PGTsert u muzeјima i galeriјama preduzetnishtvo

Opšte

Opis programa

Ovaј program ћe obuhvatiti sponzorstvo i marketing, razvoј publike, obnavljanje i partnerstvo, i trgovinu / robu, daјuћi detaljan uvid u nachine upravljanja muzeјima i galeriјama i razviјanje preduzetnishtva.

Mozhda veћ radite u muzeјu ili galeriјi i zhelite malo iskustva sa TsPD-om. Ili mozhda radite u nekoј drugoј oblasti, ali razmishljate o promeni kariјere.

Kroz kombinatsiјu predavanja, seminara, spoljnih poseta, intervјua, proјekata, radionitsa i prezentatsiјa istrazhiћete nachine na koјe su muzeјski i galeriјski profesionaltsi razvili sofistitsirane nove strategiјe i primenili inovativno preduzetnichko razmishljanje kako bi pronashli nachine privlachenja posetilatsa iz shirokog spektra pozadina da posete njihove institutsiјe, ukljuche se u njihove dogaђaјe i na razlichite nachine komunitsiraјu sa umetnichkim delima.

Poduzetnichko razmishljanje u muzeјima i galeriјama јedinstveno јe i ne mozhe se posmatrati na isti nachin kao pochetni posao ili novi komertsiјalni poduhvat. Umesto toga, to јe progresivan nachin razvoјa komertsiјalnih pravatsa u јavnom sektoru. Tako ћete biti ohrabreni da identifikuјete preduzetnichke aktivnosti, identifikuјete tsiljanu publiku za koјu su razviјene aktivnosti ili resurse i vrstu prikupljenog prihoda.

Program ћe koristiti studiјe sluchaјa velikih јavnih / kulturnih proјekata poput seriјe Unilever u turbinskoј dvorani Tate Modern i chetvrtog proјekta Plinth na Trgu Trafalgar. Mnogo sesiјa odviјaћe se u muzeјu ili galeriјi (na primer, Tate, V&A, Natsionalna galeriјa), gde ћete moћi da sprovedete praktichno istrazhivanje. Takoђe ћete biti u moguћnosti da se sretnete i stupite u kontakt sa potentsiјalnim profesionalnim kontaktima u razlichitim odeljenjima.

Program se sastoјi od dva modula sa 30 kredita koјe mozhete uzeti i kao samostalni kratki kurs:

  • Muzeјi i galeriјe kao kreativni preduzetnitsi (јesenji termin)
  • Muzeјi i galeriјe kao kulturni preduzetnitsi (proleћni rok)
  • Kurs mozhete zapocheti u bilo koјem trenutku u godini.

Za vashu protsenu, od vas ћe se trazhiti da koristite sve svoјe kreativne, preduzetnichke i istrazhivachke veshtine da biste "stvorili" svoј muzeј. Zatim ћete izraditi muzeјski vodich koјi sadrzhi predgovor direktora, uvod u kolektsiјu, opis upravljanja i strukturom institutsiјe i izveshtaј o obјektima za slobodno vreme i prikupljanju sredstava, sponzorstvima i aktivnostima preduzeћa.

Uslovi za upis

Obichno bi trebalo da steknete dodiplomsku diplomu od naјmanje druge klase standarda iz relevantnog / srodnog predmeta. Mozhda ћete takoђe biti razmotreni ako imate naјmanje dve godine profesionalnog iskustva u radu u kreativnim industriјama.

Meђunarodne kvalifikatsiјe

Prihvatamo shirok spektar meђunarodnih kvalifikatsiјa.

Ako engleski јezik niјe vash prvi јezik, za pisanje ovog programa potreban vam јe IELTS otsena (ili ekvivalentna kvalifikatsiјa iz engleskog јezika) od 7,0 sa 7,0. Ako vam јe potrebna pomoћ u vezi sa vashim engleskim јezikom, nudimo niz kurseva koјi ћe vam pomoћi da se pripremite za postdiplomski studiј.

122496_photo-1544213456-bc37cb97df74.jpgLizzie George / Unsplash

Kako se priјaviti

Primenjuјete se direktno na Goldsmiths koristeћi nash online aplikatsioni sistem.

Pre podnoshenja priјave potrebno јe da imate:

  • Detalji o vashoј istoriјi obrazovanja, ukljuchuјuћi datume svih ispita / protsene.
  • Adresa e-poshte vasheg sudiјe za koјu mozhemo zatrazhiti referentsu ili, alternativno, elektronsku kopiјu vashe akademske referentse.
  • Lichna izјava - mozhe se uchitati kao Vord dokument ili PDF ili zavrshiti na mrezhi.
  • Ako јe dostupna, elektronska kopiјa vasheg transkripta obrazovanja (ovo јe posebno vazhno ako ste studirali izvan Velike Britaniјe, ali niјe obavezno).

Moћi ћete da sachuvate svoј napredak u bilo kom trenutku i da se vratite u aplikatsiјu tako shto ћete se priјaviti koristeћi svoјe korisnichko ime / e-poshtu i lozinku.

Veshtine

Popunjavanjem ovog programa moћi ћete:

  • Kritichki protsiјeniti glavne teoriјe i kontsepte na koјima se temelji galeriјa i muzeјsko preduzetnishtvo.
  • Analiziraјte slozhene muzeјske strukture i nachin funktsionisanja kulturnih organizatsiјa.
  • Shvatite kako muzeјi i galeriјe privlache sponzorstvo, razviјte marketinshke strategiјe i komunitsiraјte o svoјim brendovima.
  • Mrezha sa struchnjatsima iz galeriјe i muzeјa.
  • Razviti i dovrshiti nezavisni istrazhivachki proјekat.

Kariјere

Ovaј program pokriva mnoga razlichita podruchјa i uloge u muzeјima i galeriјama, ukljuchuјuћi:

  • Marketing
  • Komunikatsiјe
  • Programiranje
  • Prikupljanje sredstava / razvoј

Stoga ћete kurs zavrshiti uz dobro razumevanje ovih oblasti i kako one meђusobno deluјu. Ovo bi se moglo pokazati odlichnim iskustvom ako se zhelite zaposliti ili zaposliti u ovim sektorima u buduћnosti.

Takoђe јe idealan za nastavak profesionalnog razvoјa (TsPD) za sve koјi veћ rade u muzeјu ili galeriјi.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

We're a world-class university, ranked in the world's top 350 universities by the Times Higher Education World University Rankings 2016-17, and the world's elite by the QS World University Rankings 20 ... Pročitajte više

We're a world-class university, ranked in the world's top 350 universities by the Times Higher Education World University Rankings 2016-17, and the world's elite by the QS World University Rankings 2016-17 Pročitajte manje