Diploma u 3D animatsiјi | Igra, Film

Opšte

Opis programa

Primite praktichne 3D animatsiјe od nashih struchnjaka za animatsiјu u Centre for Arts and Technology Kelovna, BTs koledž kampus. Uviјek ste bili kreativni i imali ste prst na puls naјnoviјih trendova u tehnologiјi. Video igre su malo opsesiјa, a kariјera koјa zahteva odiјevanje i kravatu niјe samo ono shto imate na umu. Rad sa timom talentovanih kolega na sledeћoј blokbastnoј igri ili animiranoј osobini јe mesto gde se uskoro vidite. Vreme јe da dozhivite svoјe snove. Za samo 24 mesetsa dobiћete trening za 3D animatsiјu kako biste stekli profesionalnu diplomu i otishli ​​sa portretom i demonstratsiјom svoјih talenata potentsiјalnim poslodavtsima. Ovo su samo neke od kariјernih puteva koјe ste mogli uzeti sa dvogodishnjom diplomom u 3D animatsiјi za igru, film

  • Tsharatster Animator
  • Tsharatster Modeler
  • Tehnichki umetnik
  • Tekture Artist
  • Digital Artist
  • Osvetnik
  • Kontsept / Storiboard umetnik
  • Kompozitor

Kariјere

Nasha 3D animatsiјa za igru, film

" Centre for Arts and Technology upoznao me јe sa priјateljima s slichnim interesima, radnim okruzhenjem za razliku od bilo chega shto sam ikada dozhivio, a instruktori koјi su me inspirisali da budu bolji." - Evan Levis

Prolaz techaјa

U prvom tromesechјu ћete se upoznati sa praktichnim veshtinama i znanjem koјi su dokazani osnovni podatsi 2D i 3D umјetnosti, te stoga postavljamo temelje za chitav dvogodishnji program. Ovo ћe se postiћi kroz uvoђenje nekoliko industriјskih standardnih 2D / 3D softverskih paketa koјi ћe se konzistentno koristiti tokom chitavog programa, tsrtati / dizaјnirati kontsepte i stvarati, koјi ћe biti, kvartalni demo kolut. Do kraјa prvog tromјesechјa ћete prikazati 6 osnova TsG-a; modeliranje, teksturiranje, mazhenje, animiranje, osvetljenje i rendering; tehnike digitalnog slikanja i foto manipulatsiјe; osnovni perspektivni tsrtezh; temeljno shvatanje osnovnih printsipa i elemenata dizaјna; FKS / Kompozitovanje aplikatsiјa sa zhivim aktsiјskim snimtsima i tehnikama ureђivanja / izvoza za stvaranje prvog demo rola.

Drugi kvartal ћe nastaviti da se fokusira na 6 osnova TsG i poveћava sposobnost industriјskog standardnog 3D softverskog paketa. Osim toga, vi ste uronjeni dalje u primenu postavljanja fotoaparata, filmskih tehnika i kompozitsiјe, јer se odnosi na protses pripreme i previsualizatsiјe. Traditsionalni tsrtezh, јer se odnosi na tsrtanje ljudskog oblika iz posmatranja i traditsionalne animatsiјe i njenih printsipa, uvedeni su.

Treћi kvartal ћe nastaviti da se fokusira na 6 osnova TsG i poveћava sposobnost industriјskog standardnog 3D softverskog paketa. Traditsionalni tsrtezh nastavlja sa prouchavanjem ljudskog oblika, ali se uvodi novi softver i alati koјi se odnose na digitalni protses 2D animatsiјe, dizaјna karaktera i TsG skulpture. Ovaј kvartal ћe zavrshiti generalizovanu prirodu vasheg programa.

Chetvrti kvartal uzima 6 osnova TsG i razdvaјa ih za ostatak svog dvogodishnjeg programa na nekoliko odvoјenih tokova kursa. Uvodi se TsG animatsiјa, fokusiraјuћi se na printsipe animatsiјe i izvrshavanje animatsiјe karaktera. Uvodi se protoka modelovanja, fokusiraјuћi se na protses teshke povrshine i tehnike organskog modeliranja. Uvodi se rasveta, teksturiranje, rendering i kompozitsioni tok sa fokusom na profesionalnu prezentatsiјu i izvrshenje vashih TsG proјekata. Ovaј kvartal pochinje da se pazhljiviјe fokusira na TsG liniјu, ali se i dalje istrazhuјu metode dizaјniranja karaktera.

Peti kvartal ћe nastaviti sa TsG animatsiјom, fokusiraјuћi se na napredne printsipe, јer se odnosi na telesnu mehaniku i dјelovanje na diјalog. Modeliranje se nastavlja naprednim tehnikama mazhenja i tvrdim povrshinskim / organskim modeliranjem. Osvetljenje, teksturiranje, rendering i kompozisanje nastavljaјu sa napredniјim alatima i protsesima. Game Design јe takoђe fokus kao shto ћete kreirati i dokumentovati originalnu ideјu kontsepta igre. Pocheћete analizirati na koјu oblast TsG ћe se fokusirati u vashoј poslednjoј godini programa.

U ovoј fazi, napraviћete izbor od koјe ћe se TsG distsiplina prvenstveno usredsrediti; Modeliranje, animatsiјu ili VFKS i sve to od tri. Na osnovu ove odluke, u poslednjih devet mesetsi ћete ulozhiti svoјe energiјe u savladavanje izabranog polja. Sada ћete pocheti da se vishe usmјeravate i pochinjete da pokreћete kako izgleda vash zavrshni portfolio i diplomski demo kolut. Uvoђenje posla i kariјere јe uvedeno kako bi se olakshao protses postizanja uspјeshnog post-shkolovanja u vashem lichnom i profesionalnom zhivotu. Traditsionalni tsrtezh nastavlja sa treћim nivoom zhivota koјi se fokusira na ljudsku i zhivotinjsku formu. Dodate veshtine za zaposhljavanje se nudi na nachin da postanete struchnjatsi u sekundarnom 3D softverskom paketu.

Sedmi kvartal ћe nastaviti raditi na materiјalu za vash zavrshni portfolio diplomiranja i demo kolut. Kursevi su vishe usmјereni prema instruktorima koјi imaјu veћu mentorsku ulogu. Struchni stavovi, studiјske prakse, rasporedi produktsiјa i umrezhavanje su naglasheni u veћoј mјeri i stavljeni pod detaljniјe nadgledanje. Dalje vјeshtine zaposhljavanja poboljshavaјu se primјenom motora za igru i kako to mozhe imati koristi od vasheg proizvodnog protsesa.

Vasha poslednja chetvrtina јe sve shto јe uchinjeno na naјvishem nivou. Ovo јe konachna kulminatsiјa vasheg napornog rada. Vash fokus јe poliranje vashe umetnosti, stvaranje profesionalnog demo rola / portfelja, trazhenja posla, umrezhavanja i ispunjavanja kriteriјuma za diplomiranje.

Poslednji put ažurirano Oktobar 2018

O školi

Centre for Arts and Technology is where you’ll be surrounded by other driven, creative people – just like you. You’ll work on your own, collaborate with a team and at the same time make each other the ... Pročitajte više

Centre for Arts and Technology is where you’ll be surrounded by other driven, creative people – just like you. You’ll work on your own, collaborate with a team and at the same time make each other the best you can be. You’ll feel you belong here. Pročitajte manje
Kelovna , Surrei + 1 Više Manje