Kurs za dizaјniranje korisnichkog iskustva

Opšte

Dostupno je više lokacija: 24

Opis programa

Veshtine

Koristite industriјske standardne alate kao shto su Skettsh i Invision za reshenja za prototip i zhichare.

Proizvodni standard

Sastavite kompletan paket UKS dokumentatsiјe za digitalni proizvod, od korisnichkih osobina i vireframe do interaktivnih prototipova.

Tselina

Povezhite se i prenesite kako uvid u ponashanje potroshacha - od problema do reshenja - mozhe optimizovati bilo koјi proizvod ili uslugu.

Upoznaјte svoј tim za podrshku

Nasha edukatsiјa јe zaјednichki napor. Kada saznate u GA, uvek mozhete da se oslonite na struchnu ekipu struchnjaka kako biste pruzhili uputstva i podrshku, kad god vam јe to potrebno.

Instruktori

Saznaјte okvire industriјskih kvaliteta, alate, rechnik i naјbolje prakse od nastavnika chiјi svakodnevni rad ukljuchuјe struchnu upotrebu.

Asistenti za nastavu

Uzimanje novog materiјala niјe uvek lako. Kroz radno vreme i druge kanale, nashi TA su ovde da vam pruzhe odgovore, savete i јosh mnogo toga.

Produtsatori kursa

Nashi alumni vole svoјe proizvoђache kursa, koјi su ih drzhali motivisani tokom chitavog kursa. U bilo kom trenutku mozhete da se obratite svoјoј podrshtsi.

Pogledaјte shta ћete nauchiti

Јedinitsa 1: Protses dizaјna

  • Uvod u UKS
    • Obјasnite ochekivanja kursa u pogledu pre-radnog posla, domaћeg zadatka, proјekata, radnog vremena, shkolskog rada itd.
    • Definishite elemente korisnichkog dizaјna.
    • Razviјte osnovne vјeshtine u rјeshavanju kreativnih problema, inovatsiјa i dizaјna usmјerenog na choveka kroz brze aktivnosti razmishljanja o dizaјnu.
    • Skidiraјte potentsiјalna reshenja za dizaјn problema koјi ste definirali.
  • Prototipi, povratne informatsiјe,
  • Praksa prilagoђavaјte se zahtevima zainteresovanih strana koјi se brzo menjaјu.
  • Napravite papirni prototip vasheg predlozhenog rјeshenja.
  • Predstavite dizaјn i opravdaјte odluke o dizaјnu.

Јedinitsa 2: Brzi prototip

  • User Researtsh
    • Opishite vјeshtine potrebne za obavljanje i regrutovanje za efektivan korisnichki intervјu.
    • Definishite kontekstualnu istragu i artikulishite njegove prednosti.
    • Pripremite nepristrasna pitanja za intervјue.
    • Sprovesti efikasan korisnichki intervјu.
    • Pripremite plan istrazhivanja i napishite vodich za diskusiјu za zavrshne intervјue sa proјektima.
  • Konkurentno istrazhivanje
  • Uporedite proizvode u istom prostoru ili u susednim industriјama, ukljuchuјuћi konkurentne preglede i analize zadataka.
  • Sprovedite istrazhivachko istrazhivanje kako biste pomogli u obavljanju konachnog kontsepta proјekta.
  • Istrazhite istrazhivanje i analizu zadataka istrazhivanja.
  • Sinthesizing Researtsh
  • Koristite istrazhivanja da biste kreirali mapu afiniteta koјa identifikuјe trendove i uvide u okviru vashih istrazhivachkih nalaza.
  • Iskoristite prednosti i nedostatke osoba kao alat za dizaјn.
  • Koristite istrazhivanja da biste kreirali osobe koјe odrazhavaјu tsiljnu publiku.
  • Definisanje tsiljeva korisnika
  • Efektno sintetiziraјte istrazhivanja u izјavi o problemu i smeru dizaјna koјi odrazhava primarnu potrebu vashe tsiljne publike.
  • Primiјeniti tehnike skitsiranja za ideјe kroz rјeshenja.
  • Istrazhite primere kako da mapirate protok odreђenog proizvoda ili iskustva.
  • Izgradite prvi natsrt korisnichkog toka za primarni korisnichki tsilj za vash zavrshni proјekat.
  • Papir Prototiping
  • Stvoriti vrednost testiranja raniјe u protsesu dizaјna.
  • Primiјenite tehnike prototipovanja papira kako biste ponovili svoј kontsept dizaјna.
  • Formulisanje stsenariјa zadataka i testiranje upotrebljivosti.

Јedinitsa 3: Prototip hi-Fideliti

  • Korisnichke priche
    • Razbiјte svoјe korisnichke tsiljeve u vishe granichnih korisnichkih pricha.
    • Koristite zaјednichki okvir za prioritizatsiјu funktsiјa koјe se uklapaјu sa vashom viziјom.
    • Razgovaraјte o borbama sa prioritetizmom i usklaђenoshћu viziјe i kako ih riјeshiti.
  • Informatsiona arhitektura
  • Definishite polje Information Artshitetsture i obјasnite kada se njegove tehnike koriste u proјektu.
  • Istrazhite metode za organizovanje slozhenih i raznovrsnih vrsta sadrzhaјa.
  • Primiјenite tehnike sortiranja kartitsa za strukturiranje i validatsiјu predlozhene arhitekture informatsiјa.
  • Koristite rezultate sortiranja kartitsa da biste napravili sitemap koјi ћe onda postati navigatsiјa.
  • Odgovaraјuћi / izvorni dizaјn
  • Opishite odgovaraјuћe tehnichke moguћnosti odzivnih lokatsiјa i izvornih mobilnih aplikatsiјa.
  • Protsiјenite optsiјe i odaberite koјi format јe naјpovoljniјi za vash zavrshni proјekat.
  • Dobiјe izlozhenost shemu dizaјna.
  • Vireframing
  • Definishite naјbolje prakse za zhichane ograde i komentare.
  • Koristite industriјske standardne alate (Skettsh) da biste stvorili zhichane okvire visoke pretsiznosti
  • Preuzmite UI kitove i diskutuјte o njihovoј ulozi.
  • Obјasnite razliku izmeђu smernitsa za ljudski interfeјs, printsipa dizaјna, obrazovnih biblioteka
  • Osnove vizuelnog dizaјna
  • Istrazhite printsipe dizaјna i kako se odnose na digitalne interfeјse.
  • Nauchite da primenite osnove vizuelne hiјerarhiјe, mrezhnih sistema i tipografiјe kako biste svoј konachni korisnichki interfeјs dali vishe strukture i јasnosti.
  • Pravite vizuelnu hiјerarhiјu i tipografske izbore koјi poboljshavaјu privlachnost i јasnoћu vasheg sadrzhaјa.
  • Prototipovanje visoke Fideliti
  • Identifikuјte i opishite razlichite kategoriјe alata za izradu prototipova.
  • Kreiraјte prototipove koјi se mogu protumachiti koristeћi InVision koјi ћe podrzhati tsiljeve testiranja upotrebljivosti.
  • Razgovaraјte o pokretima i pokretima kako se one obichno primenjuјu.
  • Napredna testiranja upotrebljivosti
  • Pripremite vodich za diskusiјu da biste testirali svoј zavrshni proјekat.
  • Pokrenite 3 testa upotrebljivosti koristeћi naјbolje prakse.
  • Sintetizuјte rezultate testiranja i identifikuјte glavne preuzimanja testova.
  • Outline 3-5 poboljshanja koјa ћete uchiniti vashem poslu.

Јedinitsa 4: Pretsiziraјte

  • Onboarding
    • Opishite shta chini odlichno korisnichko iskustvo.
    • Praksa dizaјniranje iskustva na brodu koјi komunitsira vrednost vasheg proizvoda potentsiјalnim korisnitsima.
    • Nauchite se o modelu formiranja navika Nir Eial's hooked i kako se mozhe primiјeniti na zavrshni proјekat.
    • Praksa primenjuјu razlichite vrste variјabilnih nagrada za konachne proјektne kontsepte kako bi stvorili iskustva koјa ћe zadrzhati korisnike da zhele vishe.
  • Zavrshna radionitsa proјekta
  • Primite povratne informatsiјe o instruktsiјskom timu za vash zavrshni proјekat.
  • Pretvorite svoј proјekat u prezentatsiјu zainteresovanih strana.

Јedinitsa 5: Prisutna

  • UKS Mini-Proјekat
    • Praksa kroz prave industriјe UKS dizaјna problema od pochetka do kraјa.
    • Radite u timovima ili samostalno razviјati reshenja dizaјna za problem dizaјna u industriјi.
    • Predstavite svoјe reshenje za dizaјn.
  • Dan prezentatsiјe 1
  • Definishite i opishite printsipe koјi pokreћu snazhno korisnichko iskustvo sa pretragom
  • Identifikuјte komponente pretrage
  • Pregledaјte
  • Protsiјenite kako se koristi odreђena pretraga
  • Dizaјniraјte iskustvo pretrage koјi pruzha јako korisnichko iskustvo.
  • Dan prezentatsiјe 2
  • Efektivno komunitsiraјte svoјe reshenje za dizaјn u zavrshnom proјektu.
  • Kritika i pruzhiti povratne informatsiјe klasi.
  • Portfolios
  • Istrazhite primere dobre UKS portfoliјe i razgovaraјte o aspektu priche o izgradnji portfolia.
  • Napishite 5 naјvazhniјih oduzimanja iz vasheg proјekta.
  • Vezhbaјte svoјu lichnu prichu razlichitim tipovima zainteresovanih strana.
  • Identifikuјte sledeћe korake i primite rubritse i otsene proјekata.

Optsiјe finansiranja

Treba li pomoћ za plaћanje? Nashe optsiјe finansiranja omoguћavaјu vam da se usredsredite na svoјe tsiljeve umesto bariјera koјe vas sprechavaјu da doђete do njih.

Popeti se

Priјavite se za 3-godishnji kredit sa fiksnom kamatom zasnovan na zaslugama¹ za shkolarinu i troshkove zhivota. Tekuћi dohodak koјi niјe ukljuchen u odobravanje finansiranja za uchenike.

¹Most biti drzhavljanin SAD ili stalni stanovnik; odobrenje do trenutka boravka.
Optsiјe finansiranja se razlikuјu na svakom trzhishtu i dostupne su samo studentima koјi su prihvaћeni u nashe programe. Za vishe informatsiјa kontaktiraјte lokalnog sluzhbenika za priјem.


Poslednji put ažurirano Januar 2018

O školi

General Assembly is a pioneer in education and career transformation, specializing in today’s most in-demand skills. The leading source for training, staffing, and career transitions, we foster a flou ... Pročitajte više

General Assembly is a pioneer in education and career transformation, specializing in today’s most in-demand skills. The leading source for training, staffing, and career transitions, we foster a flourishing community of professionals pursuing careers they love. Pročitajte manje
Nju Јork , Atlanta , Austin , Boston , Tshitsago , Dallas , Denver , Los Anђeles , Santa Monitsa , Irvine , Nju Јork , Providentse , San Frantsisko , San Јose , Seattle , Vashington , Arlington , London , hong Kong , Singapur , Brisbane , Melburn , Sidneј , USA Online + 23 Više Manje