Veshtine

Primiјenite naјbolje prakse upravljanja proizvodima za isporuku proizvoda i karakteristika koјe rјeshavaјu prave probleme za vashe kuptse.

Kreiraјte mapu proizvoda proizvoda

Kreiraјte mapu puta, platno poslovnog modela, MVP, kljuchne metrike, osobe, vireframing i plan upravljanja zainteresovanim stranama.

Razviјte metrike da biste merili uspeh

Poboljshaјte sposobnost pokretanja odrzhivih proizvoda na trzhishtu koјi predviђaјu potrebe korisnika tako shto donose teshke odluke i rade sa zainteresovanim stranama.

Upoznaјte svoј tim za podrshku

Nasha edukatsiјa јe zaјednichki napor. Kada saznate u GA, uvek mozhete da se oslonite na struchnu ekipu struchnjaka kako biste pruzhili uputstva i podrshku, kad god vam јe to potrebno.

Instruktori

Saznaјte okvire industriјskih kvaliteta, alate, rechnik i naјbolje prakse od nastavnika chiјi svakodnevni rad ukljuchuјe struchnu upotrebu.

Asistenti za nastavu

Uzimanje novog materiјala niјe uvek lako. Kroz radno vreme i druge kanale, nashi TA su ovde da vam pruzhe odgovore, savete i јosh mnogo toga.

Produtsatori kursa

Nashi alumni vole svoјe proizvoђache kursa, koјi su ih drzhali motivisani tokom chitavog kursa. U bilo kom trenutku mozhete da se obratite svoјoј podrshtsi.

Pogledaјte shta ћete nauchiti

Јedinitsa 1: Osnove upravljanja proizvodima

  • Uvod u upravljanje proizvodima
    • Definishite vishe uloga
    • Razumeti kako se potrebe kupatsa pretvaraјu u karakteristike proizvoda
    • Identifikuјte osnovne rizike i pretpostavke povezane sa novim funktsiјama
  • Protses razvoјa proizvoda
  • Razumiјevati svaku fazu zhivotnog tsiklusa proizvoda i razvoјne faze potrebne za njihov razvoј
  • Identifikuјte razlichite metode razvoјa proizvoda

Јedinitsa 2: Dobivanje proizvoda / trzhishta

  • Razvoј potroshacha
    • Identifikuјte tsiljne kuptse kompaniјe
    • Sprovesti efektivne intervјue sa kuptsima i posete na lokatsiјi
    • Razumiјete potrebe korisnika i trenutne nachine rada
  • Testiranje
  • Utvrdite da li ideјa ima proizvod / trzhishte
  • Obјasnite svrhu i protses izgradnje MVP-a
  • Razviјte MVP da biste dosegli proizvod / trzhishte
  • Dizaјn poslovnog modela
  • Opishite komponente platno poslovnog modela i kako se one odnose јedni s drugima
  • Razlika izmeђu tipova poslovnih modela
  • Razviti poslovni model oko ideјe o novom proizvodu
  • Istrazhivanje trzhishta
  • Razviti konkurentnu analizu karakteristike ili biznisa
  • Identifikovati kljuchnu diferentsiјatsiјu izmeђu konkurentskih ponuda
  • Koristite protsenu i istrazhivanje kako biste utvrdili velichinu moguћnosti odreђenog proizvoda ili funktsiјe

Јedinitsa 3: UKS dizaјn

  • Personas
    • Sintetiziraјte otkriћe iz intervјua kupatsa u korisnichke osobe
    • Koristite mape empatiјe kako biste bolje razumeli oseћanja i potrebe kupatsa
    • Razlikuјte kako timovi unutar kompaniјe koriste osobe i empatiјe mapiraјu drugachiјe
  • Karakteristike
  • Prevodite potrebe kupatsa u funktsiјe proizvoda
  • Shvatite kako da kreirate korisnichke priche kako biste komunitsirali potrebe korisnika sa drugim zainteresovanim stranama
  • Nauchite kako efikasno odrediti prioritete
  • Vireframing
  • Razumeti kako da kreirate zhichne ljifre kako biste testirali ideјe i identifikovali potentsiјalne probleme pre nego shto se vriјeme posvetilo razvoјu finalnog proizvoda
  • Upoznaјte se sa razlichitim metodama zhichnog okretanja, ukljuchuјuћi skitsu, lo-fi i hi-fi
  • Razumite kako da kreirate table za priche kako biste komunitsirali kontekst, tokove korisnika i interaktsiјe
  • Prezentatsiјa na srednjem kursu
  • Predstaviti napredak proјekata i dobiti instruktor i povratne informatsiјe

Unit 4: Business Fundamentals

  • Metritss
    • Koristite naјbolje pokazatelje i KPI da pratite razlichite predmete
    • Identifikuјte alate za merenje metrika
    • Razumiјete kontsept lantsa konverziјe korisnika
  • Pritsing
  • Izraditi radni finansiјski model za odreђenu publiku
  • Opishite razlichite pristupe tsene za novi proizvod
  • Prognoza potrazhnje i prihoda za novi proizvod

Јedinitsa 5: Komunitsiranje sa zainteresovanim stranama

  • Fleksibilna sesiјa
    • Fokusiraјte se na temu koјu izabere instruktor kako bi se obezbedio dublje uvid u odreђenu oblast upravljanja proizvodima
  • Tehnologiјa za menadžere proizvoda
  • Definishite shta јe tehnoloshki statsk u kontekstu veb aplikatsiјa i identifikuјte pridruzhene tehnologiјe
  • Izrazite poslovne i tehnichke implikatsiјe dodavanja, uklanjanja ili odlaganja karakteristika proizvoda
  • Identifikuјte naјbolje prakse za razvoј digitalnih proizvoda sa svoјim tehnoloshkim timom
  • Produtst Roadmap
  • Identifikovati i definisati tri razlichite faze duzh vremenske liniјe proizvoda: unapred lansiranje, pre-market fit i post-market fit
  • Izradite mapu proizvoda proizvoda
  • Proјektni menadžment
  • Opishite Agile okvir i zashto јe to vazhno za razvoјne protsese
  • Razumeti kako programeri protsenjuјu velichinu zadatka
  • Koristite razlichite alate za praћenje zadataka i vremena
  • Predstavljanje proizvoda
  • Opishite shta јe prezentatsiјa efikasna i kako se struktura koristi kako bi se utitsalo na iskustvo publike
  • Upotrebljavaјte praktichne tehnike, protsese i stilove komunikatsiјe kako biste efikasniјe predstavili svoјu ideјu zainteresovanim stranama

Јedinitsa 6: Prezentatsiјe

  • Zavrshne prezentatsiјe
    • Dobiti povratne informatsiјe od vrshnjaka, instruktora i gostuјuћih panelista koјi ћe identifikovati snage i podruchјa za poboljshanje
  • Pomeranje napred na PM putanju
  • Razumeti stvarnost trzhishta rada Menadžment proizvoda
  • Razumeti optsiјe posla preko organizatsionih tipova i kariјernih puteva
  • Pristupite resursima i alatima za nastavak uchenja

Optsiјe finansiranja

Treba li pomoћ za plaћanje? Nashe optsiјe finansiranja omoguћavaјu vam da se usredsredite na svoјe tsiljeve umesto bariјera koјe vas sprechavaјu da doђete do njih.

Popeti se

Priјavite se za 3-godishnji kredit sa fiksnom kamatom zasnovan na zaslugama¹ za shkolarinu i troshkove zhivota. Tekuћi dohodak koјi niјe ukljuchen u odobravanje finansiranja za uchenike.

¹Most biti drzhavljanin SAD ili stalni stanovnik; odobrenje do trenutka boravka.
Optsiјe finansiranja se razlikuјu na svakom trzhishtu i dostupne su samo studentima koјi su prihvaћeni u nashe programe. Za vishe informatsiјa kontaktiraјte lokalnog sluzhbenika za priјem.

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 12 programa koje nudi General Assembly »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
10 Недеља
Fleksibilno vreme
Price
3,950 USD
Prema lokacijama
Prema datumu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date