroz proizvod.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Pročitajte manje