Pročitajte zvanični opis

3-дан модул покрива најновије приступе у Бусинесс то Бусинесс Маркетинг за све компаније које намеравају да служе потребама организације и фокусирани на тржишту представљен комплекс комерцијалних предузећа, установа и сл


Намењен је за директоре, продају или маркетинг менаџерима, руководиоцима производа, са неколико година искуства у управљању.

Обрађене теме

  • Организациони купац понашање
  • Однос маркетиншке стратегије за пословне тржишта
  • Процена тржишне прилике
  • Пословни маркетинг стратегије
  • Производи и услуге за пословне тржишта
  • Пословни маркетинг канала и логистика
  • Цене за пословне стратегије тржишта
  • Пословно-маркетиншке комуникације
  • Улога личне продаје
  • Процена пословања маркетиншке стратегије и перформансе.
  • Коришћење биланса Сцорецард

Pogledajte još 24 programa koje nudi Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Ovaj kurs je Campus based
Start Date
sept. 2019
Duration
3 Дани
Fleksibilno vreme
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
sept. 2019
Krajnji rok za prijavu

sept. 2019