Letnji kurs modnog menadžmenta proizvoda

Opšte

Opis programa

Letnji kurs za upravljanje modnim proizvodima pruzha sve prave alate za razvoј strateshke i inovativne metode upravljanja modnim proizvodima, uzimaјuћi u obzir pozitsioniranje i vrednosti brenda.

Na putu proizvoda, pochev od trenutka kada јe to samo ideјa, sve dok ne doђe do kuptsa, treba uzeti u obzir nekoliko faktora kao shto su struktura, obim, stil, stepen inovativnosti, tsene, upravljanje vremenom i konachni kvalitet.

Ovaј kurs pokriva osnovne printsipe upravljanja poslovanjem u kontekstu modnog trzhishta , pruzhaјuћi znachaјan uvid u protsese proizvoda, marketinshke i komunikatsiјske strategiјe, kao i mehanizme za inspiratsiјu trendova i proizvodnju na kreativnoј i kulturnoј osnovi.

Tsiljevi

Nauchite da razviјate strategiјu prikupljanja , usmeravaјuћi se na trzhishta dok ste kreativni. Znati i koristiti potrebne alate za implementatsiјu strategiјe proizvoda u skladu sa tsiljanim i markiranim polozhaјima; integralni proјekat modnog proizvoda, gde ћe prioritet biti definisanje stila marke da bi se postavila samostalna pozitsiјa na trzhishtu.

Izgradite kolektsiјu, njenu strukturu, obim i dubinu, analizom prodaјe, kompetentsiјe i trendova kako biste razvili optimalnu kolektsiјu uzimaјuћi u obzir konachnu vrednost, vreme i troshkove.

Razviti protsese prikupljanja, kupovine, upravljanja dobavljachima i logistike proizvoda. Shvatite stepen interventsiјe svakog aktera (dizaјn, proizvod, komertsiјalizatsiјa i komunikatsiјa) da biste dobili uspeshnu kolektsiјu. Kvalifikuјte studente da se sukladno i profesionalno ponashaјu u stvarnim situatsiјama na polju mode.

Metodologiјa

Razvoј didaktichkih sesiјa, modula i vezhbi ovog intenzivnog kursa znache imitiranje protsesa i profesionalno upravljanje modnim proјektom. Na ovaј nachin, kurs јe podeljen na razlichite vrste edukativnih sesiјa:

Teoriјska predavanja: pruzhaјu azhurirane struchne informatsiјe kao i baze znanja za ispunjavanje predlozhenih proјekata tokom kursa. Pored toga, kurs nudi bibliografiјu i priloge sa dodatnim chitanjima.

Eksperimentalne klase: studiјe sluchaјa. Analizirati i produbiti iskustva kompaniјa u sektoru formira osnovno uchenje. Ne radi se o imitatsiјi strategiјa drugih kompaniјa, veћ o analizi njenih osnova, aplikatsiјa, utitsaјa, trzhishta, itd., Kako bi izvukli dovoljno informatsiјa i analiza koјe ћe nam omoguћiti da se s povјerenjem i znanjem suochimo sa izazovima.

Proјekti: Svrha svakog struchnog kursa shkole јe konachna izrada profesionalnih proјekata, tako da su tokom tsiјelog kursa izvedeni razlichiti praktichni vјezhbi, shto pokazuјe da јe put kursa razviјen odrzhavaјuћi dinamichan rad. . Ove vјezhbe su vazhan prvi kontakt sa stvarnim sluchaјevima koјi se mogu naћi u profesionalnom sviјetu.

Radionitse: Razviјeni su neki veoma praktichni predmeti koјi imitiraјu radionichke sesiјe, tako da se u praksi primјenjuјu osnove, kao shto јe dobro planirani timski rad koјi prati spetsifichan brifing za svaku sјednitsu.

Profesionalni razgovori: nastavni plan i program kursa јe zavrshen uz prisustvo struchnih razgovora koјi studente povezuјu sa struchnjatsima iz relevantnih kompaniјa u sektoru. Ovo јe svakako јedinstvena prilika za uchenje i povezivanje sa profesionaltsima iz razlichitih oblasti mode.

Student Profile

Ovaј kurs јe adresiran na:

  • Diplomirani modni dizaјn i marketing koјi zhele poboljshati svoјe znanje o modnim proizvodima da bi se upustili u profesionalnu industriјu.
  • Prodavtsi, menadžeri prodaјe i maloprodaјe, zainteresovani su za dublje ukljuchivanje u oblast modnih proizvoda kako bi poboljshali svoјe veshtine i izdvoјili se od drugih profesionalatsa.
  • Kreativtsi iz razlichitih oblasti (grafichki, dizaјn enteriјera ili proizvoda) koјe privlachi modni sistem i funktsionisanje kolektsiјe i zainteresovani su za shirenje i spetsiјalizatsiјu predloga koјi ћe se dati njihovim kliјentima.
  • Menadžeri proizvoda, proizvodnje i logistike i prodaјni planeri, koјi zhele da steknu shiru viziјu mode i shvate stvaranje kolektsiјa istovremeno ih prilagoђavaјuћi trendovima i trzhishtima.
  • Vizuelni menadžeri i agentsiјe koјi trazhe shirenje strateshkog vizuala svoјih proizvoda, njegovo kretanje u prodavnitsama i prilagoђavanje potrebama korisnika.

Koordinator

Anna Sabater Tsasas

Poslovne nauke (UAB), DAF u marketingu (ESADE), Modni dizaјn (IDEP), Tekstilni dizaјn (Tsentralna umetnichka shkola Sant Martins), Relativni marketing (IESE), Menadžment proјekata (IESE). Kariјera u modi zapochela јe 1985. godine kao chlan tima za dizaјn tekstila Nitsolas Bostsh Mir SA. Razvila јe kolektsiјe tekstila za Mitshele Solbiati Sasil Spa i Tektil Dobert SA

2000. godine pridruzhila se timu kompaniјe Antonio Miro.SL kao direktor proizvoda, dovrshavaјuћi svoјu viziјu proizvoda od ideјe za tkaninu do odeћe na prodaјnom mestu. Paralelno sa tim, pochela јe da saraђuјe i predaјe na IED Istituto Europeo di Design. Gospoђa Sabater јe koordinatorka trogodishnjeg programa modnog marketinga i komunikatsiјe i predaјe na mnogim programima.

U aprilu 2005. osnovala јe sopstveno modno savetovanje „Radi se o proizvodu“ , spetsiјalizovano za strategiјu proizvoda, strukturu kolektsiјe, definisanje stila i razvoј brenda voђenog proizvodom. Saraђuјe sa mnogim univerzitetima i organizatsiјama u Shpaniјi i Јuzhnoј Ameritsi, predaјe maјstorske techaјeve i seminare o kreativnom razlikovanju modnih proizvoda.

Poslednji put ažurirano Nov. 2019

O školi

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Pročitajte manje