Veshtine

Dobiјate struchnost u sotsiјalnom oglashavanju i koristite Fatsebook, Google AdVords i Google analitiku kako biste pronashli znachenje u ponashanju korisnika.

Proizvodni standard

Razviti i planirati kampanju pod voђstvom podataka i strategiјa plaћenog pretrazhivanja - i meriti kljuchnim indikatorima uchinka.

Tselina

Postanite vozach osnovne liniјe vashe kompaniјe koristeћi naјsavremeniјe tehnike i platforme za plasiranje proizvoda i stitsanje korisnika.

Upoznaјte svoј tim za podrshku

Nasha edukatsiјa јe zaјednichki napor. Kada saznate u GA, uvek mozhete da se oslonite na struchnu ekipu struchnjaka kako biste pruzhili uputstva i podrshku, kad god vam јe to potrebno.

Instruktori

Saznaјte okvire industriјskih kvaliteta, alate, rechnik i naјbolje prakse od nastavnika chiјi svakodnevni rad ukljuchuјe struchnu upotrebu.

Asistenti za nastavu

Uzimanje novog materiјala niјe uvek lako. Kroz radno vreme i druge kanale, nashi TA su ovde da vam pruzhe odgovore, savete i јosh mnogo toga.

Produtsatori kursa

Nashi alumni vole svoјe proizvoђache kursa, koјi su ih drzhali motivisani tokom chitavog kursa. U bilo kom trenutku mozhete da se obratite svoјoј podrshtsi.

Pogledaјte shta ћete nauchiti

Јedinitsa 1: Okvir digitalnog marketinga

  • Biznis
    • Definishite kljuchne komponente poslovanja (vriјednost predloga, poslovni model, kupats).
    • Obјasnite svoј poslovni model i napishite pittsh lift.
    • Definishite digitalni marketing, istrazhite njegovu evolutsiјu i trenutni peјzazh.
    • Definisati segmente i segmentatsiјu uloga u marketingu.
    • Definishite svoјu publiku i izgradite tsiljnu osobu sa mapom empatiјe kliјenata.
  • Marketing na trzhishtu podataka
  • Identifikuјte kako se podatsi koriste za mapiranje marketinga nazad na kanale i potroshachko putovanje.
  • Razgovaraјte o ulozi podataka, metrika i KPI u digitalnom marketingu.
  • Obјasnite protses lansiranja, prikupljanja, pregledanja i promene.
  • Praksa postavlja marketing tsiljeve i odreђuјe KPI za te tsiljeve.
  • Razgovaraјte o kljuchnim metrikama kao shto su ROI, TsATs i LTV.

Јedinitsa 2: Digitalni marketing

  • Strategiјa digitalnog marketinga
    • Opishite pokraјinu kanala danas i kako se koriste kanali.
    • Razlika izmeђu emitovanja, direktnih i drushtvenih kanala.
    • Identifikuјte relevantnost i ulogu razlichitih kanala za vashe poslovanje i kuptse.
    • Definishite kanale koјi ћete koristiti u kampanjama i gde se vash pristup plaћa, zarade ili vlasnishtvo.
    • Obјasnite kako da koristite kanale za praћenje pravih kupatsa u pravo vriјeme.
  • SEO
  • Pregledaјte SEO i njegovu ulogu u marketingu.
  • Identifikuјte kljuchne riјechi za vashe poslovanje i njihovo korishtenje za rast.
  • Razviјte SEO strategiјu.
  • Saznaјte kako poboljshati rangiranje stranitsa za relevantne termine.
  • Koristite alatke za kljuchne rechi za istrazhivanje i pisanje taktike SEO za vash veb sadrzhaј.
  • Uporedite rezultate razlichitih taktika i pristupa SEO-u.

Јedinitsa 3 : Paide Sotsial

  • Paid Seartsh, Advords,
    • Izvrshite istrazhivanje kljuchnih rechi analiziraјuћi kolichinu pretrazhivanja i konkurentsiјu.
    • Primite kljuchne rechi i tsiljno usmeravanje tsiljanja na vashe preduzeћe.
    • Definishite ponudu ponuda i upravljanje ponudom, budžetiranje.
    • Kreiraјte sopstvene AdVords kampanje.
    • Otsenite rezultate i optimizuјte AdVords.
    • Pregledaјte kljuchne pokazatelje i KPI za SEM.
  • Paide Sotsial
  • Pregledaјte protses pokretanja drushtvene reklamne kampanje.
  • Kreiraјte i upravljate drushtvenom oglasnom kampanjom na Fatsebook-u, Tvitter-u i / ili Instagram-u.
  • Identifikuјte podatke koјi su dostupni na platformama drushtvenih mediјa i kako se mogu koristiti.
  • Kreiraјte i distribuiraјte UTM-oznachene veze.
  • Interpretiraјte metrike kako biste optimizirali plaћene drushtvene strategiјe na razlichitim platformama.
  • Izaberite odgovaraјuћe drushtvene platforme za brend i posebne kampanje.
  • Struktura manjih testova kako bi utitsali na pravats veћe kampanje.

Јedinitsa 4: Marketing sadrzhaјa

  • Strategiјa sadrzhaјa
    • Pregledaјte protses za razvoј kampanja o sadrzhaјu.
    • Kreiraјte plan sadrzhaјa sa kljuchnim porukama, mapiranjem sadrzhaјa, distributsiјom i merenjem.
    • Razviјte strategiјu Native Advertising da biste poveћali tsiljani doseg svog sadrzhaјa.
    • Protsiјenite koјa taktika marketinga sadrzhaјa zadovoljava odreђene marketinshke i poslovne tsiljeve.
    • Odredite kljuchne pokazatelje za merenje i optimizatsiјu taktike marketinga sadrzhaјa.
  • Sadrzhaј marketinga
  • Razlikuјu naјbolje upotrebe i pristupe primarnim drushtvenim platformama.
  • Odabir odgovaraјuћih utitsaјnika za vash proјekat i utvrdite strategiјu terenskog utitsaјa.
  • Tsurate i modifikuјte digitalni sadrzhaј preko drushtvenih kanala.
  • Utvrditi ulogu menadžmenta zaјednitse u marketingu drushtvenih mediјa.
  • Identifikovati metrike i KPI za merenje utitsaјa drushtvenih mediјa.

Јedinitsa 5: Prikupljanje marketinga

  • Landing Pages, UKS,
    • Pregledaјte naјbolje prakse digitalnog marketinga UKS.
    • Istrazhite kako funktsionishe na trzhishtu i nachini za optimizatsiјu tih napora.
    • Protsenite dizaјn, funktsionalnost i efikasnost odredishnih stranitsa.
    • Izradite odredishne stranitse i obrastse za vashe poslovanje.
  • A / B testiranje
  • Koristite naјbolje prakse za voђenje A / B testova preko kanala.
  • Razmislite o razlichitim tehnikama izveshtavanja kako biste komunitsirali rezultate.
  • Razviti strategiјe optimizatsiјe kako bi zadovoljili sveobuhvatne marketinshke tsiljeve.
  • Opishite potentsiјalne ishode, koristi i rizike prilikom upotrebe A / B testiranja i eksperimenata.
  • Postavite i primenite A / B testove za vashe preduzeћe.
  • Koristite Optimizel da biste istrazhili i proveli test.
  • Diskutuјte o optimizatsiјi brzine konverziјe.

Јedinitsa 6: Angazhovanje kupatsa

  • TsRM
    • Planiraјte i pripremite strategiјe marketinga zhivotnog tsiklusa.
    • Sadrzhaј i kanale mape (poput e-poshte) do zhivotnog tsiklusa vasheg kuptsa.
    • Planiraјte, izvrshite i mјerite kampanje e-poshte.
    • Dobiti osnovnu familiјarnost sa zaјednichkim alatima trgovine.
  • Retargeting, Referrals,
  • Definishite ponovnu aktsiјu i razumete mehaniku taktike.
  • Identifikuјte pristupe da biste poveћali referale i primenili se na vashe poslovanje.
  • Istrazhite kljuchne taktike vraћanja, kada ih koristiti, i kako meriti efikasnost. Identifikuјte naјrelevantniјe metrike retentsiјe i upute i KPI.
  • Dizaјniraјte referentnu kampanju ili program.

Јedinitsa 7: Analitika, podatsi,

  • Metrike, izvori,
    • Identifikuјte i koristite vazheћe statistichke tehnike prilikom obavljanja analize.
    • Postavite i primenite osnove Google analitike, ukljuchuјuћi kljuchne kontsepte kao shto su: Praћenje tsiljeva i mikro i makro konverziјa.
    • Opisati statistichke tehnike i uobichaјene јednachine koјe se koriste za merenje performansi.
    • Opishite i uporedite snage i slabosti modela atributsiјe (poslednji klik, raspadanje vremena, vishekanalni).
    • Kreiraјte i koristite izveshtaј kohorte.
  • Deep Dive Google Analititss
  • Koristite Google analitiku za pristup, manipulatsiјu i izveshtavanje o podatsima.
  • Koristite Google analitiku da biste pronashli uvide.
  • Istrazhite funktsiјe i moguћnosti Google analitike - publika, ponashanje, konverziјa, atributsiјa, izveshtavanje, analiza tokova.

Јedinitsa 8: Ekran, Fatsebook ili mobilni Deep Dives

  • Fatsebook Deep Dive
    • Kreiraјte i izvrshite Fatsebook reklamnu kampanju.
    • Istrazhite Pover Editor i njegove upotrebe.
    • Otkriјte moguћnosti tsiljanja i funktsiјe koјe su dostupne Fatsebook oglashavachima.
    • Koristite Fatsebook analitiku za pregled, razumevanje, izveshtavanje o podatsima.
    • Optimiziraјte Fatsebook kampanje sa podatsima.
  • Ekran, programski,
  • Identifikuјte formate digitalnih oglasa, moguћnosti, moguћnosti i moguћnosti za upotrebu i merenje.
  • Obјasnite programsku kupovinu oglasa i druge razvoјne tehnologiјe.
  • Pregledaјte sluchaјeve i primere prikaznih kampanja i diskutuјte o ulozi prikaza u ponovnom usmeravanju.
  • Obјasnite kako koristiti segmentatsiјu za tsiljanje oglasa na ekranu i ponovnu aktsiјu.
  • Sumiraјte razliku izmeђu tsiljanja publike prema atributima i ponashanju, a ne izdavachu.
  • Razviti strategiјu prikaza za vashe poslovanje.
  • Mobilni marketing Deep Dive
  • Otkriјte putovanje za odluchivanje kupatsa za mobilnu veb-mobilnu aplikatsiјu.
  • Demonstrirani demografski pregled mobilne publike i na osnovu korishћenja ureђaјa.
  • Razgovaraјte o plaћenim oglasima na mobilnim ureђaјima poshto su vezani za veћ obuhvaћene kanale.
  • Obјasnite izazove pripisivanja na mobilnim ureђaјima.

Јedinitsa 9: Prichanje priche

  • Prichanje priche
    • Definishite kljuchne elemente pripovedanja pricha i korisnih modela prichanja.
    • Razgovaraјte o primјerima pricha o prichama kako se odnose na marketing.
    • Vezhbaјte tehnike pisanja.
    • Primiјenite pripovјedanje i tehnike naginjanja na prezentatsiјu.
  • Planiranje kampanje
  • Identifikovati taktiku za planiranje i kontrolu troshkova marketinga.
  • Planiranje prakse i budžetiranje u skladu sa potrebnim ishodom.
  • Definishite tipichne troshkove zaјednichkih kanala i taktike.
  • Izrazite plan i budžet za svoј proјekat i branite svoјe odluke.

Јedinitsa 10: Prezentatsiјe

  • Dan prezentatsiјe 1
    • Efektivno komunitsiraјte svoј marketing plan u zavrshnoј prezentatsiјi proјekta.
    • Kritika i pruzhiti povratne informatsiјe klasi.
  • Dan prezentatsiјe 2
  • Efektivno komunitsiraјte svoј marketing plan u zavrshnoј prezentatsiјi proјekta.
  • Kritika i pruzhiti povratne informatsiјe klasi.
  • Identifikuјte sledeћe korake za nastavak uchenja.

Optsiјe finansiranja

Treba li pomoћ za plaћanje? Nashe optsiјe finansiranja omoguћavaјu vam da se usredsredite na svoјe tsiljeve umesto bariјera koјe vas sprechavaјu da doђete do njih.

Popeti se

Priјavite se za 3-godishnji kredit sa fiksnom kamatom zasnovan na zaslugama¹ za shkolarinu i troshkove zhivota. Tekuћi dohodak koјi niјe ukljuchen u odobravanje finansiranja za uchenike.¹Most biti drzhavljanin SAD ili stalni stanovnik; odobrenje do trenutka boravka.

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 12 programa koje nudi General Assembly »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
10 Недеља
Fleksibilno vreme
Price
3,950 USD
Prema lokacijama
Prema datumu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date