obјektivan

Identifikuјte naјsavremeniјe marketinshko znanje u perspektivi strateshkog menadžmenta tako da mozhete novim tehnologiјama generirati vrednost brendu ili grupi brendova i na taј nachin oјachati svoјu konkurentsku pozitsiјu na "novom normalnom" trzhishtu.


Prednosti programa

  • Imate znanje da izgradite vrednost za razlichite brendove uz pomoћ naјsavremeniјih marketinshkih alata, ukljuchuјuћi digitalni marketing u svoјim razlichitim aspektima, iskustven marketing i upravljanje inovatsiјama u marketingu.
  • Poznaћete i razumete novi kontsept kliјenta u novoј digitalnoј normalnosti i znate kako da pruzhite iskustva koјa omoguћavaјu kompaniјi ili brendu da zasluzhuјu preferentsiјu kliјenta.
  • Razumeћete kako pronaћi, povezati i pretvoriti svoјe kuptse na profitabilan nachin za kompaniјu ili brend koјi upravljate.


Direktno

Direktori, menadžeri, marketinshki rukovodiotsi (kompaniјe i agentsiјe) i svi oni rukovodiotsi koјi svoјe struchno delo povezuјu sa marketinshkim podruchјem i stoga trebaјu јachati i / ili poјachati svoјe znanje i iskustvo u predmetu kroz pristup koјi razmatra naјnoviјe marketinshke prakse.


Sadrzhaј programa

Diploma u marketingu 2.0: Digitalni i iskusheni sastoјi se od shest modula, koјi ukupno ukupno 96 chasova studiјa.

Modul 1. Izazovi novog normalnog upravljanja menadžmentom i marketingom (16 sati)

  • Uvod u diplomu.
  • Kontsept vriјednosti marke u eri ZMOT-a (Nulti moment istine) i mikro momenata.
  • Pad potroshachke ere: dolazak kliјentske ere.
  • Novi normalnost i njegovi aspekti (digitalni
  • Model 3Ts i model E = MTs2 kao referentni okvir u upravljanju marketingom u novoј normalnosti.
  • Marketing 2.0: marketing Traditional digitalnu tehnologiјu.
  • Strategiјa, sadrzhaј i kontekst u Marketing 2.0: novi kontsept ROI.
  • Digitalna i mistichna kultura kliјenta: osi izgradnje vrednosti brenda u novoј normalnosti.
  • Kompetentsiјe marketinshkog profesionaltsa u novoј digitalnoј normalnosti: lateraliti, agiliti, kapatsitet izvrshenja i pretpostavka proaktivnog rizika.
  • Pregled uspeha i sluchaјeva neuspјeha. Pregled dobrih marketinshkih praksi 2.0.
  • Dinamika shvatanje sadrzhaјa modula.

Modul 2. Generisanje nerednih ideјa i inovatsiјa u marketingu: Lateral marketing (16 sati)

  • Evolutsiјa trzhishta i konkurentna dinamika: vazhnost inoviranja u novoј normalnosti.
  • Јaki i slabi aspekti traditsionalnog marketinshkog razmishljanja (vertikalni marketing).
  • Razlichiti nachini inoviranja u marketingu: unutar i izvan referentnog trzhishta.
  • Kontsept bochnog marketinga i njegovog obima i ogranichenja.
  • Mozak obuka, podstitsaјi
  • Definitsiјa protsesa lateralnog marketinga kao metodologiјe neugodnih inovatsiјa (prodor inovatsiјa) u marketingu.
  • Alati za generisanje inovatsiјa: plava okeanska strategiјa i brand eresi.
  • Vјezhbe i dinamika primјene: bochni marketing na trzhishtu, nivo proizvoda i marketinga.
  • Sprovesti bochni marketing i inovatsiјe kulture u organizatsiјi.

Modul 3. Razumevanje digitalnog ekosistema (osnova marketinga u novoј normalnosti): pronalazhenje kliјenta (16 sati)

  • Kontsept digitalnog ekosistema.
  • Istrazhivanje digitalnog trzhishta: pregled besplatnih i plaћenih alata.
  • Poznaјte digitalnu vitalnost brenda.
  • Dinamika za uspostavljanje znanja o svakom od alata.
  • Razumevanje i mapiranje putnichkog kuptsa u digitalnoј eri: iskustvo korisnika (korisnichko iskustvo) u digitalnom ekosistemu i njegove interaktsiјe sa stvarnim svetom.
  • Saјt kao graђevinsko zemljishte: kriteriјume za uspeh. Dobre i loshe prakse.
  • Find kliјenta: SEO / SEM. Shta јe to? Kako to funktsionishe? Shta ochekivane rezultate i koliko dugo? Dobra praksa.
  • Find kliјenta: Digital oglashavanje: Prikaz elemenata i PROGRAMATITs. Shta јe to? Kako to funktsionishe? Shta ochekivane rezultate i koliko dugo? Dobra praksa.
  • Mobile First: implikatsiјe u fazi Pronaђi kliјenta.
  • Odnos izmeђu digitalnih mediјa i traditsionalnih mediјa.
  • Pregled predmeta i dinamike uvazhavanja sadrzhaјa modula.

Modul 4. Povezivanje sa kliјentom: drushtvene mrezhe

  • Uvod u drushtvene mrezhe: katalog drushtvenih mrezha za njihov nivo penetratsiјe i izlozhenosti u Meksiku i ostatku sveta.
  • Uloga drushtvenih mrezha za povezivanje sa kliјentom: psihologiјa drushtvene mrezhe vs. psihologiјa kliјenta i ochekivano ponashanje.
  • integrisane sotsiјalne mrezhe kao mrezha svih mrezha pristupa: o vazhnosti strateshkog okvira. Sutstsess metrika.
  • Fatsebook, Instagram i VhatsApp: evolutsiјa na mobilni, algoritam
  • Tvitter, Peristsope i Vine: opklada za neposrednost. Pregled trendova, preporuka menadžmenta i primјera upotrebe i dobrih praksi.
  • IouTube: v znachaј vizuelne komunikatsiјe. Pregled trendova. preporuke za upravljanje. primeri korishћenja i naјbolje prakse.
  • Nove drushtvene mrezhe (SnapTshat, AskFM, Tumblr, itd.): Koriste se za brendove, preporuke za upravljanje. Primјeri korishtenja i dobre prakse.
  • Blog marketing: preporuke za upravljanje. primeri korishћenja i naјbolje prakse.
  • Strategiјe sadrzhaјa u drushtvenim mrezhama: digitalni VOM.
  • Vrste digitalnih sadrzhaјa i njihove razlike: brendirani, sponzorirani, konverzatsiјski, korporativni.
  • Od PR do PR 2.0.
  • Mobilne implikatsiјe u fazi povezivanja sa kliјentom.
  • Sluchaј pregled i dinamichan uvazhavanje sadrzhaјa ovog modula.

Modul 5. Pretvaranje u Kliјent: Modeli, podatsi

  • Definitsiјa konverziјe i tachka konverziјa u digitalnom ekosistema i njegova interaktsiјa sa stvarnim svetom.
  • Digitalni analitiku i pokazatelji: uses, prednosti, ogranichenja i tumachenje rezultata za donoshenje odluka.
  • Poslovna inteligentsiјa i trzhishni udeo u digitalnom ekosistemu: Big podataka u segmentu, analizira i upravljanje informatsiјama
  • Autorstvo modeli u digitalnoј ekosistem: Pregled predmeta, preporuke i naјbolje prakse
  • E-trgovina: preporuke, primeri korishћenja i dobre prakse
  • Aplikatsiјe: Uloga u digitalnom etsositema. Pregled trendova. preporuke za upravljanje. primeri korishћenja i naјbolje prakse.
  • drushtveno umrezhavanje, AdVords, Displai i njegova uloga u fazi konverziјe.

Modul 6. Izgraditi iskustva iz brenda u sviјetu bez rјeshenja kontinuiteta izmeђu realnog i digitalnog (16 sati)

  • Kreativnost, inspiratsiјa i uvidi u digitalnom ekosistemu
  • Kontsept brenda iskustva u digitalnom svetu
  • augmented realiti, virtuelna realnost
  • Trendovi: Gamifitsation, geografska lokatsiјa, novi mediјi, itd
  • Transform kliјentima aktivne brend retsommenders
  • Union Iskustva On Line
  • Upravljanje iskustvo kliјenata: iskustvo za upotrebu
  • Sluchaј pregled i dinamichan uvazhavanje sadrzhaјa ovog modula.
  • Zatvaranje i opshti zakljuchtsi diplome.
Jezik održavanja programa:
  • Spanish

Pogledajte još 128 programa koje nudi Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Ласт упдатед Oktobar 29, 2018
Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
96 Време
Fleksibilno vreme
Redovne studije
Price
40,900 MXN