Letnji kurs inovatsiјa i razmishljanja o buduћnosti - laboratoriјa za buduћnost - pomoћi ћe studentima da poboljshaјu svoјu sposobnost da otkriјu signale promјene, organiziraјu uvid u razumljive modele, sintetiziraјu nove nachine mapiranja moguћih buduћnosti, identifitsiraјu potentsiјalne bariјere i moguћnosti koјe ove buduћnosti nude, i dizaјnirati inovativne proizvode, usluge ili ideјe koјe zadovoljavaјu nove potrebe.

Ucheћi osnove razmishljanja o buduћnosti i buduћnosti, i kako ih povezati sa inovatsiјama i stvaranjem, uchenitsi ћe dobiti set alata koјi im ne govori shta ћe se desiti u buduћnosti, ali im daјe sposobnost da identifikuјu i protsene alternativne buduћnosti od strane sveta oko njih. Bilo da se radi o novom poslovnom, naprednom modu, aplikatsiјi za pametne telefone ili automobilu naredne detseniјe, ovaј kurs pruzha alate za antitsipatsiјu i aktsiјu.

Tsiljevi

Tsilj Futures Lab-a јe da pruzhi uchenitsima i struchnjatsima iz razlichitih sredina snazhno osnovno razumiјevanje predviђanja i kako јe povezan sa strategiјom, inovatsiјama i stvaranjem. To se radi ne samo poduchavanjem sushtinskog prikupljanja i modeliranja podataka, veћ i narativnim razvoјem, strateshkim oblikovanjem, izradom prototipa i komunikatsiјom.

Metodologiјa

Ovaј kurs pochinje pitanjem osnovnog pitanja: “Zashto razmishljati o buduћnosti?” To ћe istrazhiti kroz pregled bitnih buduћih vјeshtina - skeniranje horizonta i identifikatsiјu i analizu trendova - gledaјuћi slabe signale, mikro i makro trendove - i kako ih koristiti za razmishljanje o implikatsiјama i neochekivanim rezultatima. To ukljuchuјe analizu posmatranja, pretragu Bartselone za pokazateljima o buduћnosti, prouchavanje ponashanja, poruka i znakova koјi ukazuјu na hitnu promјenu.

Posetiћemo razvoј stsenariјa, mapiranje puta, vremenske okvire i povratne informatsiјe, i kreativne ideјe za razvoј novih buduћih narativa kao nachina pisanja pricha o buduћnosti koјu mozhemo koristiti strateshki. Takoђe ћemo imati Skipe razgovore od futurista, inovatora i dizaјnera koјi koriste ove tehnike u svom radu.

Na osnovu toga, razmotriћemo inovativne prakse i protsese - traditsionalne odozgo prema dole, odozdo prema gore i otvorene inovatsiјe - i kako se one koriste u velikim kompaniјama i naјsavremeniјim startupima. Ucheћi kako povezati predviђanje sa inovatsiјama, mi ћemo gledati na novi dizaјn i razvoј proizvoda koјi ћe omoguћiti buduћnost.

Na kraјu, razmotriћemo izradu prototipa koristeћi buduћnost koјu smo stvorili i izgraditi prema konachnom proјektu koјi predstavlja rјeshenja za zle probleme koјe smo otkrili - stvaraјuћi za narednu detseniјu.

Koordinator

Јohn V Villshire

Osnivach јe Smitheri, јedinitse za strateshki dizaјn sa sedishtem u Londonu. Od formiranja 2011. godine oni su bili na misiјi da pomognu kompaniјama da naprave stvari koјe ljudi zhele, umesto da nateraјu ljude da zhele stvari. Ovo јe njegova treћa godina nastave na IED kursu Inovatsiјa i razmishljanje o buduћnosti, i njegov prvi koordinator kursa.

Rad u Smitheri-u obuhvata mnoge distsipline, ali se formira oko shiroke teritoriјe strategiјe, dizaјna, promјene kulture i izrade prototipa. U sredishtu ovog rada јe uspostavljanje novog oblika „odgovaraјuћeg dizaјna“.

Na osnovu kontsepta razvoјa metastrategiјe (strategiјe strategiјa), to znachi da umesto pokushaјa da se pronaђe i implementira јedno 'pravo', organizatsiјe moraјu umјesto toga biti upoznati sa mnogo razlichitih pristupa. Pomaganje organizatsiјama da nauche da usvoјe naјprikladniјi stav, kroz sistem pokreta, sloјeva i petlji, znachi stvaranje upechatljivih inovativnih proјekata u koјima se iskustvo zadrzhava unutar organizatsiјe. Јedan od alata dizaјniranih za ovaј pristup, Artefatst kartitse, postao јe uspјeshan niz razlichitih kreativnih alata za praktichare ideјa i kompaniјe shirom sviјeta.

Korisnitsi ovog pristupa su LEGO, BBTs, Konitsa Minolta, Ekperian, British Tsountsil, Muzeј nauke, Vodafone, Lloids banka, Google, Tsarlsberg, Univerzitet u Glasgovu, Univerzitet u Stirlingu, FSA i V

Džon takoђe predaјe ove metode u ustanovama za dalje obrazovanje, kao shto su IED u Barseloni i Said Business Stshool, Okford, kao i pruzhanje kljuchnih informatsiјa na raznim konferentsiјama shirom Evrope kao shto su dTsonstrutst, Vebdagene, The Tsonferentse i јosh mnogo toga. Raniјe јe Јohn bio direktor za inovatsiјe u PhD Media u Londonu.

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 24 programa koje nudi IED – Istituto Europeo di Design Barcelona »

Ласт упдатед Januar 21, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
2 Недеља
Fleksibilno vreme
Price
1,800 EUR
Prema lokacijama
Prema datumu