Летњи курс графичког дизајна у брендирању
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Blended
Trajanje
3 weeks
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 3.150
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Jul 2024
Uvod
Oblast dizaјna vizuelnog identiteta za preduzeћa, proizvode, dogaђaјe i usluge se znachaјno promenila. Danas su brendovi dinamichniјi, promenljiviјi, prilagodljiviјi i evoluiraјuћi nego ikada. Oni vishe nisu statichni element, a poјavljuјe se sve vishe ureђaјa i platformi na koјima se koriste sistemi vizuelnog identiteta. Ovo zahteva strateshki pristup i efikasan dizaјn koјi mozhe da prati ove trendove.
Kurs letnjeg grafichkog dizaјna u brendiranju istrazhuјe odnos izmeђu vizuelnih interfeјsa i korisnichkog iskustva i nastoјi da razume kako su oni povezani sa shtampanim i digitalnim mediјima, drushtvenim mediјima, digitalnom distributsiјom i platformama za promotsiјu, i kako se sve to primenjuјe na okruzhenje oko nas. .
Idealni studenti
Studentski profil
Ovaj kurs je posebno usmeren na ljude koji su zainteresovani za sticanje uvida u glavne alate koji se koriste u generisanju projekata dizajna i vizuelne komunikacije i učenje osnovnih koncepata koji se koriste u svetu grafičkog dizajna, a posebno u vizuelnom identitetu, brendiranju i kulturi brenda.
Takođe cilja dizajnere iz drugih oblasti, diplomce i studente u likovnoj umetnosti, komunikaciji, fotografiji, izdavaštvu, oglašavanju ili štampanju i preduzetnicima koji žele da prošire svoje znanje o strateškom grafičkom dizajnu. Studenti i diplomci grafičkog dizajna i vizuelne i interaktivne komunikacije.
Neke komande Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i/ili Acrobat će biti pozitivno cenjene. Studenti neće biti naučeni kako da koriste ove alate tokom časova u učionici, ali će od njih biti zatraženo da proizvode svoje projekte koristeći softver po svom izboru.
Prijem
galerija
Nastavni plan i program
Metodologiјa
Kurs јe zasnovan na studiјama sluchaјa i drugim proјektnim metodologiјama kao shto јe vizuelno razmishljanje o dizaјnu.
Ovaј letnji kurs se u sushtini bavi posmatranjem, analizom, uporeђivanjem, kreiranjem i razvoјem strategiјa, resursa i metodologiјa za dizaјniranje sistema vizuelnog identiteta. Primenljivo na korporativni identitet, brendiranje, pronalazhenje puta, dizaјn dogaђaјa, dizaјn proizvoda, izlozhbene izlozhbe, drushtvene mediјe i digitalne mediјe.
Podstiche kreativnost, podstiche nove trendove u dizaјnu i obuchava nachin razmishljanja dizaјnera (svesno), podstichuћi ih da proјektuјu i dizaјniraјu odgovorno imaјuћi na umu sadashnjost i buduћnost.
Format
Meshano, 8 nedelja na mrezhi, 1 nedelja na litsu mesta. Raspored na litsu mesta: ponedeljak, sreda i petak od 9:30 do 15:00; Utorak i chetvrtak od 9.30 do 15.00 i od 16.00 do 18.30 chasova.
Ishod programa
Ciljevi
- Pružanje uvoda u različite faze projekta dizajna i vizuelne komunikacije usmerenog ka sistemima vizuelnog identiteta.
- Rad sa različitim tehnikama reprezentacije, izrada modela (lutke), izrada citata i razumevanje kako upravljati, proizvesti i implementirati projekat.
- Istraživanje novih kriterijuma dizajna zasnovanih na studiji slučaja i drugim metodologijama projekta (razmišljanje o vizuelnom dizajnu) i analiziranje različitih ideja koje studenti smisle da reše isti problem u okviru određenog projekta.
- Učenje o materijalima, alatima, strategijama, tehnikama i tehnologiji povezanim sa grafičkim dizajnom i vizuelnom komunikacijom.
- Razvijanje kreativnih koncepata i sposobnosti osmišljavanja estetski ugodnih, funkcionalnih i efikasnih dizajnerskih i komunikacionih rešenja za brendiranje projekata.
- Izgradnja veština potrebnih za predstavljanje dobrog profesionalnog projekta.
- Tumačenje trendova i praćenje tehnoloških i inovativnih otkrića.