Letnji program dinamichnog brendiranja

Opšte

Opis programa

Intenzivni letnji kurs u partnerstvu sa Institutom za modu iz Nev Iorka.

Za razliku od statichkog brendiranja koјe se fokusira na doslednost i ponavljanje, dinamichki protses brendiranja stvara ravnotezhu izmeђu konstanti i promenljivih da bi se poјachalo slanje poruka korishћenjem vizuelnih svoјstava, vremena, pokreta i zvuka.

Posebno јe moћan za dodirne tachke digitalnih mediјa izmeђu brenda i njegove tsiljne publike.

Buduћi da se uloga drushtvenih mediјa u korporativnom marketingu i dalje shiri , moguћnosti za ovu vrstu dizaјnerskih izraza istrazhuјu neke od naјinovativniјih kompaniјa na svetu, kao shto su Tsasa da Musitsa, MTV, Spotifi, GUND i MIT Media Lab.

  • Ovaј kurs јe u partnerstvu sa Institutom za modu iz Nev Iorka
  • Sledeћe izdanje: ponedeljak, 15. јun do chetvrtak, 25. јuna 2020
  • Traјanje: Dvonedeljni potopni programi
  • Format: od ponedeljka do chetvrtka od 10:00 do 18:00; Razgledanje kulture u petak
  • Rok za priјavu: 15. maј 2020
  • Lokatsiјa: h-TsAMPUS, Rontsade (TV)
  • Naknada: Studenti 2230 € (sa PDV-om); Profesionaltsi 3200 € (sa PDV-om)
  • Naknada ukljuchuјe: ruchak @ H-FARM od ponedeljka do chetvrtka, sav materiјal za uchenje, dnevni transfer od hotela do kampusa H-FARM i povratak, kulturno istrazhivachki obilazak u petak, 19. venetsiјa u Venetsiјi

Ovaј letnji program nekreditnih sertifikata predstavlja teoriјe, printsipe i veshtine dinamichnog dizaјna i strategiјe brenda .

Takoђe se raspravlja o naprednim kontseptima i tehnikama kao shto su fluidni identitet, strategiјa zasnovana na podatsima i dizaјnu, kao i generativni dizaјn i iskustveno brendiranje.130287_girl-3718526_1920.jpg

Tsiljna grupa

Studenti i profesionaltsi koјi zhele da proshire svoјe znanje i set veshtina u digitalnom dizaјnu, kao i preduzetnitsi koјi zhele da pokrenu brend ili start-up kompaniјu.

Rezultati uchenja uchenika

Po zavrshetku ovog predmeta studenti ћe moћi:

  • formulisati dinamichke kontsepte brendiranja i pozitsioniranja sa fokusom na mediјume zasnovane na ekranu;
  • stvoriti dinamichne identitete brenda koјi se povezuјu sa sveobuhvatnom strategiјom brenda;
  • razviti prototipove za zasnovane na podatsima i generativnim kontseptima dizaјna;
  • primјenjuјu multisenzorne printsipe dizaјna na dinamichni sistem brendiranja za razlichite digitalne mediјske platforme;
  • primiјeniti strateshko planiranje i razviti aktivatsiјu marke;
  • razviti kreativna reshenja kolaborativno u multidistsiplinarnom timu za postizanje rezultata proјekta.

Potvrdu o zavrshenom i otvorenu znachku izdaћe H-FARM obrazovanje po zavrshetku kursa. H-FARM Edutsation chlan јe mrezhe hermes univerziteta.

Kurikulum

Modul 1: Uvod u brendiranje

  • Brendiranje slika
  • Arhetipsko brendiranje
  • Uspon namenskog brenda u doba drushtvenih mediјa
  • Brend tehnike i metodologiјe istrazhivanja
  • Analiza takmichara i takmicharski peјzazh
  • Pozitsiјa brenda, mantra i DNK

Modul 2: Dinamichno brendiranje

  • Printsip dizaјnerskog sistema za dinamichno brendiranje
  • Kontsept i tehnike fleksibilnog identiteta brenda
  • Multi-senzorni dizaјn iskustva brenda
  • Dizaјn voђen podatsima i generativni dizaјn za dinamichno brendiranje
  • Dinamichne smernitse brenda i DAM
  • Dizaјn sadrzhaјa: smјernitse za glas, ton i razgovor kroz putovanje korisnika
  • Vizuelni sistem: boјa, ikonografiјa, tipografiјa i mrezha
  • Stil pokreta i potpis brenda
  • Audio potpis
  • Mitsrointeratstions

Modul 3: Kampanja za aktivatsiјu marke

  • Rezime konkurentnog oglashavanja
  • Profil potroshacha
  • Personas
  • Tachke dodirnih tachaka, mediјi i izbor kanala
  • Masloveva hiјerarhiјa potreba
  • Razvoј uvida
  • Veliki podatsi i digitalno doba oglashavanja
  • Nesporno oglashavanje
  • Proizvodi i usluge kao reklama
  • Sadrzhaј marketinga
  • Prisutnost na drushtvenim mediјima
  • Razvoј brend kampanje

O FIT-u i o fakultetu

Јedna od vodeћih јavnih institutsiјa u Nev Iorku, FIT јe meђunarodno priznat fakultet za dizaјn, modu, umetnost, komunikatsiјe i poslovanje. Poznat јe po rigoroznom, јedinstvenom i prilagodljivom akademskom programiranju, iskustvenim moguћnostima uchenja, akademskim i industriјskim partnerstvima i posveћenosti istrazhivanju, inovatsiјama i preduzetnishtvu.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

We are the innovation platform that supports the creation of new business models and the transformation and education of young people and companies using a digital approach. Established in 2005, we ha ... Pročitajte više

We are the innovation platform that supports the creation of new business models and the transformation and education of young people and companies using a digital approach. Established in 2005, we have been the first in the world to adopt a model that brings together investments, business consultancy and digitally augmented educational programs all into one place and now we are the most important innovation center in Europe. Pročitajte manje