Read the Official Description

Пружа стратегија за развој стратегије бренд менаџмента да ће утицај свог бренда за повећање лојалности купца, конкурентска предност, и профитабилност.

Научите како да креирате, граде, и подмладити брендова. Све више компанија широм света почињу да цене значај брендова. Међутим, неколико фирми чак може да полаже право на јаке, диференцирани и трајан бренд.

Правилно управља, брендови се могу највреднији ресурс компаније. Добро управља бренд могу да креирају лојалност купаца и име признање довољно јак да савлада интензивна конкуренција, па чак и цена диференцијација на датом тржишту. У овом програму, Келог школа познатих светских маркетиншких руководства факултета обезбеди интензиван поглед на управљање марком.

Комбинујући најновији мисли руководство на ову тему са практичним вежбама, овај програм ће вам омогућити да развије стратегију бренд менаџмента да ће утицај свог бренда за повећање лојалности купца, конкурентска предност и профитабилности.


Кључне предности


Током овог курса, ви ћете:

Разумевање моћ и изазовима брендирања
Сазнајте како да изгради позиционирање бренда
Разумевање бренд дизајн и бренд значење
Преглед стратегије за изградњу брендова током времена
Научите како да управљате Портфолио бренд
Истражите најновије размишљања на мерење вредности бренда и повраћај улагања


Формату

Студије случаја, групне дискусије и вежбе цомпл емент оквири представио Келог школа факултета.


Програмског садржаја

- Изазови у брендирању
- Позиционирање
- Врсте брендова
- Бренд Екстензије
- Бренд Дизајн
- Бренд Стратегија: Стварање и Рејувнатинг брендови
- Портфолио бренда Стратегија
- Бренд процене

Учесници се подстичу да донесу материјале везане за свој бренд у програм, и имаће прилику да практично примените оквире научили да свој бренд.


Ко би требало да учествује

Овај програм је дизајниран за менаџере који су бренд менаџмента одговорности у својим организацијама. Програм је такође користан за оне који желе да прошире своје разумевање важности брендова и ефикасне стратегије управљања брендом.

Многе компаније сматрају да је посебно корисно спонзор тима учесника програма. Похађају као тим ствара заједнички вокабулар и учење искуство које подстиче примена нових концепата и идеја у оквиру компаније. Посебне студијске групе, цене и друге аранжмане су на располагању компанијама спонзорисање тимова од најмање четири учесника. Молимо контактирајте нас да бисте сазнали више.


Program taught in:
енглески језик

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

Ovaj kurs je Campus based
Start Date
sept. 2019
okt. 2019
Duration
3 Дани
Fleksibilno vreme
Price
5,500 USD